Οι μετοχές των κινεζικών αυτοκινητοβιομηχανιών που κατασκευάζουν ηλεκτρικά οχήματα έκαναν «βουτιά» την Πέμπτη, καθώς η Tesla παρουσίασε απογοητευτικά αποτελέσματα για το τρίτο τρίμηνο την Τετάρτη, όπου η εταιρεία έπεσε έξω σε σχέση με τις αρχικές εκτιμήσεις.
Ήταν η πρώτη φορά που η Tesla, του μεγιστάνα Ιλον Μασκ, ανακοίνωσε τόσο μεγάλες απώλειες σε κέρδη και έσοδα, από το δεύτερο τρίμηνο του 2019.
Το πρωί της Πέμπτης, οι μετοχές των κινεζικών κατασκευαστών ηλεκτρικών οχημάτων BYD και Xpeng που είναι εισηγμένες στο Χονγκ Κονγκ υποχώρησαν κατά 2,18% και 8,76% αντίστοιχα. Η μετοχή της Li Auto υποχώρησε κατά 3,14%, ενώ οι αντίστοιχες μετοχές των εταιρειών Nio και Geely σημείωσαν πτώση κατά 8,36% και 3,97% αντίστοιχα στο Χονγκ Κονγκ.
Γερμανία: Ανησυχία της αυτοκινητοβιομηχανίας για τον ενδεχόμενο εμπορικό πόλεμο ΕΕ-Κίνας
Κατά τη διάρκεια της ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων τριμήνου της Tesla την Τετάρτη, ο Μασκ προειδοποίησε ότι το Tesla Cybertruck – το ηλεκτρικό φορτηγό φορτηγού πλήρους μεγέθους με μπαταρία – δεν θα προσφέρει σημαντική θετική ταμειακή ροή για 12 έως 18 μήνες μετά την έναρξη της παραγωγής.
Ο Μασκ είπε ότι η εταιρεία εργάζεται για να μειώσει τις τιμές των αυτοκινήτων της εν μέσω υψηλών επιτοκίων, αλλά είναι πολύ δύσκολο.
«Ανησυχώ για το περιβάλλον των υψηλών επιτοκίων στο οποίο βρισκόμαστε», είπε, προσθέτοντας ότι θα είναι πολύ πιο δύσκολο για τους καταναλωτές να αγοράσουν αυτοκίνητα εάν τα επιτόκια αυξηθούν περαιτέρω.
Η μετοχή της Tesla έκλεισε με πτώση κατά 4,78% την Τετάρτη. Άλλοι ανταγωνιστές EV με έδρα τις ΗΠΑ, όπως η Lucid και η Rivian, κατέγραψαν μεγάλη βουτιά στις μετοχές τους, περισσότερο από 9% την ίδια ημέρα. Η μετοχή της Lucid υποχώρησε καθώς ανέφερε παραδόσεις ηλεκτρικών οχημάτων τρίτου τριμήνου που απογοήτευσαν την Wall Street.
Τα πρωτεία στην BYD
Τους πρώτους έξι μήνες του έτους, η BYD ήταν ο κορυφαίος κατασκευαστής ηλεκτρικών οχημάτων στον κόσμο, συνεισφέροντας το 21% των παγκόσμιων πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων, σύμφωνα με την ερευνητική εταιρεία Canalys. Η Tesla έμεινε πίσω στη δεύτερη θέση με μερίδιο αγοράς 15%, ενώ η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Volkswagen κατείχε μερίδιο αγοράς 7% στην τρίτη θέση.
Latest News
Η Ιταλία μπορεί να τα καταφέρει χωρίς ρωσικό αέριο - Τι υποστηρίζει ο ιταλός υπουργός Ενέργειας
Η Ρώμη δεν έχει κανένα λόγο να αντιταχθεί στις κυρώσεις της ΕΕ που στοχεύουν το ρωσικό LNG, δήλωσε ο υπουργός Ενέργειας
Πρωτοφανές κύμα ζέστης πλήττει τη νότια Ασία – 30 νεκροί στη Ταϊλάνδη
Στη Μιανμάρ το θερμόμετρο άγγιξε την Τετάρτη τους 45,9 βαθμούς Κελσίου
Οι παράπλευρες απώλειες της κρουαζιέρας
Επιβάρυνση της ατμόσφαιρας, ακόμα και σε «υπεράνω υποψίας» προορισμούς
Έγραψε ρεκόρ η Xiaomi με την παράδοση του SU7 - Πόσες παραγγελίες έχει «κλειδώσει»
Η Xiaomi στοχεύει σε περισσότερες από 100.000 παραδόσεις για το SU7 της εντός του 2024
Ποιες είναι οι παγκόσμιες φιλοδοξίες της κινεζικής BYD
Τα παγκόσμια σχέδια της εταιρείας κυμαίνονται από ηλιακές μονάδες και ηλεκτρικά λεωφορεία, φορτηγά και τρένα έως πολύπλοκα συστήματα μεταφορών. Αλλά μήπως προσπαθεί να κάνει πάρα πολλά;
Η Ιταλία πιέζει την G7 για ημερομηνία σταδιακής κατάργησης του άνθρακα
Η Ιταλία, η οποία ηγείται της εκ περιτροπής προεδρίας της G7 φέτος, σχεδιάζει επί του παρόντος να απενεργοποιήσει τους σταθμούς παραγωγής ενέργειας από άνθρακα έως το 2025
Τα καλά και τα άσχημα νέα για τις τιμές αερίου - Τι συμβαίνει στην Ελλάδα
Η Ελλάδα πέτυχε πέρυσι μείωση 42% στις τιμές φυσικού αερίου για νοικοκυριά, τη μεγαλύτερη μεταξύ των χωρών της Ευρωπαϊκή Ενωσης
Σκρέκας: Στο τέλος του 2025 οι πρώτες γεωτρήσεις νοτιοδυτικά της Κρήτης
«Η Ελλάδα δεσμεύτηκε για τη σταδιακή κατάργηση των ορυκτών καυσίμων ήδη από το 2019», τόνισε ο υπουργός
Η κλιματική αλλαγή απειλεί το αγαπημένο κηπευτικό των Ιρλανδών
Η κλιματική αλλαγή ευθύνεται για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι μεγαλύτεροι καταναλωτές του κόσμου
Πώς ο απρόβλεπτος Μασκ βυθίζει την Tesla στο χάος
Χιλιάδες απολύσεις, μια πτωτική πορεία πωλήσεων και αποτίμησης και η απόσυσρση προγράμματος φτηνού EV κλονίζουν εταιρεία και μετόχους