
Οι Ηνωμένες Πολιτείες ζουν πλέον στον κόσμο της… Barbie και αυτό αποτυπώνεται ανάγλυφα και στους επίσημους αριθμούς. Η συνεργασία μεταξύ της σκηνοθέτιδας Greta Gerwig, της Mattel και της Warner Bros. Discovery ξεπέρασε τα 575,4 εκατομμύρια δολάρια στο εγχώριο box office την Τετάρτη, καθιστώντας την ως την κινηματογραφική ταινία με τις υψηλότερες εισπράξεις της χρονιάς στη Βόρεια Αμερική.
Η ταινία που βασίζεται στην εμβληματική κούκλα ξεπέρασε αυτή της Universal, «The Super Mario Bros. Movie», που στο παρελθόν είχε τον τίτλο της κορυφαίας σε εισπράξεις ταινίας, με 574 εκατομμύρια δολάρια.
Heinz: Προτείνει νέα ροζ σάλτσα Barbie-cue και ροζ κέτσαπ… Kenchup
Η «Barbie» πλησιάζει επίσης στην κατάκτηση του στέμματος και σε παγκόσμιο επίπεδο όσον αγορά στην ταινία με τις υψηλότερες εισπράξεις φέτος. Έχει συγκεντρώσει 1,3 δισεκατομμύρια δολάρια έως τώρα, πλησιάζοντας τα 1,35 δισεκατομμύρια δολάρια που έχει δημιουργήσει η ταινία «The Super Mario Bros. Movie» από την κυκλοφορία της τον Απρίλιο. Οι ταινίες είναι οι μόνες που ξεπέρασαν το όριο του 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων φέτος.
Η επιτυχία της «Barbie» και του Super Mario έρχεται σε μια εποχή που το κοινό έχει αποκλείσει συντριπτικά τις ταινίες υπερηρώων και τις ταινίες franchise, υπέρ ενός πιο «φρέσκου» περιεχομένου.
Η καλή ημέρα φάνηκε από τoν Ιούλιο
Το ρεκόρ εισιτηρίων της «Barbie» ξεκίνησε τον Ιούλιο, όταν έκανε το ντεμπούτο της, με εισπράξεις 162 εκατομμυρίων δολαρίων, τις υψηλότερες της χρονιάς. Εξασφάλισε το μεγαλύτερο άνοιγμα για ταινία σκηνοθετημένη από γυναίκα και τώρα είναι η ταινία με τα υψηλότερα έσοδα που σκηνοθετήθηκε αποκλειστικά από γυναίκα σκηνοθέτη.
Συγκεκριμένα, η «Barbie» διατήρησε την πρώτη θέση στο box office για τέσσερα συνεχόμενα Σαββατοκύριακα. Αναμένεται να αυξήσει τις πωλήσεις εισιτηρίων το υπόλοιπο καλοκαίρι και το φθινόπωρο.
Η ταινία σημείωσε πτώση στα εισιτήριά της το Σαββατοκύριακο, κάτω από 43% από την πρώτη προβολή της, με τα δύο τελευταία Σαββατοκύριακα να παρουσιάζουν κατά μέσο όρο πτώση 36% σε σχέση με τα προηγούμενα Σαββατοκύριακα. Συνήθως, οι μεγάλες ταινίες πέφτουν κοντά στο 60% κάθε Σαββατοκύριακο μετά την αρχική τους κυκλοφορία.
Υπάρχουν λίγες μεγάλες ταινίες που βγαίνουν στις αίθουσες τις επόμενες εβδομάδες, κάτι που θα επιτρέψει στην «Barbie» να συνεχίσει να συγκεντρώνει τις πωλήσεις εισιτηρίων με περιορισμένο ανταγωνισμό.


Latest News

Άνοδος του Δείκτη Οικονομικού Κλίματος στο πρώτο τρίμηνο του 2025 - Τι δείχνουν τα στοιχεία ΕΑΣΕ και ICAPCRIF
Το πρώτο τρίμηνο του 2025 ο γενικός δείκτης οικονομικού κλίματος (ΕΑΣΕ/ICAP CRIF-CEO General Index) σημείωσε πτώση στις 146 μονάδες έναντι 160 το προηγούμενο τρίμηνο

Η UEFA ετοιμάζει σαρωτικές αλλαγές στο Champions League – Όλα τα δεδομένα
Ποιες επιπρόσθετες αλλαγές εξετάζει η UEFA για το Champions League, μετά το νέο φορμάτ και τη League Phase.

Θανόπουλος στον ΟΤ: «Γινόμαστε 100% αυτόνομοι ενεργειακά - Τα σχέδια στο delivery»
Ο πρόεδρος της εταιρείας Θανόπουλος, Τέλης Θανόπουλος, μιλάει στον ΟΤ για την πρόσφατη επένδυση σε ΑΠΕ, τη σημασία του Q-Commerce στον κλάδο των τροφίμων και τα επόμενα σχέδια της αλυσίδας

Νέος πρεσβευτής της Chanel ο ράπερ Κέντρικ Λαμάρ
Η σχέση του Κέντρικ Λαμάρ με τον οίκο ξεκίνησε το 2023, όταν παρευρέθηκε στο Met Gala το οποίο είχε ως θέμα «Karl Lagerfeld: A Line of Beauty».

Ο Τι Τζέι Σορτς, οι 450.000 στην Παρί και το «χρυσό» συμβόλαιο που ψάχνει στην αγορά
Ο Τι Τζέι Σορτς απασχολεί τη… μισή Euroleague, μετά την καταπληκτική σεζόν με την Παρί – Πόσα χρήματα παίρνει στη γαλλική ομάδα και πόσα αναμένεται να βρει στην αγορά…

Ποια επαγγέλματα «ανθούν» στην αγορά εργασίας - Τι δείχνει έρευνα του ΙΟΒΕ
Η απασχόληση κερδίζει έδαφος με την αγορά εργασίας στην Ελλάδα να βελτιώνεται αλλά παραμένουν δομικές προκλήσεις

GenZ: Ένας στους δύο σκέφτεται να αλλάξει δουλειά
Ενώ η GenΖ στη Γερμανία θέλει να αλλάζει θέση εργασίας, οι Boomer μένουν δεκαετίες στον ίδιο εργοδότη, αναφέρει η Deutsche Welle

Warner Bros και DC τιμούν την 87η επέτειο του Superman
Η ταινία «Superman» του Τζέιμς Γκαν, μία από πολυαναμενόμενες ταινίες του καλοκαιριού, αναμένεται να κάνει πρεμιέρα στις αίθουσες στις 11 Ιουλίου

Επίσημο: Ο Ντιαλό ανανέωσε για τρία χρόνια με τη Μονακό
Ο Άλφα Ντιαλό παραμένει και επίσημα στο Μόντε Κάρλο, καθώς η Μονακό ανακοίνωσε την ανανέωση του συμβολαίου του για τα επόμενα τρία χρόνια.

Γιατί για κάποιους η ακαταστασία είναι παραγωγική
Όλες οι έρευνες επιμένουν πως η ακαταστασία μειώνει την παραγωγικότητά μας. Ωστόσο, για κάποιους, αποτελεί κομμάτι της δημιουργικότητάς τους.