Ακόμα μια εταιρεία αποφάσισε να «πειραματιστεί» με την τετραήμερη εργασία στην Ελλάδα.
Πρόκειται για την Terracom, η οποία ανακοίνωσε πως προχωρά πιλοτικά στην καθιέρωση τετραήμερης εργασίας για τους μήνες Ιούνιο και Ιούλιο, χωρίς να επηρεάζονται τα εργασιακά δικαιώματα, το ωράριο εργασίας και οι μισθολογικές απολαβές των εργαζομένων.
Σκοπός της, όπως λέει, είναι η καθολική εφαρμογή του μέτρου μελλοντικά, αφού πρώτα αναλύσει τα συμπεράσματα που θα προκύψουν από την πιλοτική εφαρμογή του.
«Η δύναμη της Terracom είναι οι άνθρωποί της, οι οποίοι αποτελούν τον βασικότερο παράγοντα της ανάπτυξης και της συνεχούς εξέλιξής της» αναφέρει ο CEO της Terracom, Δημήτρης Ζαχαράκης, και εξηγεί: «Με την υιοθέτηση της τετραήμερης εργασίας για τους καλοκαιρινούς μήνες, σε συνδυασμό με το υβριδικό μοντέλο εργασίας που έχει ακολουθήσει η εταιρεία μας από την αρχή της πανδημίας, προσφέρουμε ακόμα μεγαλύτερη ευελιξία, καλύτερη ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής και περισσότερες επιλογές για να αποφασίσουν οι άνθρωποί μας το βέλτιστο μοντέλο υλοποίησης των καθημερινών εργασιών».
Η τετραήμερη εργασία κατά τους καλοκαιρινούς μήνες είναι μία μόνο από τις αρκετές δράσεις που έχει θεσπίσει η εταιρεία τα τελευταία χρόνια.
Εχουν προηγηθεί και άλλες παροχές προς το προσωπικό, όπως η παροχή ιδιωτικής ασφάλειας υγείας, η παροχή συνταξιοδοτικού/ανταποδοτικού προγράμματος, καθώς και πρόγραμμα διάθεσης μετοχών (stock options) από τους εργαζομένους για περαιτέρω εξέλιξη και ανάπτυξη προσωπικών στόχων.
Η Terracom ιδρύθηκε το 1999 στα Ιωάννινα με αντικείμενο την παροχή ολοκληρωμένων λύσεων στον τομέα της Πληροφορικής. Eίναι ιδρυτικό μέλος του cluster καινοτομίας και τεχνολογίας Innovation Greece και σήμερα απασχολεί 57 άτομα προσωπικό.
Την πιλοτική υιοθέτηση της τετραήμερης εργασίας για το σύνολο του προσωπικού της, χωρίς να θίγονται οι απολαβές, είχε ανακοινώσει πρώτη η Grant Thornton στην Ελλάδα.
Σύμφωνα με την εταιρεία, πρόκειται για μια κίνηση που αναμένεται να συμβάλει στην καλύτερη ισορροπία επαγγελματικής και προσωπικής ζωής κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού και έρχεται παράλληλα με τις σημαντικές αναβαθμίσεις στη μισθολογική πολιτική και τα προνόμια που παρέχει σε όλες τις βαθμίδες του προσωπικού.
Η Μεγάλη Παραίτηση
Το θέμα της τετραήμερης εργασίας χωρίς μείωση των αποδοχών βρίσκεται στο προσκήνιο εδώ και αρκετούς μήνες, με αρκετές χώρες και εταιρείες να «πειραματίζονται» για το κατά πόσο θα μπορούσε να εφαρμοστεί ευρύτερα. Δοκιμές γίνονται ή έχει συζητηθεί να γίνουν μεταξύ άλλων από εταιρείες στη Βρετανία, την Ισπανία, τις ΗΠΑ, την Ιαπωνία, ή ακόμα και τη Νέα Ζηλανδία.
Οι λιγότερες ημέρες και ώρες εργασίας λόγω των αλλαγών που έφερε η πανδημία στα εργασιακά επιστρέφουν στο… τραπέζι μετά την τάση της λεγόμενης Μεγάλης Παραίτησης.
Πολλοί εργαζόμενοι εγκαταλείπουν τις δουλειές τους επειδή θεωρούν ότι δεν αμείβονται επαρκώς ή δεν έχουν αρκετό διαθέσιμο χρόνο, με αναλυτές να υπογραμμίζουν ότι «η πανδημία του κορωνοϊού ήταν το πραγματικό έναυσμα για να ξανασκεφτούμε τον κόσμο της εργασίας».
Υστερα από δύο χρόνια καραντίνας με εμπόδια για την COVID-19, η κίνηση προς μικρότερη εργασιακή εβδομάδα δεν προκαλεί έκπληξη. Ερευνα που διεξήχθη από την Eagle Hill Consulting Research διαπίστωσε ότι ένα μεγάλο ποσοστό εργαζομένων βιώνει επαγγελματική κόπωση, ενώ το 83% των εργαζομένων στις ΗΠΑ πιστεύει ότι μια τετραήμερη εβδομάδα εργασίας θα τους διευκόλυνε.
Latest News
Παράδοξο κι όμως αληθινό - Γιατί οι άνω των 65 ετών εργαζόμενοι είναι οι πιο ευτυχισμένοι
Αποκαλυπτική για το πώς βλέπουν οι ηλικιωμένοι εργαζόμενοι τη θέση τους στη δουλειά είναι η νέα έκθεση του ερευνητικού κέντρου Pew
«Σφίγγουν το ζωνάρι» οι εργοδότες - Μειώνουν τις προσλήψεις [γραφήματα]
Η Ελλάδα κατέχει την 3η θέση παγκοσμίως για τις προθέσεις προσλήψεων του κλάδου Υπηρεσιών Επικοινωνίας, ξεπερνώντας τον παγκόσμιο μέσο όρο κατά 21 μονάδες
Μελέτη ΙCAP CRIF: Οι γυναίκες αντιμετωπίζουν δυσκολίες στην επαγγελματική τους ανέλιξη
Σε πέντε μόνο οικονομίες το ποσοστό των γυναικών που ίδρυσαν ή «έτρεξαν» μια νέα επιχείρηση ήταν ίδιο ή υψηλότερο από το αντίστοιχο των ανδρών
Η άνοδος των διευθυντών προϊόντος - Κερδίζουν έδαφος στην εποχή της AI
Πολλοί υποστηρίζουν ότι ο διευθυντής προιόντος θα ξανακερδίσει την αίγλη του στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης