
Η καλύτερη Black Friday που είχε ποτέ το διαδίκτυο, φαίνεται ότι ήταν η φετινή.
Σύμφωνα με την Adobe, η οποία παρακολουθεί τις πωλήσεις στους ιστότοπους των λιανοπωλητών στις ΗΠΑ, οι συνολικές διαδικτυακές πωλήσεις για την ημέρα μετά την Ημέρα των Ευχαριστιών αναμένεται να ξεπεράσουν τα 9 δισεκατομμύρια δολάρια, ποσό ρεκόρ. Ειδικότερα, όπως γράφει το CNBC, επικαλούμενο τα στοιχεία μέχρι τις 6 μ.μ. ET, οι αγοραστές ξόδεψαν 7,28 δισεκατομμύρια δολάρια σε ιστότοπους. Αυτός ο αριθμός θα μπορούσε να φτάσει τα 9,2 δισεκατομμύρια δολάρια πριν ολοκληρωθεί η ημέρα, υπογράμμισε η Adobe.
Διαβάστε επίσης Η Black Friday έχει και… ουρά – Προσοχή στη Cyber Monday
Οι δαπάνες που έσπασαν το ρεκόρ έρχονται μετά από μια επίσης δυνατή ημέρα αγορών για την Ημέρα των Ευχαριστιών , κατά την οποία οι καταναλωτές πλήρωσαν διαδικτυακά το υψηλότερο επίπεδο όλων των εποχών των 5,29 δισεκατομμυρίων δολαρίων, σημειώνοντας αύξηση 2,9% από έτος σε έτος. Συνήθως, οι αγοραστές ξοδεύουν περίπου 2 έως 3 δισεκατομμύρια δολάρια στο διαδίκτυο την ημέρα, σύμφωνα με την Adobe.
Η Adobe σημείωσε ότι οι αγορές μέσω κινητού σημείωσαν επίσης υψηλό ρεκόρ φέτος, με τις πωλήσεις από smartphone να αντιπροσωπεύουν το 55% των διαδικτυακών πωλήσεων την Ημέρα των Ευχαριστιών. Αυτές οι πωλήσεις αναμένεται να αντιστοιχούν στο 53% των συνολικών πωλήσεων της Black Friday, προβλέπει η εταιρεία.
Επιπλέον, οι ισχυρές εκπτώσεις παρέσυραν τους κουρασμένους από τον πληθωρισμό καταναλωτές να βάλουν περισσότερα προϊόντα στα καροτσάκια τους. Ο μέσος όγκος παραγγελιών αυξήθηκε κατά 12% κατά τη διάρκεια της σεζόν. Τα παιχνίδια, ειδικότερα, κατέγραψαν σημαντική ζήτηση.
Για τους λιανοπωλητές, αυτοί οι αριθμοί μπορεί να είναι ένας πολλά υποσχόμενος δείκτης για τις επόμενες εβδομάδες. Οι προβλέψεις για τις πρώτες γιορτές έχουν τεθεί σε σίγαση. Η Target, η Macy’s , η Nordstrom και άλλες εταιρείες ανέφεραν χαλάρωση στις πωλήσεις στα τέλη Οκτωβρίου και αρχές Νοεμβρίου. Το καταναλωτικό κλίμα έχει αποδυναμωθεί τον περασμένο μήνα καθώς ο πληθωρισμός κυμαίνεται κοντά στα υψηλά των τεσσάρων δεκαετιών.
Αυτό έχει αυξήσει την πίεση για τους λιανοπωλητές το Σαββατοκύριακο της Μαύρης Παρασκευής – μια εποχή που συχνά συνδέεται με τις μεγαλύτερες προσφορές της εορταστικής περιόδου αγορών.
Η Adobe αναμένει ότι η Cyber Week, οι πέντε ημέρες από την Ημέρα των Ευχαριστιών έως την Cyber Monday, θα δημιουργήσει περίπου 34,8 δισεκατομμύρια δολάρια σε διαδικτυακές δαπάνες, σχεδόν 3% πάνω σε σύγκριση με το 2021. Η Cyber Monday αναμένεται να είναι η μεγαλύτερη ημέρα αγορών στο διαδίκτυο, με τις πωλήσεις να υπολογίζονται στα 11,2 δολάρια δισεκατομμύρια, προβλέπει η εταιρεία.


Latest News

Ο Τραμπ βάζει στο μικροσκόπιο την χρηματοδότηση πανεπιστημίων από το εξωτερικό
Νέο εκτελεστικό διάταγμα του Τραμπ απειλεί να περικόψει ομοσπονδιακά χρήματα από τα σχολεία που δεν συμμορφώνονται με τις απαιτήσεις αποκάλυψης ξένων χρηματοδοτήσεων

Η Boeing απειλεί να σταματήσει να κατασκευάζει αεροσκάφη για την Κίνα
Ο εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ-Κίνας επισκιάζει τα καλύτερα από τα αναμενόμενα οικονομικά αποτελέσματα της Boeing

Άνοδος της μετοχής της Alphabet λόγω της αύξησης των εσόδων το α' τρίμηνο
Η Alphabet είχε έσοδα 90,23 δισ. δολάρια έναντι προβλέψεων για έσοδα 89,12 δισ. δολαρίων, ενώ τα κέρδη ανά μετοχή ανήλθαν στα 2,81 δολάρια έναντι εκτιμήσεων για 2,01 δολάρια

Από «αόρατη» σύζυγος αντιπροέδρου... celebrity - Ποια είναι η δεύτερη κυρία των ΗΠΑ Ούσα Βανς
Ως δεύτερη κυρία, η Ούσα Βανς έχει κρατήσει χαμηλό προφίλ στην Ουάσιγκτον, αλλά έχει σχέδια

Πόσο πιο πλούσιες έγιναν οι 19 πλουσιότερες οικογένειες των ΗΠΑ πέρυσι
Οι πλουσιότεροι από τους πλούσιους στην Αμερική ελέγχουν τον πλούτο του έθνους σε επίπεδα ρεκόρ

100 ημέρες χάους και ελάχιστα αποτελέσματα από το DOGE του Μασκ
Αδηλο το μέλλον του υπουργείου αποτελεσματικότητας μετα την αποχώρηση Μασκ - Η κριτική για έλλειψη διαφάνειας και τα πενιχρά αποτελέσματα

Από τα τρένα στα... τανκς - Η ιστορική στροφή της Γερμανίας που γεννά ευκαιρίες
Τι αναφέρει δημοσίευμα των FT για τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει αυτό το διάστημα η μεγαλύτερη οικονομία της Ευρώπης

Τραμπ: Ο πόλεμος με την Fed και το βαθύ πλήγμα στην αγορά ομολόγων
Στο κάδρο η ανεξαρτησία της Fed που προστίθεται στις ανησυχίες των επενδυτών για το χρέος, τον εμπορικό πόλεμο και τους τριγμούς στο καθεστώς του ασφαλούς καταφυγίου

H μεγάλη αντεπίθεση της Volkswagen στην Κίνα
Τρία καινούργια μοντέλα σχεδιασμένα ειδικά για την κινεζική αγορά παρουσίασε η γερμανική εταιρεία στη Σανγκάη

Η Nestle παγώνει τις τιμές για να μη χάσει καταναλωτές
Οι δασμοί πυροδοτούν σενάρια ύφεσης και πτώσης της κατανάλωσης - Σε άνοδο τα προϊόντα private label