Αύξηση κατά 29% παρουσίασε ο κύκλος εργασιών της εταιρείας Παπουτσάνης με τις πωλήσεις να διαμορφώνονται σε 70,8 εκατ. ευρώ έναντι 54,8 εκατ. ευρώ το 2021.
Σύμφωνα με την εταιρεία, η αξία των εξαγωγών ανήλθε σε 46,4 εκατ. ευρώ έναντι 34,0 εκατ. ευρώ το 2021 και αντιπροσωπεύει το 66% του συνολικού κύκλου εργασιών, παρουσιάζοντας ανάπτυξη κατά 36%. Η σημαντική ανάπτυξη στον κύκλο εργασιών αποδίδεται στη θετική πορεία που σημείωσαν και οι τέσσερις κατηγορίες προϊόντων στις οποίες δραστηριοποιείται η εταιρία.
Παπουτσάνης: Αύξηση 39% στις πωλήσεις στο εννεάμηνο
Συγκεκριμένα, διπλάσιες πωλήσεις επιτεύχθηκαν στα ξενοδοχειακά προϊόντα, χάρη στη επανεκκίνηση της τουριστικής αγοράς στην Ελλάδα και το εξωτερικό, ενώ σημαντική ενίσχυση παρουσίασαν και οι πωλήσεις των ειδικών σαπωνομαζών. Ο ρυθμός ανάπτυξης των πωλήσεων επώνυμων προϊόντων και παραγωγών για τρίτους σε Ελλάδα και εξωτερικό, ήταν επίσης θετικός.
Το ήμισυ περίπου της ανωτέρω ανάπτυξης, όπως αναφέρει η εταιρεία, αποδίδεται σε αύξηση του όγκου πωλήσεων ενώ το υπόλοιπο σε αυξήσεις στις τιμές πώλησης προκειμένου να μετακυλιστεί κατά το δυνατόν η αύξηση του κόστους πρώτων υλών και υλικών συσκευασίας αλλά και παραγωγής κυρίως λόγω ενέργειας. Οι αυξήσεις στις τιμές πώλησης αφορούν σε όλες τις κατηγορίες, με μεγαλύτερη όμως βαρύτητα στις παραγωγές για τρίτους και ειδικές σαπωνόμαζες, όπου συχνά τα αντίστοιχα συμβόλαια με τους πελάτες προβλέπουν αυτόματες αναπροσαρμογές τιμών ανάλογα με την εξέλιξη του κόστους υλών, σε συμφωνημένα χρονικά διαστήματα.
Όσον αφορά τη συνεισφορά των τεσσάρων τομέων δραστηριότητας στα συνολικά μεγέθη, επισημαίνεται ότι το 18% των συνολικών εσόδων προέρχεται από πωλήσεις επωνύμων προϊόντων της Παπουτσάνης στην Ελλάδα και το εξωτερικό, το 19% από πωλήσεις στην ξενοδοχειακή αγορά, το 43% από παραγωγές προϊόντων για τρίτους και το 20% από βιομηχανικές πωλήσεις ειδικών σαπωνομαζών.
Επισκόπηση ανά Τομέα Δραστηριότητας
Επώνυμα Προϊόντα: Η κατηγορία παρουσιάζει συνολική ανάπτυξη κατά 8% συγκρινόμενη με το 2021 παρά την πτωτική πορεία της αγοράς του λιανεμπορίου και κυρίως της αγοράς αντισηπτικών, της οποίας η αξία μειώθηκε κατά 43% το διάστημα Ιανουαρίου – Οκτωβρίου 2022 σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2021. Οι πωλήσεις των επώνυμων προϊόντων της Παπουτσάνης, εξαιρουμένων των αντισηπτικών, αυξήθηκαν κατά 26% σε σχέση με το 2021, αποτέλεσμα που οφείλεται τόσο στην οργανική ανάπτυξη μέσω νέων λανσαρισμάτων, επένδυσης σε επικοινωνία και επέκτασης της διανομής, καθώς και στη θετική συνεισφορά από την εξαγορά της σαπωνοποιίας ΑΡΚΑΔΙ για το διάστημα Σεπτεμβρίου-Δεκεμβρίου του 2022. Εξαιρουμένων των πωλήσεων ΑΡΚΑΔΙ, η ανάπτυξη της συγκεκριμένης κατηγορίας, πλην του αντισηπτικού, ανέρχεται σε 16% σε σχέση με το 2021.
Ξενοδοχειακά Προϊόντα: Σημειώθηκε αύξηση πωλήσεων κατά 98% σε σχέση με το 2021. Η κατηγορία αυτή την αντίστοιχη περυσινή περίοδο κινήθηκε σε πολύ χαμηλά επίπεδα εξαιτίας των επιπτώσεων της πανδημίας. Το 2022, με την επανεκκίνηση της τουριστικής αγοράς, οι σχετικές πωλήσεις ενισχύθηκαν σημαντικά στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι πωλήσεις του 2022 αυξήθηκαν κατά 51% σε σύγκριση με το 2019, χάρη στη διεύρυνση συνεργασιών με ήδη υπάρχοντες πελάτες, αλλά και την είσοδο νέων.
Προϊόντα τρίτων (βιομηχανικές πωλήσεις, ιδιωτική ετικέτα): Αύξηση πωλήσεων κατά 12% σε σχέση με το 2021. Η αύξηση προήλθε από την περαιτέρω ενίσχυση συνεργασιών με πολυεθνικές εταιρίες για την παραγωγή προϊόντων τους, την ανάπτυξη του πελατολογίου και τη συνεχή διεύρυνση της γκάμας προϊόντων που προσφέρει η Παπουτσάνης.
Βιομηχανικές πωλήσεις σαπωνομαζών: Σημειώθηκε αύξηση κατά 54% το 2022 στη συγκεκριμένη κατηγορία που αφορά κυρίως εξαγωγές. Η ανάπτυξη οφείλεται στην εδραίωση της εταιρίας ως ένας από τους βασικότερους προμηθευτές ειδικών σαπωνομαζών στη διεθνή αγορά, τη διεύρυνση του πελατολογίου, τη συνεχή ενίσχυση της προσφερόμενης ποικιλίας προϊόντων συμπεριλαμβανομένων των συνθετικών σαπωνομαζών αλλά και στη σημαντική αύξηση των τιμών πώλησης προκειμένου να καλυφθούν τα αυξημένα κόστη πρώτων υλών και παραγωγής.
Ο κ. Μενέλαος Τασόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της Παπουτσάνης ΑΒΕΕ, σχολίασε: «Για έβδομη συνεχή χρονιά, στην Παπουτσάνης καταγράφουμε διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης, πετυχαίνοντας τους επιχειρηματικούς στόχους που είχαμε θέσει κατά το προηγούμενο έτος. Και το 2022, παρά τις δυσχερείς συνθήκες στην παγκόσμια και ελληνική αγορά, πετύχαμε ισχυρή ανάπτυξη σε όλους τους τομείς δραστηριοποίησης, ενώ με την απόκτηση της Σαπωνοποιίας «Αρκάδι» ενδυναμώνουμε περαιτέρω το προϊοντικό μας χαρτοφυλάκιο και την παρουσία μας στην ελληνική αγορά. Παράλληλα, η εξωστρέφεια και η προσήλωσή μας στις αρχές της βιωσιμότητας εδραιώνουν τη θετική μας πορεία, δημιουργώντας συνεχώς νέες ευκαιρίες ανάπτυξης στην Ελλάδα και το εξωτερικό, μέσω των δικών μας προϊόντων καθώς και μέσω των συνεργασιών με τρίτους».
Latest News
Διάθεση πετρελαίου θέρμανσης με πρόσθετες επιβραβεύσεις από τη Shell
Η Coral Α.Ε. – Shell Licensee ξεκινά τη διάθεση του πετρελαίου θέρμανσης από τα πρατήρια Shell με μια σειρά από προσφορές για όλους τους καταναλωτές
Απάντηση Χατζηδάκη στον Βλάχο της ΝΔ: Σημαντική η πρόοδος στην μείωση των κόκκινων δανείων
Ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Κωστής Χατζηδάκης απάντησε σε ερώηση του βουλευτή της ΝΔ Γιώργου Βλάχου
Στρατηγική συνεργασία της Comsys με την NICE
Μέσω της συμφωνίας συνεργασίας η Comsys αναλαμβάνει τη διάθεση του CXone της NICE σε Ελλάδα και Νοτιοανατολική Ευρώπη
Η Aegean αναζητά τους αυριανούς πιλότους της - Νέος κύκλος του Προγράμματος Υποτροφιών
Η Aegean προσφέρει κάλυψη διδάκτρων και άμεση επαγγελματική αποκατάσταση για ακόμη 40 υποψήφιους πιλότους - Υποβολή αιτήσεων έως τις 31 Δεκεμβρίου 2024
AVIN: Διάθεση πετρελαίου θέρμανσης με κέρδος έως 6%
Η AVIN σε συνεργασία με την Εθνική Τράπεζα και το πρόγραμμα επιβράβευσης Go For More προσφέρουν κέρδος 6% σε Go For More πόντους
Ο Γεώργιος Παπάζογλου CEO της Attica Blue Hospitality
Τα τελευταία χρόνια η Attica Group τοποθετείται στρατηγικά στον ξενοδοχειακό κλάδο μέσω της θυγατρικής της εταιρείας Attica Blue Hospitality
Νέες επενδύσεις 15 εκατ. ευρώ για την Alumil - Τα διεθνή projects με ελληνικό αλουμίνιο
Η ALUMIL έχει παρουσία σε πάνω από 60 διαφορετικές χώρες σε όλο τον κόσμο με 32 θυγατρικές
Ο κήπος των Θερμοκηπίων Θράκης στην Αττική
Η εκδήλωση είχε ως βασικό στόχο την ανάδειξη των αγνών κηπευτικών προϊόντων υπό την επωνυμία «Κήπος της Ξάνθης»
Στρατηγική συνεργασία Frigoglass με Fresh στα επαγγελματικά ψυγεία
Στρατηγική συνεργασία με τη Fresh για διάθεση των επαγγελματικών ψυγείων της Frigoglass σε Μέση Ανατολή και Β. Αφρική
Πόσο πλήρωσε την εξαγορά της Λέκος η ΕΛΤΟΝ - Οι επόμενοι στόχοι
Τα προϊόντα της Λέκος είναι συμπληρωματικά στην γκάμα των προϊόντων του ομίλου ΕΛΤΟΝ