
H Liberty Media κάνει πράξη αυτό που είχε ανακοινώσει. Οτι θέλει να αλλάξει τα πάντα στη Formula 1. Η εταιρεία αμερικανικών συμφερόντων που εισήλθε στον κόσμο του κορυφαίου μηχανοκίνητου σπορ, αγοράζοντας τα δικαιώματα εκμετάλλευσης της Formula 1 για 100, παρακαλώ, χρόνια, δείχνει έτοιμη να τα αλλάξει όλα!
Από το προφίλ των αγώνων, την είσοδο νέων χωρών για τη φιλοξενία αγώνων – περισσότερα γκραν πρι σε «ύφος» Μόντε Κάρλο! – έως και την αύξηση των ομάδων στη σειρά εκκίνησης. Η εταιρεία μεταλλάσσει τα πάντα, άνοιξε ένα μεγάλο παράθυρο στην ψηφιακή εποχή και εκτόξευσε και τα έσοδά της, παρά την περίοδο της πανδημίας.
Formula 1: Δεν θα γίνει ποτέ ηλεκτρική
Αλλά και σε οικονομικό επίπεδο ο θεσμός πηγαίνει από το καλό στο καλύτερο. Στο ταμείο, όπως ανακοίνωσαν οι διοργανωτές, τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 20% από 2,136 δισ. δολάρια σε 2,573 δισ. δολάρια, ενώ οι 10 ομάδες μοιράστηκαν μεταξύ τους έσοδα ύψους 1,087 δισ. ευρώ το 2022.
Το θέαμα είναι αυτό που θα προσέξει σαν κόρη οφθαλμού τόσο την τηλεθέαση όσο και τις πωλήσεις σε εισιτήρια. Το 2021, οι τηλεθεατές παγκοσμίως έφτασαν στο αστρονομικό νούμερο του 1,55 δισεκατομμυρίου, ενώ φέτος ίσως να αγγίξει και τα 2 δισεκατομμύρια.
Μεγάλο στοίχημα είναι η προσέλκυση γυναικών ως μια ανεκμετάλλευτη δεξαμενή οπαδών. Για τη Liberty Media η προσέγγιση νέων οπαδών, συμπεριλαμβανομένων των γυναικών είναι ένας νέος στόχος. Ηδη το 40% των οπαδών της F1 είναι πλέον γυναίκες, 8% περισσότερες σε σχέση με πριν από πέντε χρόνια.
Σε τάξη και οι πανηγυρισμοί
Και επειδή το θέαμα εξαρτάται από κάθε στιγμή μέσα στην πίστα η Liberty Media ίσως να μη δει με καλό μάτι την απόφαση της FIA που θέλει να βάλει στοπ στους μηχανικούς να κρεμιούνται πανηγυρίζοντας από τα κάγκελα των πιτ στοπ στο τέλος κάθε αγώνα και όταν πέφτει η καρό σημαία.
Η καθιερωμένη εικόνα με το πάντοκ όλης της ομάδας να σκαρφαλώνει, μάλλον μπαίνει στο κουτί της τετράτροχης ιστορίας της F1. H Formula 1 βάζει τέλος στην εμβληματική εικόνα με τον κανονισμό να αναφέρει ότι οι μηχανικοί θα μπορούν να σταθούν στα κάγκελα, αλλά δεν θα μπορούν να κρέμονται.
H FIA μοιάζει να ξεψειρίζει κάθε λεπτομέρεια, ακόμη και τους γρύλους. Μετά την ποινή του Αλόνσο για το γεγονός ότι ο γρύλος ακούμπησε το μονοθέσιό του τη στιγμή που έκτιε την τιμωρία του εξέδωσε νέο κανονισμό που αναφέρει ρητά ότι όταν ένα μονοθέσιο είναι σταματημένο στο pit lane ως αποτέλεσμα έκτισης μιας ποινής δεν επιτρέπεται να γίνουν εργασίες μέχρι το μονοθέσιο να εκτίσει την ποινή του.
Πηγή: in.gr


Latest News

Το mega deal της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ με τη Formula 1
Η τολμηρή κίνηση του Σερ Τζιμ Ράτκλιφ και η πιθανή πρόσληψη του μηχανικού της Mercedes F1, Μίκαελ Σανσόνι

Η UEFA ετοιμάζει σαρωτικές αλλαγές στο Champions League – Όλα τα δεδομένα
Ποιες επιπρόσθετες αλλαγές εξετάζει η UEFA για το Champions League, μετά το νέο φορμάτ και τη League Phase.

Ο Τι Τζέι Σορτς, οι 450.000 στην Παρί και το «χρυσό» συμβόλαιο που ψάχνει στην αγορά
Ο Τι Τζέι Σορτς απασχολεί τη… μισή Euroleague, μετά την καταπληκτική σεζόν με την Παρί – Πόσα χρήματα παίρνει στη γαλλική ομάδα και πόσα αναμένεται να βρει στην αγορά…

Επίσημο: Ο Ντιαλό ανανέωσε για τρία χρόνια με τη Μονακό
Ο Άλφα Ντιαλό παραμένει και επίσημα στο Μόντε Κάρλο, καθώς η Μονακό ανακοίνωσε την ανανέωση του συμβολαίου του για τα επόμενα τρία χρόνια.

Ο Μούσα και ένα «χρυσό» deal: «Υπογράφει συμβόλαιο για τρία χρόνια με 10.000.000»
Δημοσίευμα από το εξωτερικό κάνει λόγο για αποχώρηση του Μούσα από τη Ρεάλ Μαδρίτης και υπογραφή πλουσιοπάροχου συμβολαίου με τη Dubai BC

Γιατί δεν υπάρχει ενδιαφέρον για τα δικαιώματα της Formula 1
Η Formula 1 της Liberty Media αναζητά 150 έως 180 εκατομμύρια δολάρια ετησίως για το ταχέως αναπτυσσόμενο άθλημα

Ούτε τον βασικό μισθό ο Κάρολ!
Από τα χρυσά συμβόλαια της Premier League στον βασικό μισθό της Γαλλίας: Η απίθανη πορεία του Άντι Κάρολ