Η Latsco, του Ομίλου Λάτση προχωρησε στη σύναψη σύμαβσης για την κατασκευή τριών ultramax πλοίων μετοαφοράς χύδην ξηρού φορτίου 64.000 dwt το ένα στα ναυπηγεία Oshima Shipbuilding, Ιαπωνία.

Μετά την πρώτη κίνηση του ομίλου στο ξηρό φορτίο το 2016, όταν απέκτησε τέσσερα μεταχειρισμένα supramaxes, τώρα η εταιρεία επεκτείνει περαιτέρω τον στόλο ξηρού φορτίου της.

Πρόκειται για μία κίνηση που εντάσσεται στο στρατηγικό σχέδιο της Latsco για περαιτέρω διαφοροποίηση του Ομίλου με ισχυρότερη παρουσία στον τομέα του ξηρού χύδην φορτίου. Η Latsco ελέγχει πλέον έναν στόλο υγροποιημένου φυσικού αερίου, υγραερίου, δεξαμενόπλοιων, χύδην φορτηγών πλοίων και εμπορευματοκιβωτίων.

Επίσης, πρόκειται για ένα ιστορικό ορόσημο, καθώς σηματοδοτεί τα πρώτα νεότευκτα ξηρού χύδην φορτίου της εταιρείας στην Ιαπωνία στα 70 χρόνια της ιστορίας της.

Στελέχη της εταιρείας σημείωσαν ότι τα προαναφερθέντα πλοία θεωρούνται από τα καλύτερα στον τομέα, είναι εξοπλισμένα με τις πιο οικονομικές μηχανές και έχουν κατασκευαστεί με πολύ υψηλές προδιαγραφές. Η ποιότητα, η κουλτούρα και η τεχνογνωσία των ναυπηγείων Oshima διαδραμάτισαν ζωτικό ρόλο στην απόφαση της Latsco να προχωρήσει σε αυτή την παραγγελία.

Και τα τρία πλοία θα τα διαχειρίζεται η MARLA Shipmanagement INC, ο βραχίονας ξηρού φορτίου και εμπορευματοκιβωτίων του ομίλου.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Ναυτιλία
Στυλιανίδης: Στο Συμβούλιο Επικρατείας θα φανεί ότι έχουμε δίκιο για τις άγονες γραμμές
Ναυτιλία |

Στυλιανίδης: Στο Συμβούλιο Επικρατείας θα φανεί ότι έχουμε δίκιο για τις άγονες γραμμές

Οι ευρωπαϊκές ενισχύσεις που συνδέονται με χρηματοδότηση ακόμα και από ειδικά κεφάλαια, μπορεί να ξεπεράσουν, για πρώτη φορά, τα δύο δισ. ευρώ, είπε ο Χρήστος Στυλιανίδης