Στην αναπτυσσόμενη αγορά της Αμερικής επεκτείνει τις δραστηριότητές του ο γερμανικός ναυτιλιακός κολοσσός Hapag-Lloyd, με την απόφαση για επένδυση 1 δισ. δολαρίων στον τερματικό σταθμό και στο logistics center της χιλιανής εταιρείας SM SAAM.
Η εταιρεία εξαγοράζει το 100% του ομίλου της Χιλής SAAM Ports και SAAM Logistics, καθώς και ακίνητα περιουσιακά στοιχεία που σχετίζονται με τις επιχειρήσεις logistics. Οι υπηρεσίες ρυμουλκών της SM SAAM και οι επιχειρήσεις εφοδιαστικής αεροδρομίων δεν αποτελούν μέρος της συμφωνίας.
Διαβάστε επίσης: Η Hapag-Lloyd αγοράζει το 49% του ομίλου logistics Spinelli Group
Η εταιρεία που δραστηριοποιείται στη Λατινική Αμερική ανακοίνωσε ότι η πώληση θα προσφέρει σημαντικούς πόρους για να επικεντρωθεί στην ανάπτυξη και επέκταση των δραστηριοτήτων στη διακίνηση φορτίων και υλικοτεχνικής υποστήριξης, οι οποίες αντιπροσωπεύουν το 55% των EΒΙΤDA, την ώρα που η γερμανική εταιρεία με το deal θα αποκτήσει 10 λιμενικούς τερματικούς σταθμούς σε έξι χώρες.
SAAM: Στα 400 εκατ. δολ. τα καθαρά κέρδη από το deal
Η SAAM, με έδρα το Σαντιάγο, εκτίμησε τα καθαρά κέρδη της συμφωνίας σε 400 εκατομμύρια δολάρια. Για την Hapag-Lloyd, η κίνηση είναι σημαντική, καθώς οι εταιρείες εμπορευματοκιβωτίων που διαθέτουν τώρα πλούσιους ισολογισμούς, επιδιώκουν να επεκτείνουν τις δραστηριότητες για να καλύψουν ολόκληρη την αλυσίδα εφοδιασμού.
Η Hapag-Lloyd γνωστοποίησε ότι η παρουσία της στη Λατινική Αμερική και οι δραστηριότητές της στους τερματικούς σταθμούς θα ενισχυθούν περαιτέρω. Ο γερμανικός κολοσσός θα δημιουργήσει μια νέα εταιρεία για τη διαχείριση των δραστηριοτήτων ανεξάρτητα.
Τα τερματικά της SAAM έχουν συνολική διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων περίπου 3,5 εκατομμυρίων TEU.
«Η επένδυση σε υποδομές είναι βασικό στοιχείο της στρατηγικής μας ατζέντας και η Λατινική Αμερική είναι ένα από τα προπύργια μας», δήλωσε ο CEO του γερμανικού ομίλου Rolf Habben Jansen.
Latest News
Υψηλή κερδοφορία για 8 στις 10 πιο μεγάλες ναυτιλιακές εταιρείες
Στο διάστημα Ιανουαρίου - Σεπτεμβρίου 2024 τα καθαρά κέρδη για τις κορυφαίες εταιρείες έφτασαν κοντά στα 20 δισ. δολάρια
Στυλιανίδης: Στο Συμβούλιο Επικρατείας θα φανεί ότι έχουμε δίκιο για τις άγονες γραμμές
Οι ευρωπαϊκές ενισχύσεις που συνδέονται με χρηματοδότηση ακόμα και από ειδικά κεφάλαια, μπορεί να ξεπεράσουν, για πρώτη φορά, τα δύο δισ. ευρώ, είπε ο Χρήστος Στυλιανίδης
Στο ΣτΕ προσφεύγουν οι ακτοπλοϊκές για τις άγονες γραμμές - Τι απαντά το υπουργείο Ναυτιλίας
Δύο ακτοπλοϊκές εταιρείες προσέφυγαν στην Εθνική Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΑΔΗΣΥ)
Νέος ναυλομεσιτικός οίκος έρχεται στην Αθήνα
Στο πλαίσιο της περαιτέρω επέκτασης των δραστηριοτήτων του στο εξωτερικό, ο Frachtcontor Junge & Co, ανακοίνωσε ότι σύντομα θα ανοίξει γραφεία στην Ελλάδα.
Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Θετική εξέλιξη η νέα συμφωνία με την Righship για τους ελέγχους πλοίων
Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών δηλώνει «την απόλυτη στήριξη και εμπιστοσύνη της στο έργο των θεσμικών εκπροσώπων της ναυτιλίας»
Δωρεά 20 δικύκλων και 6 ασθενοφόρων στο ΕΚΑΒ από την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών
Με την νέα δωρεά η συνολική προσφορά απο την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών (ΕΕΕ) στο ΕΚΑΒ ανέρχεται στα 27 σύγχρονα και πλήρως εξοπλισμένα ασθενοφόρα.
Άγιος Ευστράτιος: Υπεγράφη η πράξη ένταξης του έργου εκβάθυνσης του λιμένα
Το έργο εκβάθυνσης του λιμένα θα συμβάλλει ώστε ο Άγιος Ευστράτιος να ενισχύσει την ακτοπλοϊκή σύνδεσή του με την υπόλοιπη χώρα
Στυλιανίδης καλεί Επιτροπή Ανταγωνισμού για ακτοπλοϊκά εισιτήρια και δεσπόζουσα θέση στις γραμμές
Το παρασκήνιο της συνάντησης Στυλιανίδη με Επιτροπή Ανταγωνισμού για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια του 2025
Εκσυγχρονίζεται ο στόλος των Ρυμουλκών
H ΜΑΡΣ απέκτησε πρόσφατα δεύτερο σύγχρονο ρυμουλκό που θεωρείται το δεύτερο ισχυρότερο σε ελκτική δύναμη στην Ελλάδα
Σύσκεψη στην Επιτροπή Ανταγωνισμού για τις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων
Εκτός από την τιμολόγηση για τα ακτοπλοικά εισιτήρια, εξετάστηκαν θέματα ανταγωνισμού και ρυθμιστικού πλαισίου στις θαλάσσιες συγκοινωνίες