Για τον κίνδυνο που διατρέχουν τα πληρώματα των πλοίων ελληνικών συμφερόντων που βρίσκονται στην Ερυθρά Θάλασσα, μιλά η Πανελλήνια Ένωση Ναυτών Εμπορικού Ναυτικού (ΠΕΝΕΝ) σε ανοιχτή επιστολή της σε ΕΕΕ, Κυβέρνηση, ΥΕΝ και πολιτικά κόμματα.

Στην επιστολή επισημαίνεται πως ήδη έχουν χτυπηθεί έξι πλοία ελληνικών συμφερόντων στην Ερυθρά Θάλασσα, ενώ γίνεται λόγος για «παναυτεργατική απαίτηση να υπογραφεί τώρα Ειδική Σύμβαση για το δικαίωμα επαναπατρισμού».

Ναυτιλία: Στόχος των Χούθι πλοίο υπό ελληνική σημαία

Τα πλοία είναι τα εξής

-Το «ZOGRAFIA» της Ναυτιλιακής εταιρίας «Vulcanus Technical Maritime Enterprises»

-Το «STAR NASIA» της Ναυτιλιακής εταιρίας της «Star Bulk Carriers»

-Το «STAR IRIS» της Ναυτιλιακής εταιρίας της «Star Bulk Carriers»

-Το «SEA CHAMPION» της Ναυτιλιακής εταιρίας «Mega Shipping»

-Το «LYCAVITOS» της Ναυτιλιακής εταιρίας « Helikon Shipping Enterprise»

-Το «IKARIA ISLAND» της Ναυτιλιακής εταιρίας «Trian Maritime»

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Ναυτιλία
Παύλος Ξηραδάκης: Γιατί τα λιμάνια θέλουν ρυμουλκά με ισχυρό πυροσβεστικό εξοπλισμό
Λιμάνια |

Παύλος Ξηραδάκης: Γιατί τα λιμάνια θέλουν ρυμουλκά με ισχυρό πυροσβεστικό εξοπλισμό

Αναγκαία η ύπαρξη ρυμουλκών με ισχυρή πυροσβεστική ικανότητα για την κατάσβεση πυρκαγιών όχι μόνο στα πλοία αλλά και στις χερσαίες εγκαταστάσεις των ελληνικών λιμανιών

Παπαθανάσης: Με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης εκσυγχρονίζονται τα λιμάνια Σούδας και Στυλίδας
Λιμάνια |

Παπαθανάσης: Με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης εκσυγχρονίζονται τα λιμάνια Σούδας και Στυλίδας

Τα δύο έργα περιλαμβάνονται στον πυλώνα «Ιδιωτικές επενδύσεις και μετασχηματισμός της οικονομίας» του Εθνικού Σχεδίου «Ελλάδα 2.0». Υπουργείο ευθύνης και φορέας χρηματοδότησης για τα δύο έργα είναι το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής