Η εταιρεία Avenir LNG Limited (Avenir), διεθνής προμηθευτής ενέργειας για μικρής κλίμακας LNG και ιδιοκτήτρια πλοίων μεταφοράς αερίου, με έδρα το Λονδίνο, προχώρησε στην ανάθεση της διαχείρισης τριών πλοίων LNG Bunker στην Wilhelmsen Ship Management (Wilhelmsen). Τα πλοία που ανατέθηκαν είναι τα Avenir Achievement, Avenir Ascension και Avenir Aspiration.
ΣΕΕΝ: Νέος πρόεδρος του ΔΣ ο Διονύσης Θεοδωράτος
«Είμαστε ενθουσιασμένοι που ξεκινάμε αυτό το ταξίδι με τον νέο μας πελάτη, την Avenir, και ανυπομονούμε να ξεκινήσουμε τη διαχείριση των υπερσύγχρονων LNG bunkers, που παίζουν κομβικό ρόλο στην αδιάκοπη προσπάθεια του κλάδου για την ενεργειακή μετάβαση. Ανυπομονούμε για τις ευκαιρίες που θα προκύψουν από αυτή τη συνεργασία, αλλά και την σημαντική αξία που θα προσδώσει και στις δυο πλευρές,» δήλωσε ο κ. Carl Schou, CEO και Πρόεδρος της Wilhelmsen Ship Management.
Η Avenir αποτελεί μια νέα προσθήκη στο διευρυμένο πελατολόγιο της Wilhelmsen. Τα συγκεκριμένα πλοία διαχειρίζονταν μέχρι πρότινος η Hoegh LNG, ένας από τους τρεις blue-chip μετόχους της Avenir LNG, μαζί με τις Stolt Nielsen Ltd και Golar LNG.
«Η Hoegh LNG συνέβαλλε τρομερά στην επιτυχία της Avenir LNG από την ίδρυση της εταιρείας το 2018, χτίζοντας γερές βάσεις για το μέλλον. Επικροτούμε την σκληρή δουλειά της και η εταιρεία θα παραμείνει ένας σημαντικός κρίκος της αναπτυξιακής μας πορείας, ως ένας από τους κύριους μετόχους. Η ανάθεση στην Wilhelmsen, μια από τις κορυφαίες εταιρείες διαχείρισης πλοίων παγκόσμιας εμβέλειας, αντιπροσωπεύει ένα νέο ορόσημο στην πορεία μας και είμαστε απόλυτα σίγουροι για την προστιθέμενη αξία που θα φέρει στην εταιρεία μας,» σχολίασε ο Peter Mackey CEO της Avenir LNG.
Η εισηγμένη στο χρηματιστήριο του Όσλο εταιρεία διαθέτει επί του παρόντος στόλο 5 δεξαμενόπλοιων σε λειτουργία. Το τελευταίο πλοίο που εντάχθηκε στο στόλο της ήταν το Avenir Achievement, χωρητικότητας 20.000 κυβικών μέτρων, τον περασμένο Μάιο. Διαθέτει επίσης έναν τερματικό σταθμό LNG μικρής κλίμακας στη Σαρδηνία, και περιουσιακά στοιχεία/ενεργές συνεργασίες σε Κίνα, Μαλαισία, Μεσόγειο, Βαλτική Θάλασσα και Καραϊβική.
Latest News
Στο ΣτΕ προσφεύγουν οι ακτοπλοϊκές για τις άγονες γραμμές - Τι απαντά το υπουργείο Ναυτιλίας
Δύο ακτοπλοϊκές εταιρείες προσέφυγαν στην Εθνική Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΑΔΗΣΥ)
Νέος ναυλομεσιτικός οίκος έρχεται στην Αθήνα
Στο πλαίσιο της περαιτέρω επέκτασης των δραστηριοτήτων του στο εξωτερικό, ο Frachtcontor Junge & Co, ανακοίνωσε ότι σύντομα θα ανοίξει γραφεία στην Ελλάδα.
Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Θετική εξέλιξη η νέα συμφωνία με την Righship για τους ελέγχους πλοίων
Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών δηλώνει «την απόλυτη στήριξη και εμπιστοσύνη της στο έργο των θεσμικών εκπροσώπων της ναυτιλίας»
Δωρεά 20 δικύκλων και 6 ασθενοφόρων στο ΕΚΑΒ από την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών
Με την νέα δωρεά η συνολική προσφορά απο την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών (ΕΕΕ) στο ΕΚΑΒ ανέρχεται στα 27 σύγχρονα και πλήρως εξοπλισμένα ασθενοφόρα.
Άγιος Ευστράτιος: Υπεγράφη η πράξη ένταξης του έργου εκβάθυνσης του λιμένα
Το έργο εκβάθυνσης του λιμένα θα συμβάλλει ώστε ο Άγιος Ευστράτιος να ενισχύσει την ακτοπλοϊκή σύνδεσή του με την υπόλοιπη χώρα
Στυλιανίδης καλεί Επιτροπή Ανταγωνισμού για ακτοπλοϊκά εισιτήρια και δεσπόζουσα θέση στις γραμμές
Το παρασκήνιο της συνάντησης Στυλιανίδη με Επιτροπή Ανταγωνισμού για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια του 2025
Εκσυγχρονίζεται ο στόλος των Ρυμουλκών
H ΜΑΡΣ απέκτησε πρόσφατα δεύτερο σύγχρονο ρυμουλκό που θεωρείται το δεύτερο ισχυρότερο σε ελκτική δύναμη στην Ελλάδα
Σύσκεψη στην Επιτροπή Ανταγωνισμού για τις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων
Εκτός από την τιμολόγηση για τα ακτοπλοικά εισιτήρια, εξετάστηκαν θέματα ανταγωνισμού και ρυθμιστικού πλαισίου στις θαλάσσιες συγκοινωνίες
Συγχώνευση ελληνικών ναυλομεσιτικών οίκων - Η Golden Destiny περνά στην Intermodal
Την Golden Destiny απορρόφησε ο ναυλομεσιτικός οίκος Intermoda
«Αργυρό» μετάλλιο στην επιβατική κίνηση για τα ελληνικά λιμάνια - Στην τρίτη θέση ο Πειραιάς
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Eurostat δύο ιταλικά λιμάνια προηγούνται του Πειραιά, ο οποίος είναι ο τρίτο σε επιβάτες λιμάνι