
Επενδυτικές ευκαιρίες στην Ελλάδα και δεν θα διστάσει να τις αξιοποιήσει, εφόσον είναι ενδιαφέρουσες.
Το συμπέρασμα αυτό προέκυψε από τις δηλώσεις του Norbert Stiekema, Executive Director, MSC Cruises, στη διάρκεια παρουσίασης του κρουαζιερόπλοιου MSC Sinfonia στον Πειραιά.
Κρουαζιέρα: Το MSC Group επισκέπτεται 400 φορές, 21 ελληνικά λιμάνια, με έξι κρουαζιερόπλοια
Ειδικότερα ερωτώμενος για το εάν η MSC Cruises ενδιαφέρεται να επενδύσει στο υπό ιδιωτικοποίηση λιμάνι του Λαυρίου, απάντησε ότι αυτό είναι θέμα που αφορά τον μέτοχο, ωστόσο πρόσθεσε ότι η MSC εξετάζει παντού ευκαιρίες ανάπτυξης όπως και στην περιοχή μας.
Τα πλοία που κατασκευάζονται είναι μεγάλα θα υπάρχει συμφόρηση στα λιμάνια όπως ο Πειραιάς και εξετάζουμε και άλλες προοπτικές και σε αλλά λιμάνια, συμπλήρωσε.
Η επίσκεψη στο λιμάνι του Λαυρίου
Πληροφορίες πάντως του ot.gr αναφέρουν ότι στελέχη της MSC Cruises επισκέφθηκαν το λιμάνι του Λαυρίου και το «μέτρησαν» και φαίνεται ότι το βρήκαν λίγο μικρό…
Σε κάθε περίπτωση η Ελλάδα προσφέρει ευκαιρίες πρόσθεσε και χαρακτήρισε την χώρα μας μια πολύ ενδιαφέρουσα αγορά κρουαζιέρας.
Αναφερόμενος στο ενδιαφέρον των Ελλήνων για κρουαζιέρα ανέφερε ότι έχει σημαντικές προοπτικές καθώς μόλις 20.000 άτομα εκτιμάται το μέγεθος της εσωτερικής αγοράς.
Η Ερυθρά Θάλασσα
Όσον αφορά τις επιπτώσεις στην κρουαζιέρα από την κρίση στην Ερυθρά Θάλασσα σημείωσε ότι η MSC Cruises την αποφεύγει και σχεδιάζει νέα δρομολόγια για τα επόμενα χρόνια. Επίσης υπογράμμισε ότι το ενδιαφέρον των νεών για την κρουαζιέρα ανεβαίνει καθώς το 89% των ερωτώμενων σε διάφορες έρευνες την βλέπουν θετικά.
Πλούσιο πρόγραμμα
Η MSC Cruises έχει σχεδιάσει για το 2024 ένα πλούσιο πρόγραμμα επισκέψεων ελληνικών προορισμών με έξι διαφορετικά κρουαζιερόπλοια που θα ταξιδεύουν στις ελληνικές ακτές, πραγματοποιώντας περισσότερες από 400 επισκέψεις σε εννέα διαφορετικούς νησιωτικούς και ηπειρωτικούς προορισμούς σε όλη τη χώρα, συμπεριλαμβανομένου ενός πλοίου που θα κάνει homeporting στον Πειραιά.
Πρόκειται για το MSC Sinfonia, που παρουσιάσθηκε χθες και το οποίο θα ταξιδεύει όλο το χρόνο από τον Πειραιά. Από τον Μάρτιο έως τον Νοέμβριο του 2024, θα επισκεφθεί το Σπλιτ (Κροατία), τη Βενετία (Ιταλία), το Μπρίντιζι (Ιταλία) και τη Μύκονο. Από τον Νοέμβριο του 2024 έως τον Μάιο του 2025, ενώ θα εξακολουθεί να κάνει home port στον Πειραιά, θα περιλαμβάνει στάσεις στη Σμύρνη/Έφεσο (Τουρκία), την Κωνσταντινούπολη (Τουρκία), την Κέρκυρα (Ελλάδα) και το Μπάρι (Ιταλία).
Να σημειωθεί ότι ο όμιλος της MSC δραστηριοποιείται στην κρουαζιέρα κα με την Explora Journeys, την εταιρεία κρουαζιέρας πολυτελείας του Ομίλου η οποία θα προσεγγίζει 21 ελληνικά λιμάνια το 2024.
Όπως είπε ο Norbert Stiekema η φιλοσοφία της MSC Cruises στην κρουαζιέρα δεν είναι να «πουλήσει» το πλοίο αλλά εμπειρίες. Η εταιρεία κινείται στο τρίπτυχο προσβασιμότητα, εμπειρία ανακάλυψης και στο πλοίο αλλά και στους τόπους που επισκέπτεται και προσιτότητα.


Latest News

Έρευνα για τον θάνατο ναυτικού στο λιμάνι της Πάτρας
Για τον σκοπό αυτό μεταβαίνει στην Πάτρα, κλιμάκιο της Ελληνικής Υπηρεσίας Διερεύνησης Ναυτικών Ατυχημάτων (ΕΛΥΔΝΑ), προκειμένου να διερευνήσει τα αίτια του συμβάντος

Η μεγάλη ανατροπή στην κορυφή των λιμανιών της Ευρώπης -Η θέση του Πειραιά
Ο Πειραιάς ανακάμπτει από την αναστάτωση που έφεραν τα γεγονότα στην Ερυθρά Θάλασσα

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα