- Πρόκειται για αυτούσια μεταφορά από λόγια γνωστού επιχειρηματία για τη σχέση που επικρατεί σήμερα ανάμεσα σε χονδρεμπόριο και λιανεμπόριο.
- Ο λόγος φυσικά δεν είναι άλλος από τις απανωτές ανατιμήσεις σε μια ευρεία γκάμα κωδικών.
- Σύμφωνα με τους λιανέμπορους, το χονδρεμπόριο δεν δείχνει να αντιλαμβάνεται την οριακή κατάσταση που επικρατεί στην αγορά.
- Συνεχίζει, όπως λένε, να στέλνει τιμολόγια όλο και πιο «φουσκωμένα».
- Υποστηρίζουν ότι επί της ουσίας ρίχνει το μπαλάκι στα τελικά σημεία να επωμιστούν την συγκράτηση των τελικών τιμών. Με το ανάλογο κόστος φυσικά…
- Από την άλλη πλευρά, το χονδρεμπόριο ισχυρίζεται ότι αδυνατεί να απορροφήσει την έξτρα επιβάρυνση που έρχεται από τη βιομηχανία…
- Το κόστος παραγωγής, σημειώνουν, έχουν επιβαρυνθεί υπέρογκα το τελευταίο διάστημα κυρίως λόγω της ανόδου των πρώτων υλών…
- Δεν υπάρχει πρώτη ύλη που να μην έχει ανατιμηθεί, επισημαίνουν κύκλοι της βιομηχανίας και τονίζουν πως κάνουν ότι μπορούν να περιορίσουν τις επιπτώσεις…
- Ωστόσο, έχουν συγκεκριμένες δυνατότητες που φτάνουν μέχρι ένα σημείο.
- Με λίγα λόγια, ο ένας ρίχνει το μπαλάκι στον άλλο, και όποιος αντέξει…
————————————-
Χιλιόμετρα για την αναζήτηση της καλύτερης τιμής
- Μέχρι και τρία σούπερ μάρκετ επισκέπτεται πλέον ο καταναλωτής για να γεμίσει το καθημερινό καλάθι με προϊόντα στις φθηνότερες τιμές.
- Πρόκειται για τη νέα τάση που αναπτύσσεται στην αγορά ελέω ακρίβειας. Στο εξωτερικό βέβαια υπάρχει από καιρό και λέγεται «cherry picking»…
- Και αυτό γιατί κάποιος μαζεύει από διάφορα σημεία τους κωδικούς που θέλει, σαν να μάζευε… κεράσια.
- Τα νοικοκυριά πλέον έχουν γίνει εξαιρετικά ευαίσθητα στις τιμές. Η πιστότητα σε μεγάλο βαθμό λέγεται πως έχει πάει περίπατο, αφού προέχει η κάλυψη των αναγκών.
- «Μπορεί να πάει σε δύο, ακόμη και τρία σημεία για να εξασφαλίσει ότι θα πετύχει τη μέγιστη εξοικονόμηση. Σαν άλλος Βέγγος…», όπως λένε άνθρωποι του λιανεμπορίου.
- Το καλάθι του νοικοκυριού σίγουρα έχει παίξει ρόλο στην αλλαγή της συμπεριφοράς.
- Έχει βάλει τον καταναλωτή στη διαδικασία της σύγκρισης. Με αποτέλεσμα να μετράει μέχρι και το τελευταίο σεντ του ευρώ…
- Όπως ακριβώς συμβαίνει εδώ και χρόνια στο εξωτερικό, σε χώρες όπως η Γερμανία και οι Σκανδιναβικές…
- Αν μη τι άλλο, τουλάχιστον σε επίπεδο καταναλωτικής συμπεριφοράς αρχίζουμε να συγκλίνουμε με τους υπόλοιπους Ευρωπαίους…
————————————-
«Restart» στην Αγγλία για την Coffee Island
- Στη λειτουργία δεύτερου καταστήματος στο Λονδίνο προχωρά η Coffee Island.
- Μαθαίνουμε πως το νέο σημείο θα ανοίξει στην περιοχή του Southgate, στο Βόρειο Λονδίνο και είναι έτοιμο να σερβίρει τους πρώτους καφέδες τη Μεγάλη Εβδομάδα.
- Η κίνηση γίνεται σε συνεργασία franchise με Κύπριο επιχειρηματία που ζει μόνιμα στην πρωτεύουσα της Αγγλίας και γνωρίζει πολύ καλά την τοπική αγορά.
- Η Coffee Island διατηρεί ήδη κατάστημα στην περιοχή του Covent Garden από το 2017.
- Το συγκεκριμένο έχει υποστεί πρόσφατα ριζική ανακαίνιση ενώ δρομολογούνται και πρόσθετες παρεμβάσεις εκσυγχρονισμού…
- Στα σχέδια είναι η επέκταση και άλλες πόλεις της Βρετανίας, οι οποίες θα μπορούσαν να αγκαλιάσουν την πρόταση της ελληνικής αλυσίδας καφέ.
- Η ανάπτυξη εκτός των ελληνικών συνόρων απασχολεί έντονα τους ανθρώπους της εταιρείας, οι οποίοι βλέπουν σημαντικές ευκαιρίες…
- Θυμίζουμε πως η Coffee Island του πατρινού επιχειρηματία Βαγγέλη Λιόλιου έχει ήδη παρουσία σε Μέση Ανατολή, Κύπρο, Ρουμανία και Ελβετία.
————————————-
Δεύτερο ξενοδοχείο στη σκιά της Ακρόπολης…
- Ακάθεκτη συνεχίζει τα επενδυτικά της σχέδια η Μπλε Κέδρος της οικογένειας Ευμορφίδη.
- Περισσότερο γνωστή για το ξενοδοχείο Cocomat στην οδό Φαλήρου 5 στην Ακρόπολη, το οποίο βρέθηκε πρόσφατα στο επίκεντρο της δημοσιότητας.
- Θυμίζουμε πως πρόκειται για το κτήριο που το ΣτΕ ζήτησε να κατεδαφιστούν οι δυο τελευταίοι όροφοι…
- Η εταιρεία δρομολογεί δυο ακόμη ξενοδοχεία στην ευρύτερη περιοχή του κέντρου της πρωτεύουσας.
- Το πρώτο αφορά στη λειτουργία μπουτίκ ξενοδοχείου δυναμικότητας 64 δωματίων, στο κέντρο της Αθήνας, επί της οδού Φειδίου 8, πίσω ακριβώς από το ξενοδοχείο Τιτάνια.
- Η αγοραπωλησία του συγκεκριμένου ακινήτου αναμένεται να ολοκληρωθεί με την επικύρωση της από την γενική συνέλευση των μετόχων της εταιρείας στις 14 Απριλίου.
- Το δεύτερο αφορά τη δημιουργία ξενοδοχείου σε ακίνητο στο Κουκάκι (Μακρυγιάννη) και συγκεκριμένα στη συμβολή των οδών Φαλήρου 22-22Β και Δημητρακοπούλου 21-25.
- Θα είναι δυναμικότητας 117 δωματίων ενώ οι εργασίες εκτιμάται ότι θα ξεκινήσουν πριν το καλοκαίρι…
Latest News

Το μεγάλο στοίχημα της Βρεττού στην Attica και οι ξεπερασμένες κινήσεις Βαρθολομαίου στην Παγκρήτια
H συγχώνευση των δύο τραπεζών και αυτοί που μένουν πίσω

Ποιοι χτυπούν την πόρτα του Χρηματιστηρίου
Από την απαξίωση και το κύμα εγκατάλειψης στην ανάκαμψη και σε επενδυτική επιλογή.

O καυτός φάκελος του νέου ΥΠΟΙΚ, τα επιτόκια της οργής και ποια ακίνητα «ξεπουλάνε»
Ο φάκελος των crypto στο γραφείο του νέου ΥΠΟΙΚ

Πυρετός deals και στο βάθος… αυτοδυναμία
Με ρυθμούς… πολυβόλου «κλείνουν» το τελευταίο διάστημα τα deals στην ελληνική αγορά

Η τελική σύμβαση για την Αττική Οδό, οι «περιπέτειες» των Big 4 και ο «πόλεμος» στη Φρανκφούρτη
Αντίστροφη μέτρηση για την Αττική Οδό

Ένα μήνυμα στη νέα ηγεσία του ΣΕΤΕ
Ανάρπαστα μαθαίνουμε πως έγιναν τα καταλύματα στα δημοφιλή νησιά για το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος

Οι βίλες Σκλαβενίτη στο Μεγανήσι, το έγκλημα και τιμωρία (;) των Κουτσολιούτσων και ένα κουίζ για μύστες…
Τέσσερις βίλες με θέα τον Σκορπιό έναντι 16 εκατ. ευρώ

Φορολόγηση μερισμάτων. Μήπως να το ξανασκεφτούμε;
Ανατριχίλα διαπέρασε τον επιχειρηματικό κόσμο όταν άκουσε τις εξαγγελίες του ΠΑΣΟΚ περί φορολόγησης των μερισμάτων.

Οι νέοι επενδυτές στο Ελληνικό, το ηχηρό «όχι» της Ι. Παπαδοπούλου και η αντιπρόταση της Unilever
Έρχονται νέοι επενδυτές στο Ελληνικό

Ο γόρδιος δεσμός της ακρίβειας και η έκπληξη από την Αγγλία…
Μπορεί λόγω εκλογών να έχει μπει κάτω από το χαλί, ωστόσο το πρόβλημα της ακρίβειας είναι κάτι παραπάνω από υπαρκτό