Οι ημέρες που ήταν όλα μέλι γάλα έχουν περάσει ανεπιστρεπτί. Το κλίμα πλέον είναι αρκετά τεταμένο, και κυριαρχεί το σύνθημα, ο θάνατός σου, η ζωή μου…
- Πρόκειται για αυτούσια μεταφορά από λόγια γνωστού επιχειρηματία για τη σχέση που επικρατεί σήμερα ανάμεσα σε χονδρεμπόριο και λιανεμπόριο.
- Ο λόγος φυσικά δεν είναι άλλος από τις απανωτές ανατιμήσεις σε μια ευρεία γκάμα κωδικών.
- Σύμφωνα με τους λιανέμπορους, το χονδρεμπόριο δεν δείχνει να αντιλαμβάνεται την οριακή κατάσταση που επικρατεί στην αγορά.
- Συνεχίζει, όπως λένε, να στέλνει τιμολόγια όλο και πιο «φουσκωμένα».
- Υποστηρίζουν ότι επί της ουσίας ρίχνει το μπαλάκι στα τελικά σημεία να επωμιστούν την συγκράτηση των τελικών τιμών. Με το ανάλογο κόστος φυσικά…
- Από την άλλη πλευρά, το χονδρεμπόριο ισχυρίζεται ότι αδυνατεί να απορροφήσει την έξτρα επιβάρυνση που έρχεται από τη βιομηχανία…
- Το κόστος παραγωγής, σημειώνουν, έχουν επιβαρυνθεί υπέρογκα το τελευταίο διάστημα κυρίως λόγω της ανόδου των πρώτων υλών…
- Δεν υπάρχει πρώτη ύλη που να μην έχει ανατιμηθεί, επισημαίνουν κύκλοι της βιομηχανίας και τονίζουν πως κάνουν ότι μπορούν να περιορίσουν τις επιπτώσεις…
- Ωστόσο, έχουν συγκεκριμένες δυνατότητες που φτάνουν μέχρι ένα σημείο.
- Με λίγα λόγια, ο ένας ρίχνει το μπαλάκι στον άλλο, και όποιος αντέξει…
————————————-
Χιλιόμετρα για την αναζήτηση της καλύτερης τιμής
- Μέχρι και τρία σούπερ μάρκετ επισκέπτεται πλέον ο καταναλωτής για να γεμίσει το καθημερινό καλάθι με προϊόντα στις φθηνότερες τιμές.
- Πρόκειται για τη νέα τάση που αναπτύσσεται στην αγορά ελέω ακρίβειας. Στο εξωτερικό βέβαια υπάρχει από καιρό και λέγεται «cherry picking»…
- Και αυτό γιατί κάποιος μαζεύει από διάφορα σημεία τους κωδικούς που θέλει, σαν να μάζευε… κεράσια.
- Τα νοικοκυριά πλέον έχουν γίνει εξαιρετικά ευαίσθητα στις τιμές. Η πιστότητα σε μεγάλο βαθμό λέγεται πως έχει πάει περίπατο, αφού προέχει η κάλυψη των αναγκών.
- «Μπορεί να πάει σε δύο, ακόμη και τρία σημεία για να εξασφαλίσει ότι θα πετύχει τη μέγιστη εξοικονόμηση. Σαν άλλος Βέγγος…», όπως λένε άνθρωποι του λιανεμπορίου.
- Το καλάθι του νοικοκυριού σίγουρα έχει παίξει ρόλο στην αλλαγή της συμπεριφοράς.
- Έχει βάλει τον καταναλωτή στη διαδικασία της σύγκρισης. Με αποτέλεσμα να μετράει μέχρι και το τελευταίο σεντ του ευρώ…
- Όπως ακριβώς συμβαίνει εδώ και χρόνια στο εξωτερικό, σε χώρες όπως η Γερμανία και οι Σκανδιναβικές…
- Αν μη τι άλλο, τουλάχιστον σε επίπεδο καταναλωτικής συμπεριφοράς αρχίζουμε να συγκλίνουμε με τους υπόλοιπους Ευρωπαίους…
————————————-
«Restart» στην Αγγλία για την Coffee Island
- Στη λειτουργία δεύτερου καταστήματος στο Λονδίνο προχωρά η Coffee Island.
- Μαθαίνουμε πως το νέο σημείο θα ανοίξει στην περιοχή του Southgate, στο Βόρειο Λονδίνο και είναι έτοιμο να σερβίρει τους πρώτους καφέδες τη Μεγάλη Εβδομάδα.
- Η κίνηση γίνεται σε συνεργασία franchise με Κύπριο επιχειρηματία που ζει μόνιμα στην πρωτεύουσα της Αγγλίας και γνωρίζει πολύ καλά την τοπική αγορά.
- Η Coffee Island διατηρεί ήδη κατάστημα στην περιοχή του Covent Garden από το 2017.
- Το συγκεκριμένο έχει υποστεί πρόσφατα ριζική ανακαίνιση ενώ δρομολογούνται και πρόσθετες παρεμβάσεις εκσυγχρονισμού…
- Στα σχέδια είναι η επέκταση και άλλες πόλεις της Βρετανίας, οι οποίες θα μπορούσαν να αγκαλιάσουν την πρόταση της ελληνικής αλυσίδας καφέ.
- Η ανάπτυξη εκτός των ελληνικών συνόρων απασχολεί έντονα τους ανθρώπους της εταιρείας, οι οποίοι βλέπουν σημαντικές ευκαιρίες…
- Θυμίζουμε πως η Coffee Island του πατρινού επιχειρηματία Βαγγέλη Λιόλιου έχει ήδη παρουσία σε Μέση Ανατολή, Κύπρο, Ρουμανία και Ελβετία.
————————————-
Δεύτερο ξενοδοχείο στη σκιά της Ακρόπολης…
- Ακάθεκτη συνεχίζει τα επενδυτικά της σχέδια η Μπλε Κέδρος της οικογένειας Ευμορφίδη.
- Περισσότερο γνωστή για το ξενοδοχείο Cocomat στην οδό Φαλήρου 5 στην Ακρόπολη, το οποίο βρέθηκε πρόσφατα στο επίκεντρο της δημοσιότητας.
- Θυμίζουμε πως πρόκειται για το κτήριο που το ΣτΕ ζήτησε να κατεδαφιστούν οι δυο τελευταίοι όροφοι…
- Η εταιρεία δρομολογεί δυο ακόμη ξενοδοχεία στην ευρύτερη περιοχή του κέντρου της πρωτεύουσας.
- Το πρώτο αφορά στη λειτουργία μπουτίκ ξενοδοχείου δυναμικότητας 64 δωματίων, στο κέντρο της Αθήνας, επί της οδού Φειδίου 8, πίσω ακριβώς από το ξενοδοχείο Τιτάνια.
- Η αγοραπωλησία του συγκεκριμένου ακινήτου αναμένεται να ολοκληρωθεί με την επικύρωση της από την γενική συνέλευση των μετόχων της εταιρείας στις 14 Απριλίου.
- Το δεύτερο αφορά τη δημιουργία ξενοδοχείου σε ακίνητο στο Κουκάκι (Μακρυγιάννη) και συγκεκριμένα στη συμβολή των οδών Φαλήρου 22-22Β και Δημητρακοπούλου 21-25.
- Θα είναι δυναμικότητας 117 δωματίων ενώ οι εργασίες εκτιμάται ότι θα ξεκινήσουν πριν το καλοκαίρι…
Latest News
Εξοχικά: Οι Αμερικανοί ψηφίζουν Ελλάδα – Άνοδος 400% στις πωλήσεις μετά τις εκλογές Τραμπ: Το σχέδιο για να φέρει μεγάλες επενδύσεις πίσω στις ΗΠΑ Το αναλυτικό πρόγραμμα του συνεδρίου του Βήματος για τα 50 χρόνια Ελληνικής Εξωτερικής Πολιτικής Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού: Ερχεται εποχή μεγάλης ανάπτυξης για τα ταξίδια Ινδία: Κατασκευάζει το δικό της «Χόνγκ Κονγκ» – Το φαραωνικό project των 9 δισ. Wall Street: Με ράλι διαπέρασε και τις 20.000 μονάδες ο Nasdaq, ικανοποίηση από τον πληθωρισμό
Χρηματιστήριο Λονδίνου: Στέρεψαν οι δημόσιες εγγραφές – Πού το ξεπέρασε το ΧΑ [γραφήματα] Τζακ Κάουιν: Πώς έφτασε από ένα KFC στην αυτοκρατορία των 3 δισ. – Το προφίλ του Αυστραλού επιχειρηματία Ευρωοικονομία: Οι τρεις αδύναμοι κρίκοι στη νέα χρονιά Βρετανία: Ενοίκια σοκ για τους φοιτητές στο Λονδίνο μετά τις νέες αυξήσεις [ΓΡΑΦΗΜΑ] Startups: Η πλειοψηφία δεν μακροημερεύει – Η ωμή αλήθεια είναι ότι κανείς δεν νοιάζεται Βουλή: Ανέβηκαν οι τόνοι με το «καλημέρα» στη συζήτηση για τον προϋπολογισμό