Το νέο ηλεκτρικό όχημα της πολυτελούς αυτοκινητοβιομηχανίας Ferrari θα προσφέρει στους οδηγούς τον ίδιο βρυχηθμό με τους ιστορικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης της, όπως υποσχέθηκε ο CEO της εταιρείας Μπενεντένο Βίνια.

Η ιταλική εταιρεία πρόκειται να λανσάρει το πρώτο της πλήρως ηλεκτρικό όχημα το τελευταίο τρίμηνο του 2025 και θα ανοίξει μια νέα μονάδα παραγωγής στο Μαρανέλο της Ιταλίας τον Ιούνιο για την κατασκευή ηλεκτρικών κινητήρων, μπαταριών και μετατροπέων ισχύος, έγραψε το Business Insider.

BYD: Ηλεκτρικό supercar 233.455 δολαρίων – Στην… κόντρα με τα βενζινοκίνητα των Ferrari – Lamborghini

Η Ferrari προβλέπει ότι περίπου το 60% των πωλήσεών της θα προέρχεται από πλήρως ηλεκτρικά και υβριδικά αυτοκίνητα έως το 2026, καθώς προσπαθεί να αποκτήσει μερίδιο αγοράς με μια νέα σειρά ηλεκτρικών supercars υψηλών επιδόσεων.

«Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν είναι αθόρυβα»

Μιλώντας στο CNBC την Τρίτη, ο Βίνια είπε ότι η εταιρεία θα διατηρήσει την εστίασή της στην απόδοση, στη σχεδίαση και στην οδηγική εμπειρία στη γκάμα των EV, επιμένοντας ότι «τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν είναι αθόρυβα».

«Όταν μιλάμε για πολυτελή αυτοκίνητα όπως τα αυτοκίνητά μας, μιλάμε για το συναίσθημα που μπορούμε να προσφέρουμε στον πελάτη μας, επομένως δεν μιλάμε για χρηστικά αυτοκίνητα όπως άλλα EV που βλέπετε στον δρόμο», είπε.

«Δεν έχουμε καμία αμφιβολία, ειλικρινά, ότι μπορούμε να προσφέρουμε μια μοναδική εμπειρία στον πελάτη μας, επειδή μπορούμε να αξιοποιήσουμε την τεχνολογία με μοναδικό τρόπο. Αυτό κάνει η εταιρεία μας από την αρχή».

Playback ήχοι μηχανής

Αν και οι τυπικοί ηλεκτρικοί κινητήρες είναι σε μεγάλο βαθμό αθόρυβοι, οι μηχανικοί της Ferrari εργάζονται σε «ηχητικές υπογραφές» για τα EV της για να αναπαράγουν το εμβληματικό βρυχηθμό των κινητήρων εσωτερικής καύσης που τροφοδοτούν τα σπορ αυτοκίνητά της από το 1947.

Οι μετοχές της Ferrari ξεκίνησαν καλά το 2024, σημειώνοντας αύξηση σχεδόν 29% μέχρι σήμερα μετά από άλμα 59% το 2023. Η εταιρεία σημείωσε κέρδη ρεκόρ πέρυσι με ετήσια καθαρά κέρδη 34%, που ξεπερνούν το 1 δισεκατομμύριο ευρώ ή 1,08 δισεκατομμύρια δολάρια για πρώτη φορά.

Την περασμένη εβδομάδα, η ερευνητική εταιρεία CFRA υποβάθμισε τη μετοχή σε διακράτηση από αγορά λόγω της «μαζικής επιστροφής» στη μετοχή μέχρι στιγμής φέτος.

«Ενώ συνεχίζουμε να θεωρούμε την εταιρεία ένα από τα πιο ποιοτικά ονόματα στην αυτοκινητοβιομηχανία, με κορυφαία μεικτά περιθώρια κέρδους στη βιομηχανία (~50% το 2023), απαράμιλλη τιμολογιακή ισχύ και ισχυρές παραγγελίες λόγω της παγκόσμιας ισχύος της πολυτελούς μάρκας, η τρέχουσα αποτίμηση της μετοχής φαίνεται τώρα να αντικατοπτρίζει αυτά τα θετικά», δήλωσε σε ερευνητικό σημείωμα ο ανώτερος αναλυτής μετοχών της CFRA, Γκάρετ Νέλσον.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ
ΗΡΩΝ PULSE: H «φόρτιση Καθ’ οδόν» δίνει νέα διάσταση στην ηλεκτροκίνηση
Green |

ΗΡΩΝ PULSE: H «φόρτιση Καθ’ οδόν» δίνει νέα διάσταση στην ηλεκτροκίνηση

Οι συγκεκριμένες λύσεις του ΗΡΩΝΑ αφορούν τόσο το πανελλαδικής εμβέλειας αναπτυσσόμενο δίκτυο φορτιστών HΡΩΝ PULSE όσο και τη νέα, καινοτόμο υπηρεσία επαναφόρτισης ηλεκτροκίνητων οχημάτων «Φόρτιση Καθ' οδόν»