Το ρεκόρ 30ετίας στην ελληνική μπύρα, το comeback του Παπαέλληνα και οι «καμπάνες» που έρχονται στην εστίαση

Το «ατελείωτο καλοκαίρι» της ελληνικής ζυθοποιίας

Το ρεκόρ 30ετίας στην ελληνική μπύρα, το comeback του Παπαέλληνα και οι «καμπάνες» που έρχονται στην εστίαση

· To ατελείωτο ελληνικό καλοκαίρι είχε πολλούς κερδισμένους…

· Ένας από αυτούς ήταν η ελληνική αγορά μπίρας, η οποία βίωσε μια πρωτοφανή άνθηση της ζήτησης μέχρι το τέλος του έτους.

· «Ήταν το καλύτερο τέταρτο τρίμηνο εδώ και περίπου τριάντα χρόνια», λέει στη στήλη στέλεχος κορυφαίας ζυθοποιίας με μακρά πορεία στον κλάδο.

· Ακόμη και μέχρι τον Δεκέμβριο, όπως λέει, υπήρχαν ακόμη καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος (μπαρ, εστιατόρια, bistro και καφετέριες) που κράτησαν ανοιχτούς τους εξωτερικούς τους χώρους λόγω του καλού καιρού.

· Υπολογίζεται πως η συνολική κατανάλωση μπύρας αυξήθηκε κατά τουλάχιστον 10% σε όγκο, φθάνοντας στα επίπεδα του 2019. Την καλύτερη χρονιά των τελευταίων χρόνων.

· Αν και υπάρχει μεγάλη αβεβαιότητα και αρκετές προκλήσεις, άνθρωποι του κλάδου δηλώνουν συγκρατημένα αισιόδοξοι και για την φετινή χρονιά.

· Τα μέχρι στιγμής μηνύματα, αν και ακόμη σχετικά νωρίς προμηνύουν μια καλή θερινή σεζόν.

· Κάτι που βεβαίως μένει να αποδειχθεί…

—————————————————————-

«Ιταλοί» και «Ιάπωνες» στο χαρτοφυλάκιο της notos

· Στο… «κυνήγι» νέων συνεργασιών με διεθνείς οίκους μόδας και καλλυντικών βρίσκεται η NotosCom.

· Έχοντας ολοκληρώσει την αναδιάρθρωση η διοικητική ομάδα υπό τον Μιχάλη Παπαέλληνα επιδιώκει όπως μαθαίνουμε, να ενισχύσει το χαρτοφυλάκιο προϊόντων της με ισχυρές μάρκες που θα κάνουν… γκελ στον κόσμο.

· Όπως για παράδειγμα των καλλυντικών της Shiseido που κεντρίζει το ενδιαφέρον.

· Για την ιστορία να πούμε ότι έδωσε σκληρή μάχη πριν από τριάμισι περίπου για την απόκτηση της ιαπωνικής φίρμας από την Folli Follie που τότε κατέρρεε…

· Ένα χρόνο μετά προσέθεσε την περίφημη ιταλική μάρκα Paul & Shark (με σήμα τον καρχαρία…)

· Ανάλογη έμφαση δίνεται και στην ενδυνάμωση των πολυκαταστημάτων της σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Καλαμάτα με ανερχόμενα brands.

· Ένα από αυτά είναι η ιταλική αλυσίδα καλλυντικών, Kiko Milano. Την οποία στην Ελλάδα εκπροσωπεί ο όμιλος του Σάμι Φάις.

· Θυμίζουμε ότι ο τελευταίος έβαλε πλάτη στη διάσωση της notos, αποκτώντας ποσοστό στο μετοχικό της κεφάλαιο.

———————————————————–

Ανοχή τέλος για τα «τραπεζάκια έξω»

· Βαριές ποινές έρχονται, όπως μαθαίνουμε, για τα «τραπεζάκια έξω». Για όσους επιχειρηματίες της καφεστίασης δηλαδή καταλαμβάνουν παράνομα επιπλέον δημόσιο χώρο με τραπεζοκαθίσματα.

· Με νόμο που βρίσκεται ήδη στη Βουλή και αναμένεται να ψηφιστεί τις επόμενες ημέρες, θα δίνεται η δυνατότητα στους δήμους πέρα από τα τσουχτερά πρόστιμα να μπορούν να «σφραγίσουν» για κάποιες ημέρες το κατάστημα όσων δεν συμμορφώνονται…

· Πρόκειται, όπως αναφέρουν στη στήλη άνθρωποι που γνωρίζουν, για μια επιβεβλημένη κίνηση, προκειμένου να μπει τάξη στο χάος που έφερε η πανδημία.

· Ή πιο σωστά να μπει τάξη στο χάος που έφερε η απόφαση του Κράτους να δώσει στην καφεστίαση επιπλέον χώρο χωρίς έξτρα χρέωση όσο διαρκούσε η πανδημία.

· Αν και αναγκαία κίνηση εκείνη την εποχή, κάποιοι αυθαιρετωντας συνεχίζουν μέχρι και σήμερα να καταλαμβάνουν υπέρμετρο δημόσιο χώρο, αδιαφορώντας για τους περιορισμούς που υπάρχουν για την ελεύθερη μετακίνηση των πεζών.

· Ας ελπίσουμε το μέτρο να λειτουργήσει, γιατί η εικόνα που παρουσιάζουν σήμερα κάποιες πλατείες σε όλη την Ελλάδα μόνο απογοήτευση προκαλεί…

· Ούτε εκατοστό ελεύθερο για τους πεζούς…

OT Originals

Περισσότερα από Il Postino

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο