
Τη Μαρίνα Αλίμου, μία από τις ιστορικότερες μαρίνες της Ελλάδας και αναπόσπαστο μέρος του αναπτυσσόμενου παραλιακού μετώπου της πρωτεύουσας, γνωστού και ως «Αθηναϊκή Ριβιέρα», επισκέφθηκε η υπουργός Ανάπτυξης & Επενδύσεων, κ. Ελένη Λουρή-Δενδρινού.
Μαρίνα Αλίμου: Αλλάζει ριζικά και αναβαθμίζεται πλήρως
Εκεί συναντήθηκε με τον CEO του Ομίλου ΕΛΛΑΚΤΩΡ, κ. Ευθύμιο Μπουλούτα και τον διευθυντή της Μαρίνας Αλίμου, κ. Βαγγέλη Βλάχο, και ενημερώθηκε για την πορεία της παραχώρησης και τα προγραμματισμένα έργα ανάπλασης της νέας Μαρίνας Αλίμου.
Η σύμβαση παραχώρησης, διάρκειας 40 ετών, υπογράφτηκε το 2021 από τη θυγατρική εταιρεία του ομίλου ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ, ενώ το έργο ανάπτυξης, μελέτης και κατασκευής έχει αναλάβει η REDS, επίσης θυγατρική του ίδιου ομίλου, με στόχο την αναβάθμισή της σε μία από τις πιο σύγχρονες τουριστικές μαρίνες της Μεσογείου έως το τέλος του 2025.
Με χερσαίο χώρο έκτασης 210.000 τ.μ., θαλάσσιο χώρο 428.000 τ.μ. και λιμενοβραχίονες μήκους 1.170 μ., είναι η μεγαλύτερη μαρίνα της Ελλάδας και των Βαλκανίων με 1.100 μόνιμες θέσεις σκαφών ενώ λειτουργεί σύμφωνα με διεθνή πρότυπα και προδιαγραφές.
Σύμφωνα με το σχεδιασμό της εταιρείας, στη νέα Μαρίνα Αλίμου θα αναπτυχθούν ξενοδοχειακές, εμπορικές, ψυχαγωγικές και αθλητικές εγκαταστάσεις και μεγάλες εκτάσεις πρασίνου. Παράλληλα, θα φιλοξενούνται συνολικά 900 σκάφη, μήκους έως και 50μ., με σύγχρονες εγκαταστάσεις και υπηρεσίες για τον ανεφοδιασμό και την ασφάλειά τους.
Η Μαρίνα Αλίμου βρίσκεται σε αναμονή έκδοσης ΚΥΑ και των ακόλουθων οικοδομικών αδειών εντός του προσεχούς διαστήματος με προοπτική έναρξης των εργασιών εντός του 2023 και ολοκλήρωση του έργου έως το τέλος του 2025.
«Πρόκειται για έργο-ορόσημο σε στρατηγικό σημείο στο ταχέως αναπτυσσόμενο παράκτιο μέτωπο της Αττικής, μία ολοκληρωμένη επένδυση που συμβάλλει ήδη και πρόκειται να συμβάλλει ακόμη περισσότερο στο μέλλον, όταν ολοκληρωθούν τα προγραμματισμένα έργα ανάπλασης, στην περαιτέρω ανάδειξη της υψηλής ποιότητας φιλοξενίας και τουριστικών υπηρεσιών στην Ελλάδα», επισήμανε η υπουργός Ανάπτυξης & Επενδύσεων, κ. Ελένη Λουρή-Δενδρινού σε δηλώσεις της και πρόσθεσε: «Οι μαρίνες αποτελούν κομβικής σημασίας έργα υποδομής στη σύγχρονη οικονομία, με πολλαπλάσια προστιθέμενη αξία, τόσο σε τοπικό όσο και σε εθνικό επίπεδο».
Από την πλευρά του ο διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου ΕΛΛΑΚΤΩΡ, κ. Ε. Μπουλούτας σημείωσε σε ότι αφορά το ευρύτερο οικονομικό και κοινωνικό αποτύπωμα της επένδυσης: «Η συνολική επένδυση αξίας περίπου 100 εκατ. ευρώ της Μαρίνας Αλίμου και η συνολική άμεση και έμμεση συνεισφορά τόσο στο τουριστικό προϊόν όσο και στην απασχόληση θα συνεισφέρει σημαντικά στο ΑΕΠ της χώρας. Η χερσαία ανάπτυξη με εμπορικά καταστήματα, χώρους εστίασης, αθλητικές εγκαταστάσεις και ξενοδοχειακή μονάδα προβλέπει σημαντική αύξηση θέσεων εργασιών και ευκαιριών απασχόλησης τόσο στην ίδια την Μαρίνα όσο και στις υπόλοιπες χρήσεις που προβλέπονται εντός αυτής».


Latest News

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών