Τα ιδιωτικά τζετ είναι εδώ και καιρό το κόκκινο πανί για τους διαδηλωτές για το κλίμα, οι οποίοι τα χαρακτηρίζουν ως ρυπογόνα παιχνίδια, τα οποία απολαμβάνει μια μικρή ομάδα εξαιρετικά προνομιούχων ταξιδιωτών.
Ωστόσο, για την εταιρεία που βρίσκεται πίσω από το δημοφιλές Dassault Falcon, η απαγόρευση των αεροσκαφών αυτών δεν θα λύσει το πρόβλημα, ενώ το να λειτουργούν με εναλλακτικό καύσιμο θα μπορούσε να βοηθήσει στη μείωση των εκπομπών.
Τεράστια η πέραση για ιδιωτικά τζετ -Ρεκορ πτήσεων το 2022
Ένα πλεονέκτημα της λειτουργίας ιδιωτικών αεροσκαφών με τα λεγόμενα βιώσιμα αεροπορικά καύσιμα: οι επιβάτες έχουν τα μέσα να πληρώσουν για αυτό, δεδομένου ότι η έλλειψη του λεγόμενου SAF έχει κάνει τα καύσιμα σημαντικά πιο ακριβά από την τυπική κηροζίνη, η οποία θα μπορούσε επίσης να φορολογηθεί περισσότερο.
«Οι πελάτες είναι πρόθυμοι να πληρώσουν λίγο περισσότερο για κηροζίνη που πηγαίνει προς τη σωστή κατεύθυνση και τους επιτρέπει να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν αυτά τα αεροπλάνα», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Dassault Aviation SA, Eric Trappier, σε ενημέρωση στο Παρίσι την Τετάρτη.
«Αυτά δεν είναι πολυτελή τζετ αλλά επιχειρηματικά αεροσκάφη που επιτρέπουν στις μεγάλες εταιρείες να λειτουργούν καλύτερα και να αναπτύσσουν καλύτερα την επιχείρησή τους».
Κουνούν το δάχτυλο
Οι περιβαλλοντικές ομάδες δείχνουν όλο και περισσότερο το δάχτυλο σε ιδιωτικά τζετ που μεταφέρουν στελέχη επιχειρήσεων και λίγους πλούσιους. Ο αριθμός των πτήσεων με ιδιωτικά τζετ αυξήθηκε κατά 64% πέρυσι, οδηγώντας σε σχεδόν διπλασιασμό των εκπομπών CO2, σύμφωνα με μελέτη που διεξήχθη από την ολλανδική περιβαλλοντική συμβουλευτική εταιρεία CE Delft και ανατέθηκε από την Greenpeace τον Μάρτιο.
Ο Trappier είπε ότι οι εταιρικοί επιβάτες αντιπροσωπεύουν το 80% της χρήσης ιδιωτικών τζετ της Dassault Aviation, τα οποία προτιμά να αποκαλεί «επιχειρηματικά τζετ». Οι κυβερνητικοί αξιωματούχοι αντιστοιχούν σε άλλο 10%, με μόνο το 10% των αεροπλάνων να χρησιμοποιείται από ιδιώτες, είπε.
Η χρήση ιδιωτικών τζετ έγινε ένα καυτό θέμα στη Γαλλία πέρυσι, με ορισμένους πολιτικούς να προτείνουν την πλήρη απαγόρευση.
Ακόμη και η εταιρεία ειδών πολυτελείας LVMH του Μπερνάρ Αρνό αναγκάστηκε να πουλήσει το ιδιωτικό της τζετ σε μια προσπάθεια να αποφύγει την ανεπιθύμητη προσοχή στο Twitter .
«Στη Γαλλία, υπάρχει πάντα μια τάση απαγόρευσης», είπε ο Trappier. «Όταν βλέπω τους ομολόγους μου στις ΗΠΑ, τους κάνω να χαμογελούν. Στις ΗΠΑ οι άνθρωποι μάλλον πιστεύουν στα κίνητρα και στην καινοτομία».
Πέρυσι, η Dassault Aviation ανέφερε παραγγελίες για 64 από τα επιχειρηματικά της τζετ Falcon σε σύγκριση με 51 ένα χρόνο νωρίτερα. Η Dassault αποκάλυψε το μεγαλύτερο, γρήγορο και μεγαλύτερης εμβέλειας μοντέλο της το 2021, το Falcon 10X , το οποίο αναμένεται να είναι έτοιμο για πελάτες το 2025. Η εταιρεία ανταγωνίζεται τη μονάδα Gulfstream της Bombardier Inc. και της General Dynamics Corp.
«Ίσως θα υπάρξουν ελαφρώς λιγότερες πτήσεις με βιώσιμα καύσιμα, αλλά δεν έχουν εναλλακτική λύση εάν θέλουν να συνεχίσουν να βλέπουν τους πελάτες τους πρόσωπο με πρόσωπο», είπε ο Trappier. «Υπάρχει ακόμη ανάγκη. Δεν μπορείς να διασχίσεις τον Ατλαντικό με τον τρένο».
Latest News
Ο Τραμπ δίνει «γη και ύδωρ» κινήτρων για να φέρει μεγάλες επενδύσεις πίσω στις ΗΠΑ
Ο Τραμπ αποσκοπεί σε μια κοσμογονία εγχώριων επενδύσεων στις ΗΠΑ - Η πρόταση για διευκολύνσεις στις επενδύσεις άνω του 1 δισ.
Η Ινδία κατασκευάζει το δικό της «Χόνγκ Κονγκ» - Το φαραωνικό project των 9 δισ.
Ανησυχία ότι το σχέδιο θα εξαλείψει μερικές από τις απομονωμένες φυλές που ζουν στα νησιά του αρχιπελάγους Νικομπάρ - Τι λέει η Ινδία
Από ένα KFC στην αυτοκρατορία των 3 δισ. - Ποιος είναι ο Αυστραλός επιχειρηματίας Τζακ Κάουιν
Σήμερα, ο Τζακ Κάουιν κατέχει το 98% της εταιρείας του, ενώ το υπόλοιπο 2% ανήκει σε ορισμένους από τους αρχικούς επενδυτές και μετόχους του
Οι τρεις αδύναμοι κρίκοι της ευρωοικονομίας το 2025
Θα παλέψουν με την ύφεση τη νέα χρονιά οι μεγαλύτερες οικονομίες της ΕΕ, Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία
Ενοίκια σοκ για τους φοιτητές στο Λονδίνο μετά τις νέες αυξήσεις [γράφημα]
Τι αποκαλύπτει έρευνα για τους φοιτητές στη Βρετανία
Η πλειοψηφία των startups δεν μακροημερεύει - Η ωμή αλήθεια είναι ότι κανείς δεν νοιάζεται
Γιατί αποτυγχάνουν τόσες πολλές startups; Φυσικά, δεν υπάρχει μόνο ένας λόγος
Safran: Με το βλέμμα στις συμβάσεις του αμερικανικού στρατού
Η γαλλική εταιρεία αναμένει αύξηση των πωλήσεων κατά περίπου 10% το 2025, καθώς και τρέχοντα λειτουργικά κέρδη μεταξύ 4,7 και 4,8 δισ. ευρώ σε συγκρίσιμη βάση
Έφοδος τελωνιακών και της ευρωπαικής εισαγγελίας στα γραφεια της Adidas
Tο ένταλμα έρευνας για την Adidas ανέφερε την (ύποπτη) σωρευτική φορολογική ζημία σε περισσότερα από 1,1 δισεκατομμύρια ευρώ
Τιμές-φωτιά οι Χριστουγεννιάτικες αγορές στη Γερμανία
Ο υψηλός πληθωρισμός δεν μπορεί παρά να επηρεάσει και τις Χριστουγεννιάτικες Αγορές στη Γερμανία. Έως 7 ευρώ στοιχίζει το περίφημο «ζεστό κρασί» με μπαχαρικά.
Η αβεβαιότητα της εμπορικής πολιτικής των ΗΠΑ αρχίζει να «δαγκώνει» την Ευρώπη - Τι εκτιμά η Goldman Sachs
H Goldman Sachs επιχειρεί να εξετάσει την επίδραση της αβεβαιότητας της εμπορικής πολιτικής του Ντόναλντ Τραμπ εντός κι εκτός ΗΠΑ