Ο διευθύνων σύμβουλος της Renault επέκρινε την Tesla για τη μείωση των τιμών των ηλεκτρικών οχημάτων, προειδοποιώντας ότι καταστρέφει την αξία για τους πελάτες, καθώς η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία ανακοίνωσε διπλασιασμό των περιθωρίων κέρδους πέρυσι.
Ο Λούκα Ντε Μέο ανέφερε ότι οι συνεχώς κυμαινόμενες τιμές της αμερικανικής κατασκευάστριας ηλεκτρικών αυτοκινήτων, συμπεριλαμβανομένης της τελευταίας μείωσης τον περασμένο μήνα στις ΗΠΑ, την Ευρώπη και την Κίνα, έπληξαν την εμπιστοσύνη των πελατών στην αξία των οχημάτων τους, σύμφωνα με τους Financial Times.
Γεωργιάδης: Πρωτοπόρος στην ηλεκτροκίνηση των πλοίων η ελληνική ναυπηγική βιομηχανία
Aιχμές κατά της Tesla
«Θα συνεχίσουμε να προστατεύουμε την αξία των ηλεκτρικών μας οχημάτων», ανέφερε ο Ντε Μέο. «Αυτό καταστρέφει την αξία για τον πελάτη, σίγουρα, όταν το κάνετε αυτό.» Οι μειώσεις τιμών της Tesla έχουν πυροδοτήσει παράπονα από πελάτες που είχαν ήδη αγοράσει οχήματα σε υψηλότερες τιμές και είδαν τα αυτοκίνητά τους να χάνουν σημαντική αξία μέσα σε μια νύχτα.
Ο Ντε Μέο έκανε τα σχόλια κατά της Tesla αφότου η Renault ανέφερε ότι τα λειτουργικά περιθώρια είχαν αυξηθεί στο 5,6% το 2022, υπερδιπλάσιο από το 2,8% το 2021, ενώ οι ταμειακές ροές σημείωσαν ρεκόρ. Τα νούμερα στα περιθώρια ξεπέρασαν τις προβλέψεις, οι οποίες αυξήθηκαν το περασμένο καλοκαίρι, καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία πέτυχε τον στόχο αναστροφής της τρία χρόνια νωρίτερα από το προγραμματισμένο. «Τώρα, βγήκαμε από την αίθουσα έκτακτης ανάγκης και επιστρέψαμε στο παιχνίδι, τώρα είμαστε έτοιμοι να αγωνιστούμε», δήλωσε χαρακτηριστικά. Τα θεμελιώδη στοιχεία της εταιρείας έχουν καθαριστεί σχολαστικά και δεν θα υπάρξει επιστροφή», τόνισε.
Τα νούμερα της Renault
Αν και ο όμιλος διολίσθησε σε καθαρή ζημιά 700 εκατ. ευρώ πέρυσι, τα κέρδη προ φόρων, εξαιρουμένων των ζημιών από την απόσυρσή του από τη Ρωσία, εκτινάχθηκαν από 549 εκατ. ευρώ σε 1,6 δισ. ευρώ, ενώ τα έσοδα αυξήθηκαν από 41,7 δισ. ευρώ σε 46,4 δισ. ευρώ. Τον Μάιο, η Renault διέγραψε 2,3 δισ. ευρώ από την πώληση του εργοστασίου της στη Μόσχα και του μεριδίου της στη ρωσική Avtovaz μετά την εισβολή στην Ουκρανία.
Οι ελεύθερες ταμειακές ροές του ομίλου έφθασαν επίσης τα 2,1 δισ. ευρώ πέρυσι, ξεπερνώντας την πρόβλεψη της αγοράς 1,68 δισ. ευρώ. Η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία είναι πλέον η τρίτη μεγαλύτερη μάρκα ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη και η δεύτερη για τα υβριδικά πίσω από την Toyota.
Πάνω από το 40% των πωλήσεών της πέρυσι αφορούσαν μεγαλύτερα οχήματα με υψηλότερα περιθώρια κέρδους, ενώ επτά στα 10 αυτοκίνητα ήταν εκδόσεις υψηλών προδιαγραφών, με πρόσθετα χαρακτηριστικά και έμφαση στην πολυτέλεια. Παρά τους αυξανόμενους οικονομικούς ανέμους, η Renault αναμένει να σημειώσει περιθώριο κέρδους τουλάχιστον 6% φέτος και να παράγει περισσότερα από 2 δισ. ευρώ μετρητά. Θα πληρώσει μέρισμα 0,25 ευρώ ανά μετοχή.
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες σε όλο τον κόσμο έχουν βιώσει μεγαλύτερους χρόνους αναμονής για τα οχήματά τους λόγω της παγκόσμιας έλλειψης ημιαγωγών, η οποία αρχίζει σιγά σιγά να μειώνεται. Η εταιρεία «εξακολουθεί να αντιμετωπίζει ένα σχετικά δύσκολο περιβάλλον», με ελλείψεις σε μάρκες, υψηλότερο κόστος και ζητήματα logistics, ανέφερε Ντε Μέο. Αλλά πιστεύει ότι η εταιρεία «έχει τη δυνατότητα να είναι ένας αντικυκλικός παίκτης», αυξάνοντας τα κέρδη και ανεβάζοντας τις τιμές το επόμενο έτος.
Latest News
Πλαστικά, ένας αιώνιος εφιάλτης ρύπανσης και… συμφερόντων
Τα Ηνωμένα Έθνη επιδιώκουν να τερματίσουν τη ρύπανση των πλαστικών με μια διεθνώς δεσμευτική συνθήκη, όμως οι διαπραγματεύσεις είναι σκληρές και τα… λεφτά πολλά
Πόσες εύκρατες μέρες θα χάσουν διαφόρες χώρες λόγω κλιματικής αλλαγής - Πώς επηρεάζεται η Ελλάδα
Μέχρι το τέλος του αιώνα, οι κάτοικοι των βόρειων χωρών θα δουν γενικά ηλιόλουστες, ανοιξιάτικες μέρες να εμφανίζεται νωρίτερα τον χειμώνα
HELLENiQ ENERGY: Έναρξη λειτουργίας της ΕΚΟ Energy στην Κύπρο ως προμηθευτής πράσινης ενέργειας
Ξεκίνησε η εμπορική δραστηριότητα στην προμήθεια ηλεκτρισμού από ΑΠΕ
ΑΙΓΙΣ και AntiNero στη μάχη για τις πυρκαγιές - Οι διαγωνισμοί που «τρέχει» το ΤΑΙΠΕΔ
ΑΙΓΙΣ και AntiNero στη μάχη της Ελλάδας για τις πυρκαγιές - Πώς προχωρά η εξέλιξη των προγραμμάτων
Στα τέλη του 2024 το πρώτο πρατήριο υδρογόνου από την Motor Oil
Στα τέλη του 2025 θα λειτουργήσει και το δεύτερο στην Ακράτααι- Και οι δύο σταθμοί θα είναι δημοσίως προσβάσιμοι
Κυνηγώντας τα πράσινα... ταλέντα - Η μάχη της πληροφορικής για green θέσεις
Ερευνα του ομίλου ManpowerGroup
Χωρίς στόχο για μηδενικές εκπομπές, πάνω από τις μισές ιδιωτικές εταιρείες
Μεγαλώνει το χάσμα σε σχέση με τις εισηγμένες
Η Volvo λανσάρει φτηνό κινέζικο EV στις ΗΠΑ και ... ανησυχεί την Tesla
Το EX30 κατασκεύασε η Volvo Cars, η σουηδική αυτοκινητοβιομηχανία πολυτελών οχημάτων που ανήκει στην κινεζική Geely
Στο Ταμείο Ανακαμψης το έργο «Εξοικονόμηση ενέργειας σε επιχειρήσεις - Φωτοβολταϊκά στις επιχειρήσεις»
Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 161.502.400 ευρώ
ΕΥ: Συνέδριο για την πράσινη φορολογία στην Ελλάδα
Πώς θα διαμορφωθεί η περιβαλλοντική φορολογική πολιτική στην Ελλάδα