Το αεροδρόμιο Schiphol του Άμστερνταμ – ένα από τα πιο πολυσύχναστα της Ευρώπης – ανακοίνωσε ότι θα συνεχίσει την πολιτική του περιορισμού των ταξιδιωτών που θα αναχωρούν από το αεροδρόμιο μέχρι τις αρχές του 2023.
Οι αρχές του αεροδρομίου ανακοίνωσαν ότι έλαβαν την απόφαση αυτή σε συνεννόηση με τις αεροπορικές εταιρείες, οι οποίες, ωστόσο «δεν δηλώνουν ευχαριστημένες με αυτή την απόφαση», όπως αναφέρεται στο σχετικό δελτίο τύπου.
Τα ανώτατα όρια αναμένεται να παραταθούν μέχρι τα τέλη Μαρτίου, αν και η διοίκηση του Schiphol δήλωσε ότι θα εξετάσει ξανά την κατάσταση προς το τέλος του έτους για να δει εάν κάτι αλλάξει από τα τέλη Ιανουαρίου.
Διαβάστε επίσης – Αλμα 10% στον κατώτατο μισθό της Ολλανδίας
«Το Schiphol έκανε αυτή την επιλογή για να προσφέρει στους ταξιδιώτες μια αξιόπιστη ταξιδιωτική εμπειρία και σταθερότητα για τις αεροπορικές εταιρείες», αναφέρεται στην ανακοίνωση. «Ταυτόχρονα, το αεροδρόμιο εργάζεται σκληρά για να βελτιώσει την ικανότητα ασφάλειας».
Οι αρχές του αεροδρομίου συνεργάζονται με εταιρείες ασφαλείας και τα συνδικάτα των εργαζομένων για τη βελτίωση της κατάστασης, επισημαίνοντας τις προκλήσεις που έχει δημιουργήσει η αγορά εργασίας και η έλλειψη υπαλλήλων.
Διαβάστε επίσης – «Σταγόνα στον ωκεανό» οι προσλήψεις στα γερμανικά αεροδρόμια
Ένα από τα πιο πολυσύχναστα αεροδρόμια του κόσμου
Το αεροδρόμιο Schiphol είναι ένα από τα πιο πολυσύχναστα αεροδρόμια στον κόσμο όσον αφορά στη διεθνή επιβατική κίνηση. Ήταν το Νο. 3 αεροδρόμιο παγκοσμίως το 2021 για διεθνείς επιβάτες, πίσω από τα αεροδρόμια του Ντουμπάι και της Κωνσταντινούπολης, σύμφωνα με στοιχεία του Διεθνούς Συμβουλίου Αεροδρομίων.
Ανώτατο όριο επιβατών εισήχθη για πρώτη φορά στο αεροδρόμιο τον Ιούνιο, με το Schiphol να προσπαθεί να αντιμετωπίσει την υψηλή ζήτηση για ταξίδια αλλά και τη χαμηλή προσφορά στην αγορά εργασίας του κλάδου των αεροδρομίων.
Το αεροδρόμιο ανακοίνωσε τον Αύγουστο ότι θα επεκτείνει τα όρια επιβατών έως τον Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο
Τον Σεπτέμβριο, ο αριθμός των επιβατών που αναχώρησαν από το αεροδρόμιο περιορίστηκε στους 67.500 ημερησίως, ενώ ο αριθμός αυτός αυξήθηκε σε 69.500 την ημέρα, τον Οκτώβριο.
Latest News
Απογειώθηκαν τα κέρδη των αεροπορικών - Γιατί είναι «στα κάγκελα» με Boeing - Airbus
Οι αεροπορικές εταιρείες σε όλο τον κόσμο έχουν δει την ανάπτυξή τους να παρεμποδίζεται από προβλήματα στη Boeing και στην Airbus
Οι «χρησμοί» της Schroders για το 2025 - Πού να εστιάσουν οι επενδυτές
Η Schroders έχει μια αισιόδοξη οπτική για το 2025, όμως επισημαίνει πως αυτό μπορεί να αλλάξει λόγω πολιτικών κινδύνων
Φρένο στις εξαγωγές, ψαλίδι στις εισαγωγές στην Κίνα ενόψει δασμών Τραμπ
Απογοητευτικά εμπορικά στοιχεία για την Κίνα που ακολουθούν άλλους δείκτες οι οποίοι δείχνουν αποσπασματική ανάπτυξη τον Νοέμβριο
«Τσίμπησε» ο πληθωρισμός στη Γερμανία τον Νοέμβριο
Η αύξηση των τιμών στις υπηρεσίες επιβάρυνε το σύνολο του πληθωρισμού στη Γερμανία
Κενό εξουσίας στην Ευρώπη «βλέπει» ο Ντράγκι
Ο πρώην επικεφαλής της ΕΚΤ αναφέρθηκε στα πολιτικά δεινά που υπάρχουν σε Γαλλία και Γερμανία
Σι Τζινπίνγκ: Ένας εμπορικός πόλεμος με τις ΗΠΑ δεν θα είχε «νικητή»
Ο Σι Τζινπίνγκ δήλωσε ότι «η Κίνα είναι έτοιμη να συνεχίσει τον διάλογο με την αμερικανική κυβέρνηση»
Οι εκκαθαριστές της Evergrande πωλούν το ιδιωτικό Airbus του ιδιοκτήτη
Το 2017 ο ιδρυτής της Evergrande βρέθηκε στην κορυφή της λίστας των πλουσίων του Forbes στην Κίνα με συνολική καθαρή περιουσία σχεδόν 43 δισ. δολ.
AllianceBernstein: Μηνύει την Ελβετία για διαγραφή χρέους της Credit Suisse ύψους 17 δισ.
Η αμερικανική διαχειρίστρια περιουσιακών στοιχείων διεκδικεί 225 εκατ. δολάρια για την υπόθεση της Credit Suisse
Η Boeing επανεκκινεί την παραγωγή 737 MAX έναν μήνα μετά τη λήξη της απεργίας
Οι περίπου 4.200 παραγγελίες για το 737 MAX από αεροπορικές εταιρείες αναμένεται ότι θα δώσει σημαντική ώθηση στα έσοδα της εταιρείας
Μέρντοχ vs Μέρντοχ: Ο «πατριάρχης» χάνει τη δίκη για την κληρονομιά
Η προσπάθεια του μεγιστάνα των ΜΜΕ να δώσει τον έλεγχο της αυτοκρατορίας του στον γιο Λάχλαν απορρίπτεται