
Οι κυρώσεις που επιβλήθηκαν στη Ρωσία από τη Δύση έχουν αντιπαραγωγικό αποτέλεσμα τόσο στον ενεργειακό εφοδιασμό όσο και στις ναυτιλιακές δραστηριότητες παγκοσμίως, εκτίμησαν οι συμμετέχοντες σε συζήτηση με αντικείμενο το θέμα αυτό στο 96ο Ετήσιο Συνέδριο του International Propeller Club που διεξήχθη στην Αθήνα.
Ο Daniel Tadros, COO του American P&I Club, μιλώντας για το μέτρο της επιβολής ανώτατου ορίου τιμής στο ρωσικό πετρέλαιο σημείωσε ότι «κανένας δεν γνωρίζει πώς να επιβάλει κάτι τέτοιο και ποιος να το αστυνομεύσει».
Διαβάστε επίσης: Πώς τα ελληνικά λιμάνια αποκτούν παγκόσμια στρατηγική σημασία
Σύγχυση και επιπλοκές
«Οι κυρώσεις φέρνουν μεγάλη σύγχυση και επιπλοκές για ολόκληρη την αλυσίδα αξίας της ναυτιλίας, προκαλώντας τεράστια αναστάτωση στον ναυτιλιακό κόσμο», πρόσθεσε.
Από την πλευρά του, ο Γιώργος Μαργαρώνης, Διευθύνων Σύμβουλος της Latsco Shipping Limited, συμφώνησε: «Οι κυρώσεις απλώς δεν αποδίδουν. Είναι πολύ εύκολο να παρακαμφθούν και η ιδέα ενός ανώτατου ορίου τιμής δεν θα λειτουργήσει. Οι περισσότεροι θα σας δώσουν ψεύτικες βεβαιώσεις. Αναρωτιέμαι αν οι πολιτικοί διαβουλεύονται ποτέ με ανθρώπους που δραστηριοποιούνται στην αγορά πριν λάβουν τέτοια μέτρα».


Latest News

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών