Κάθεσαι σε ένα εστιατόριο με το στομάχι σου να έχει φτάσει στην πλάτη από την πείνα αλλά ταυτόχρονα προτιμάς να… ανοίξει η γη να σε καταπιεί από το να ανοίξεις το στόμα σου και να παραγγείλεις!
Αν η παραπάνω πρόταση μίλησε στην ψυχή σου, τότε ίσως υποφέρεις κι εσύ από «Menu Anxiety», ένα από τα –πολλά η αλήθεια είναι- άγχη των Gen Zers και των Millennials.
Αν επιχειρούσαμε μια επεξήγηση του όρου, είναι αυτό που παθαίνεις όταν έρχεται η ώρα να παραγγείλεις και… τα χέρια σου ιδρώνουν, τα πόδια σου τρέμουν και το στομάχι σου γίνεται κόμπος.
Όταν το «Αμερικανικό Όνειρο» ενσαρκώνεται στην Ευρώπη
Τα… καλά νέα είναι ότι σίγουρα δεν είσαι μόνος. Τρεις στους δέκα Αμερικανούς έχουν «menu anxiety» όταν έρχεται η ώρα της παραγγελίας, σύμφωνα με έρευνα σε 2.000 άτομα.
Το εντυπωσιακό είναι ότι το ποσοστό της Gen Z και των Millenial είναι πολύ υψηλότερο σε σχέση με τους μεγαλύτερους της Gen X και των baby boomers. Ειδικότερα, το 41% των 18-43 ετών δήλωσαν ότι αντιμετωπίζουν αυτό το άγχος ενώ μόλις το 15% των 44-77 νιώθουν αυτό το… σύνδρομο.
Πώς αντιμετωπίζουν το «menu anxiety»
Πώς ξεπερνούν τη δυσκολία αυτή όμως; Οι νεότερες γενιές, σύμφωνα με τη New York Post, απάντησαν ότι αφήνουν άλλους να παραγγείλουν πρώτοι ώστε να «πάρουν ιδέες» για το τι θα φάνε και οι ίδιοι!
Επιπλέον, τσεκάρουν από πριν το μενού του εστιατορίου για να αισθάνονται μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση όταν έρθει η ώρα να παραγγείλουν.
Η γεύση και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα της τροφής στο μυαλό των Gen Z
Εκτός από το «menu anxiety» η έρευνα των OnePoll Και Avocado Green Mattress, ασχολήθηκε με τους παράγοντες που επηρεάζουν τους συμμετέχοντες όταν παραγγέλνουν φαγητό.
Πρώτος παράγοντας είναι, όπως είναι λογικό, η γεύση και δεύτερος το κόστος. Ακολουθούν ο χρόνος που απαιτείται για την προετοιμασία του φαγητού, η «εικόνα», και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Εντύπωση προκαλεί ότι το 20% των Gen Zers και Millennials ενδιαφέρονται για τον περιβαλλοντικό αντίκτυπο του φαγητού του ενώ μόλις το 7% των μεγαλύτερων σε ηλικία έχουν κάτι τέτοιο σοτ μυαλό τους.
«Οι μας επιλογές έχουν σημασία» λέει η Jessica Hann, αντιπρόεδρος Marketing και βιωσιμότητας της Avocado Green. «Από το πώς τρώμε μέχρι το πώς κοιμόμαστε, οι συλλογικές μας αποφάσεις είναι άρρηκτα συνδεδεμένες με την υγεία μας».
Πηγή: In.gr
Latest News
Το 75% των οργανισμών αλλάζουν στρατηγικές για το ανθρώπινο δυναμικό λόγω Generative AI
Έρευνα της Deloitte για το Generative AI διαπιστώνει ότι η υιοθέτησή του προχωρά γρήγορα, αλλά το κλειδί για μεγαλύτερη πρόοδο είναι η πραγματοποίηση οργανωτικών αλλαγών
Eminem και Bob Marley «επιστρατεύει» η McKinsey για να τονώσει τους συνεργάτες της
Η εταιρεία προσπαθεί να ενισχύσει το ηθικό των εργαζομένων της
Στασιμότητα στην πρόοδο των γυναικών εντός και εκτός του χώρου εργασίας
Σύμφωνα με την έκθεση της Deloitte, τα αυξανόμενα επίπεδα άγχους και η κακή ψυχική υγεία εξακολουθούν να υπάρχουν
Τι θα γίνω όταν μεγαλώσω – Τα προσωπικά όνειρα και ο «Στόχος 8»
Τι σημαίνει αξιοπρεπής εργασία;
Η δυσκολία διαδοχής CEO
Τα διοικητικά συμβούλια αναγκάζονται να σκεφτούν να βρουν μελλοντικούς ηγέτες νωρίτερα, καθώς οι μέτοχοι απαιτούν περισσότερες πληροφορίες και επικοινωνία
Κυνηγώντας τα πράσινα... ταλέντα - Η μάχη της πληροφορικής για green θέσεις
Ερευνα του ομίλου ManpowerGroup
Προσλήψεις σχεδιάζουν 1 στις 2 επιχειρήσεις - Οι περιζήτητες ειδικότητες και οι πιο υψηλοί μισθοί
Τι αποκαλύπτει η έρευνα HR Trends της Randstad για το 2024
Στα ύψη η ζήτηση για «πράσινα» ταλέντα - Τι δείχνει έρευνα της ManpowerGroup
Σε ποιους κλάδους υπάρχει η υψηλότερη ζήτηση
Το brain waste των μεταναστών στην Ευρώπη - Τι συμβαίνει στην Ελλάδα
Νέα έρευνα δείχνει πώς οι χώρες εμποδίζουν τους μορφωμένους ανθρώπους από το εξωτερικό να εργαστούν στους τομείς της κατάρτισης τους
Πώς είναι πραγματικά η τετραήμερη εργασία
Η πανδημία, άλλαξε την νοοτροπία της εργασίας καθώς οι άνθρωποι ένιωθαν τόσο ταλαιπωρημένοι, αγχωμένοι και εξαντλημένοι