
Η είσοδος της Ριάνα στη λίστα των ανά τον κόσμο δισεκατομμυριούχων του αμερικανικού περιοδικού Forbes ήταν από τις πιο αξιοσημείωτες, νέες εισόδους της φετινής χρονιάς. Άλλωστε, η Ριάνα, που με τον τρόπο αυτό έγινε η πρώτη δισεκατομμυριούχος της ιδιαίτερης πατρίδας της, των Μπαρμπέιντος, δεν μπήκε στην λίστα μόνο ως επιτυχημένη εμπορική τραγουδίστρια αλλά και ως δεινή επιχειρηματίας.
Η παρουσία της στο νούμερο 1.729 της λίστας (επί 2.668 σούπερ πλουσίων), με περιουσία στα 1,7 δισ. δολάρια αποδίδεται κυρίως στην σημαντική επιτυχία της φίρμας καλλυντικών που έχει δημιουργήσει, της Fenty Beauty, όπως και της γραμμής εσωρούχων που υπογράφει, της Savage X Fenty.
Διαβάστε επίσης: Forbes: Οι νέοι δισεκατομμυριούχοι του 2022

Στα σκαριά δημόσια εγγραφή
Η τελευταία ειδικά αναμένεται να αποφέρει νέα κέρδη στα ταμεία του ινδάλματος της ποπ αν λάβουμε υπόψη πως, σύμφωνα με δημοσίευμα του πρακτορείου Bloomberg, η Savage X Fenty έχει στα σκαριά δημόσια εγγραφή στο χρηματιστήριο με εκτιμώμενη αξία στα 3 δισ. δολάρια. Μάλιστα, το IPO δεν αποκλείεται να δρομολογηθεί μέσα στη χρονιά.
Μέσα σε μόλις τέσσερα χρόνια το brand πέτυχε να κερδίσει το γυναικείο καταναλωτικό κοινό και οι αναπτυξιακές δυνατότητες του προσέλκυσαν και νέους επενδυτές. Η εταιρεία συγκέντρωσε περίπου 125 εκατ. δολάρια σε νέες επενδύσεις σε επενδυτικό γύρο που διοργάνωσε τον Ιανουάριο. Αν και βασικός του μέτοχος με περίπου 30% παραμένει η Ριάνα.

Τα καλλυντικά και οι… χρυσές αποχρώσεις
Χρυσές είναι οι επιδόσεις και της Fenty Beauty, που δημιουργήθηκε από την τραγουδίστρια το 2017/ Μάλιστα, η εταιρεία καλλυντικών συνέβαλε, σύμφωνα με το Forbes, στο μεγαλύτερο μέρος της συνολικής εκτιμώμενης περιουσίας της Ριάνα, ήτοι περίπου 1,4 δισ. δολάρια, από τα 1,7 δισ. δολάρια.
Μυστικό της επιτυχίας της φίρμας είναι το γεγονός πως πόνταρε από την αρχή σε όλες τις αποχρώσεις δέρματος των γυναικών, κερδίζοντας βέβαια σημαντική απήχηση στο γυναικείο καταναλωτικό κοινό των μειονοτήτων. Είναι χαρακτηριστικό ότι μόνο την πρώτη χρονιά δημιουργίας της μέτρησε έσοδα άνω των 550 εκατ. δολαρίων και έκτοτε οι επιδόσεις της είναι σταθερά ανοδικές.
Η φίρμα που πουλά τα προϊόντα της online, αλλά και μέσα από αλυσίδες καλλυντικών όπως τα Sephora, συνιστά μια κοινοπραξία 50-50 μεταξύ της Ριάνα και του κορυφαίου στον κόσμο ομίλου ειδών πολυτελείας, της LVMH, που κέρδισε τα εύσημα από τους οικονομικούς αναλυτές για την προνοητικότητα που έδειξε στο να ποντάρει σε μια γραμμή καλλυντικών με την υπογραφή της δημοφιλούς τραγουδίστριας. Η ίδια «έφερε» στη συμφωνία την απήχηση της υπογραφής της και ο γαλλικός κολοσσός την γνώση και τεχνογνωσία για την ανάπτυξη και προώθηση της γραμμής, με το τελικό αποτέλεσμα να τον δικαιώνει.

Fenty PUMA by Rihanna
Οι celebrities και τα καλλυντικά τους
Βεβαίως, η ιδέα δεν ήταν πρωτότυπη. Μέσα στα τελευταία χρόνια η παγκόσμια αγορά καλλυντικών έχει βιώσει μια «έκρηξη» δημιουργίας νέων brands με τις υπογραφές δημοφιλών celebrities, όπως η Κιμ Καρντάσιαν, η Κάιλι Τζένερ, η Τζέσικα Άλμπα, η Λέιντι Γκάγκα και η Σκάρλετ Γιοχάνσον. Η φίρμα της 34χρονης ποπ σταρ ήταν σαφώς ένα από τα μεγάλα success stories, αν και σίγουρα δεν έχει καταφέρει ακόμη να «πιάσει» την… βασίλισσα των ριάλιτι Κιμ Καρντάσιαν.
Το όνομα της Κιμ φιγουράριζε ήδη στη ελίτ λίστα του Forbes, όμως φέτος κατάφερε να ανέβει συνολικά 1.000(!) θέσεις, με προσωπική περιουσία ύψους 1,8 δισ. δολαρίων. Κι αυτό χάρη επίσης στην πολύ επιτυχημένη οικονομική πορεία των επιχειρήσεων της, της εταιρείας καλλυντικών KKW Beauty και της εταιρείας εσωρούχων Skims.


Latest News

Το mega deal της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ με τη Formula 1
Η τολμηρή κίνηση του Σερ Τζιμ Ράτκλιφ και η πιθανή πρόσληψη του μηχανικού της Mercedes F1, Μίκαελ Σανσόνι

Άνοδος του Δείκτη Οικονομικού Κλίματος στο πρώτο τρίμηνο του 2025 - Τι δείχνουν τα στοιχεία ΕΑΣΕ και ICAPCRIF
Το πρώτο τρίμηνο του 2025 ο γενικός δείκτης οικονομικού κλίματος (ΕΑΣΕ/ICAP CRIF-CEO General Index) σημείωσε πτώση στις 146 μονάδες έναντι 160 το προηγούμενο τρίμηνο

Η UEFA ετοιμάζει σαρωτικές αλλαγές στο Champions League – Όλα τα δεδομένα
Ποιες επιπρόσθετες αλλαγές εξετάζει η UEFA για το Champions League, μετά το νέο φορμάτ και τη League Phase.

Θανόπουλος στον ΟΤ: «Γινόμαστε 100% αυτόνομοι ενεργειακά - Τα σχέδια στο delivery»
Ο πρόεδρος της εταιρείας Θανόπουλος, Τέλης Θανόπουλος, μιλάει στον ΟΤ για την πρόσφατη επένδυση σε ΑΠΕ, τη σημασία του Q-Commerce στον κλάδο των τροφίμων και τα επόμενα σχέδια της αλυσίδας

Νέος πρεσβευτής της Chanel ο ράπερ Κέντρικ Λαμάρ
Η σχέση του Κέντρικ Λαμάρ με τον οίκο ξεκίνησε το 2023, όταν παρευρέθηκε στο Met Gala το οποίο είχε ως θέμα «Karl Lagerfeld: A Line of Beauty».

Ο Τι Τζέι Σορτς, οι 450.000 στην Παρί και το «χρυσό» συμβόλαιο που ψάχνει στην αγορά
Ο Τι Τζέι Σορτς απασχολεί τη… μισή Euroleague, μετά την καταπληκτική σεζόν με την Παρί – Πόσα χρήματα παίρνει στη γαλλική ομάδα και πόσα αναμένεται να βρει στην αγορά…

Ποια επαγγέλματα «ανθούν» στην αγορά εργασίας - Τι δείχνει έρευνα του ΙΟΒΕ
Η απασχόληση κερδίζει έδαφος με την αγορά εργασίας στην Ελλάδα να βελτιώνεται αλλά παραμένουν δομικές προκλήσεις

GenZ: Ένας στους δύο σκέφτεται να αλλάξει δουλειά
Ενώ η GenΖ στη Γερμανία θέλει να αλλάζει θέση εργασίας, οι Boomer μένουν δεκαετίες στον ίδιο εργοδότη, αναφέρει η Deutsche Welle

Warner Bros και DC τιμούν την 87η επέτειο του Superman
Η ταινία «Superman» του Τζέιμς Γκαν, μία από πολυαναμενόμενες ταινίες του καλοκαιριού, αναμένεται να κάνει πρεμιέρα στις αίθουσες στις 11 Ιουλίου

Επίσημο: Ο Ντιαλό ανανέωσε για τρία χρόνια με τη Μονακό
Ο Άλφα Ντιαλό παραμένει και επίσημα στο Μόντε Κάρλο, καθώς η Μονακό ανακοίνωσε την ανανέωση του συμβολαίου του για τα επόμενα τρία χρόνια.