
Σε έκδοση Κοινού Ομολογιακού Δανείου επταετούς διάρκειας ύψους έως 100.000.000 ευρώ, προχωρά η CPLP SHIPPING HOLDINGS PLC. Η έκδοση του Κοινού Ομολογιακού Δανείου πραγματοποιείται με την εγγύηση της CAPITAL PRODUCT PARTNERS L.P. («CPLP»). Ειδικότερα όπως ανακοίνωσε η «CPLP SHIPPING HOLDINGS PLC» (η «Εκδότρια»), μέλος του Ομίλου Capital Product Partners L.P. μετά την έγκριση του σχετικού ενημερωτικού δελτίου από την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς στις 14 Ιουλίου 2022, προχωρά σε έκδοση Κοινού Ομολογιακού Δανείου («ΚΟΔ»), ύψους έως 100 εκατ. ευρώ και επταετούς διάρκειας, μέσω δημόσιας προσφοράς προς το επενδυτικό κοινό στην Ελλάδα. Η έναρξη της δημόσιας προσφοράς έχει οριστεί την 20η Ιουλίου με καταληκτική ημερομηνία την 22η Ιουλίου 2022.
Η έκδοση του ΚΟΔ πραγματοποιείται με την εγγύηση της CAPITAL PRODUCT PARTNERS L.P. (η «Εγγυήτρια»). Ο στόλος υψηλών προδιαγραφών της CPLP αριθμεί σε 19 πλοία και με την υλοποίηση του αναπτυξιακού προγράμματος ύψους 597,5 εκατ. δολαρίων μεταξύ Οκτωβρίου 2022 και Μαΐου 2023, ο στόλος αναμένεται να διαμορφωθεί στα 23 πλοία αποτελούμενος από 7 πλοία τελευταίας γενιάς μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG), 15 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων (containers) και 1 πλοίο ξηρού φορτίου.
Το επενδυτικό πρόγραμμα του Ομίλου της Εγγυήτριας έχει στόχο τη συνεχή ανανέωση και ενίσχυση του στόλου του, καθώς και την καθιέρωσή του στη διεθνή αγορά θαλάσσιας μεταφοράς LNG, μία αγορά υψηλής ανάπτυξης με θετικά μακροπρόθεσμα θεμελιώδη μεγέθη, καθώς το υγροποιημένο φυσικό αέριο αναμένεται να διαδραματίσει καίριο ρόλο στην ενεργειακή μετάβαση του πλανήτη σε καθαρές μηδενικές εκπομπές (net zero) και στην ενεργειακή ανεξαρτησία της Ευρώπης. Τα πλοία τελευταίας γενιάς LNG του Ομίλου της Capital Product Partners LP διανέμουν υγροποιημένο φυσικό αέριο μεταξύ 26 χωρών σε όλο τον κόσμο.
Ο στόχος
Η Εγγυήτρια μετρά 15 χρόνια επιτυχημένης παρουσίας στο χρηματιστήριο NASDAQ της Νέας Υόρκης. Ο Ομιλος της Εγγυήτριας διαθέτει έως και $2,1 δισ., δολάρια σε συμβολαιοποιημένα έσοδα και εναπομείναντα χρόνο χρονοναυλώσεων μέχρι και 10,1 έτη.
Στόχος της έκδοσης του ΚΟΔ, από την Εκδότρια, είναι να εκδοθούν έως εκατό χιλιάδες (100.000) ανώνυμες, άυλες και κοινές ομολογίες με ελάχιστο ποσό εγγραφής τα €1.000. Οι ομολογίες με ονομαστική αξία €1.000 εκάστη, θα έχουν συνολική διάρκεια επτά ετών, με δυνατότητα πρόωρης εξόφλησης μέρους ή συνόλου του ΚΟΔ, μετά την παρέλευση του 2ου έτους και στη λήξη κάθε περιόδου εκτοκισμού.
Η έκδοση του Κοινού Ομολογιακού Δανείου θα παρέχει στον Ομιλο της Capital Product Partners L.P. τη δυνατότητα να συνεχίσει να επενδύει στη στρατηγική μετάβασή της στην πράσινη ναυτιλία, ενισχύοντας τον στόλο της και αυξάνοντας δυναμικά το αποτύπωμά της στη διεθνή ναυτιλιακή αγορά.
Σχολιάζοντας την ανακοίνωση, ο CEO της Capital Product Partners L.P, Jerry Καλογηράτος, ανέφερε: «Η CPLP βρίσκεται σε μία δυναμική ρότα επενδύσεων σε στόλο τελευταίας γενιάς και χαμηλού περιβαλλοντικού αποτυπώματος τόσο για τη μεταφορά LNG, όσο και σε πλοία containers. Προχωράμε σε εκ νέου έκδοση ομολογιών στην Ελληνική Κεφαλαιαγορά και ενισχύουμε το αναπτυξιακό επενδυτικό μας πρόγραμμα για να μειώσουμε το περιβαλλοντικό αποτύπωμα του στόλου μας, παράλληλα συμβάλλοντας στην ενεργειακή ασφάλεια της Ελλάδας και της Ευρώπης».
Αναλυτικές πληροφορίες παρατίθενται στο από 14.07.2022 ενημερωτικό δελτίο. Συντονιστές κύριοι ανάδοχοι είναι η Τράπεζα Πειραιώς, η Alpha Bank και η Euroxx Χρηματιστηριακή ΑΕΠΕΥ. Ανάδοχος είναι η Optima bank και σύμβουλοι έκδοσης η Τράπεζα Πειραιώς και η Euroxx Χρηματιστηριακή ΑΕΠΕΥ.


Latest News

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών