Η νέα έρευνα του Kaspersky Safe Kids αποκάλυψε το διαδικτυακό περιεχόμενο για το οποίο ενδιαφέρθηκαν περισσότερο τα παιδιά το φθινόπωρο του 2021. Όσον αφορά τα παιχνίδια, τα παιδιά έψαχναν συχνά για το Genshin Impact και το Poppy Playtime. Τα πιο δημοφιλή παιχνίδια μεταξύ των παιδιών φάνηκε να είναι η Barbie και τα Lego. Επιπλέον, οι Coldplay έγιναν εξαιρετικά δημοφιλείς στα παιδιά μετά από μια συνεργασία με το K-Pop συγκρότημα BTS.
Η Kaspersky ανέλυσε ανώνυμα δεδομένα – όπως αναζητήσεις καθώς και τις πιο δημοφιλείς εφαρμογές Android και κατηγορίες ιστότοπων – τα οποία παρέχονται στο σύνολό τους εθελοντικά από χρήστες του Kaspersky Safe Kids, με σκοπό τη διερεύνηση των βασικών ενδιαφερόντων και των αναγκών των παιδιών μεταξύ Σεπτεμβρίου και Νοεμβρίου 2021.
Παιχνίδια
Το gaming φάνηκε να είναι το πιο δημοφιλές θέμα στο YouTube αυτό το φθινόπωρο, αντιπροσωπεύοντας το 28,4% του συνόλου των αναζητήσεων.
Δύο νέες επιλογές εισήλθαν στις κορυφαίες αναζητήσεις παιχνιδιών φέτος – το Genshin Impact και το Poppy Playtime. Το Minecraft ήρθε δεύτερο με 22,4%. Επιπλέον, η σειρά Let’s Play του Minecraft αποδείχθηκε πιο δημοφιλής από το Roblox, του οποίου το μερίδιο των αναζητήσεων ήταν 5,9%. Παράλληλα, τα κορυφαία κανάλια gaming στο YouTube ήταν τα MrBeast, EdisonPts και Paluten.
Μουσική
Οι αναζητήσεις που σχετίζονται με τη μουσική κατέλαβαν τη δεύτερη θέση ως προς τον αριθμό των αναζητήσεων στο YouTube με μερίδιο 19,1%. Οι πιο δημοφιλείς μουσικοί ήταν οι BTS, BlackPink, Lil Nas X, Ariana Grande και Twice. Τα πιο γνωστά τραγούδια ήταν το CKay – Love Nwantiti, και δύο νέα κομμάτια από ένα από τα μέλη των BlackPink, τη LISA – «LALISA» και «MONEY».
Είναι ενδιαφέρον ότι η K-Pop εξακολούθησε να είναι δημοφιλής στα παιδιά. Χάρη στην κοινή επιτυχία My Universe με το κορεατικό συγκρότημα BTS, οι Coldplay, που δεν είχαν εμφανιστεί στο παρελθόν, ξαφνικά ανέβηκαν στη σφαίρα των ενδιαφερόντων των παιδιών.
Ταινίες και τηλεοπτικές εκπομπές
Το 12,1% του συνόλου των αναζητήσεων αφορούσε ταινίες, κινούμενα σχέδια και τηλεοπτικές εκπομπές. Τα παιδιά αναζητούσαν πιο συχνά κινούμενα σχέδια – το ποσοστό των αναζητήσεων ήταν 56,4%. Τα περισσότερα παιδιά αναζήτησαν τα Peppa Pig και Miraculous: Tales of Ladybug & Cat Noir. Το ποσοστό των αναζητήσεων για τηλεοπτικές εκπομπές ήταν 35,3%. Κυρίαρχες ήταν η γερμανική εκπομπή Hilf mir is the! Jung, pleite, verzweifelt και Berlin tag und nacht, το κορεατικό δράμα A Beauty of Revenge και ο Mr. Bean. Όσον αφορά τις ταινίες, τα παιδιά ενδιαφέρθηκαν κυρίως για το Venom: Let There Be Carnage και το Spider-Man: No Way Home.
Παιχνίδια και δώρα
Όσον αφορά τις αναζητήσεις που σχετίζονται με παιχνίδια και πιθανά δώρα, τα LEGO και η Barbie αναδείχθηκαν κυρίαρχοι. Από την εκπαιδευτική σφαίρα, τα παιδιά ενδιαφέρθηκαν περισσότερο για τον κόσμο των ζώων και τα πειράματα στη χημεία και τη φυσική. Αυτές οι αναζητήσεις θα διευκολύνουν τους γονείς να επιλέξουν δώρα με βάση τα ενδιαφέροντα των παιδιών τους.
Η πλήρης έκθεση είναι διαθέσιμη εδώ.
Latest News
Άμορφες μάζες μέσα στη Γη η αιτία για τους σεισμούς; Τι αναζητούν οι ερευνητές
Οι μάζες έδωσαν το έναυσμα για ισχυρά μανδυακά διάπειρα που ξεκίνησαν την καταβύθιση.
Η Apple «άκουσε» το αίτημα των χρηστών και σχεδιάζει λεπτότερο iPhone
Προς το παρόν η συσκευή φέρει την κωδική ονομασία D23, σαν εσωτερικό project της Apple, η οποία εξακολουθεί να δοκιμάζει διαφορετικά σχέδια
Διαδίκτυο: Πώς και πού μπορείτε να κάνετε καταγγελία
Τι αναφέρει ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου
Τα δέκα τετραψήφια PIN που χρησιμοποιούν οι περισσότεροι
«Οι άνθρωποι συνεχίζουν να χρησιμοποιούν κωδικούς PIN που χρησιμοποιούνται συχνά ή που σχετίζονται με αυτούς, όπως οι ημερομηνίες γέννησης, χωρίς να αντιλαμβάνονται τον κίνδυνο στον οποίο τους θέτουν»
Το Call of Duty γίνεται συνδρομητικό - Τα σχέδια της Microsoft
Το "Call of Duty: Modern Warfare III", που κυκλοφόρησε τον Νοέμβριο του 2023, είναι το δεύτερο σε πωλήσεις παιχνίδι μέχρι στιγμής φέτος
Εκτίναξη για το Reddit μετά την ανακοίνωση της συνεργασίας με την OpenAI
Η συμφωνία προβλέπει τη χρήση δεδομένων που θα παρέχει το Reddit για την εκπαιδευση μοντέλων τεχνητής νοημοσύνης
Μία καλή και μία κακή είδηση για τη Microsoft στο κλείσιμο της εβδομάδας
Η μία είδηση έρχεται από το Λονδίνο και την βρετανική ρυθμιστική Αρχή και η άλλη από τις Βρυξέλλες και την Κομισιόν
Πώς το TikTok απειλεί την ηγεμονία του Youtube
Το TikTok επιχειρεί να μπει στην ίδια «κατηγορία βάρους» με το Youtube
Επιβεβαίωση προβλέψεων και απορρόφηση θυγατρικών προανήγγειλε η Entersoft
Εκτίμηση της Entersoft ήταν ότι η οργανική ανάπτυξη θα παραμείνει ισχυρή για τα επόμενα χρόνια λόγω της αυξημένης ζήτησης για όλα τα προϊόντα και υπηρεσίες του Ομίλου
Με «χείρα βοηθείας» από Κίνα ο Μασκ αναπτύσσει την ΑΙ στην Tesla
ΗTesla αναπτύσσει σχέδια για ένα κέντρο δεδομένων στην Κίνα όπου θα εκπαιδεύει τον αλγόριθμο που απαιτείται για πιο πλήρως αυτόνομα οχήματα