
Παρατείνεται ο διαγωνισμός για την παραχώρηση του λιμένα Λαυρίου, καθώς σύμφωνα με ανακοίνωση του ΤΑΙΠΕΔ η Πρόσκληση Υποβολής Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για την απόκτηση πλειοψηφικού μεριδίου συμμετοχής στο μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας με την επωνυμία «Οργανισμός Λιμένος Λαυρίου Α.Ε.» έχει νέα καταληκτική ημερομηνία την 30ή Μαΐου 2024.
Ναυτιλία: «Πράσινο φως» σε τρία έργα υποδομών στο λιμάνι του Λαυρίου
Αξίζει να σημειωθεί πως ο λιμένας του Λαυρίου, λόγω της εγγύτητάς του με δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς όπως τις Κυκλάδες αλλά και το Αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος, προσφέρεται ιδιαίτερα για τουριστική ανάπτυξη, με δραστηριότητες όπως η κρουαζιέρα και ο ελλιμενισμός σκαφών αναψυχής.
Υπενθυμίζεται πως το λιμάνι του Λαυρίου βρέθηκε πρόσφατα και στις «βαλίτσες» της ελληνικής αποστολής στην Ινδία, με τον CEO του ΤΑΙΠΕΔ κ. Δημήτρη Πολίτη να κουβαλά… στις αποσκευές του 12 assets του ελληνικού δημοσίου έτοιμα και ώριμα προς επενδύσεις.
Σύμφωνα με πληροφορίες του ΟΤ, ο επικεφαλής του Ταμείου παρουσίασε στους εκπροσώπους της αγοράς της Ινδίας τις επενδυτικές ευκαιρίες σε λιμάνια, επιχειρηματικά και τουριστικά ακίνητα.
Ειδικότερα για το λιμάνι του Λαυρίου, σκοπός του Ταμείου είναι η τουριστική κυρίως αξιοποίηση του εξυπηρετώντας κρουαζιερόπλοια αλλά και για τη μεταφορά φορτίων εμπορευμάτων. Διαθέτει μαρίνα 180 θέσεων για σκάφη αναψυχής με δυνατότητα αύξησης τους κατά 20%. Οι επενδύσεις στη συγκεκριμένη υποδομή αναμένεται να αναβαθμίσουν τις δυνατότητες του αλλά και να συμβάλλουν στην οικονομική ανάπτυξη της χώρας.
Η ανακοίνωση του ΤΑΙΠΕΔ
Σχετικά με την Πρόσκληση Υποβολής Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για την απόκτηση πλειοψηφικού μεριδίου συμμετοχής στο μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας με την επωνυμία «Οργανισμός Λιμένος Λαυρίου Α.Ε.», που εκδόθηκε από την εταιρεία «Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου Α.Ε.» («ΤΑΙΠΕΔ») στις 29.02.2024 (η «Πρόσκληση»), το ΤΑΙΠΕΔ ανακοινώνει την απόφασή του να παρατείνει την Ημερομηνία Υποβολής που ορίζεται στην Παράγραφο 5.2 της Πρόσκλησης σχετικά με την υποβολή Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος έως τις 30 Μαΐου 2024 και έως τις 15:00 (Ελληνική ώρα, GMT +3).
Διευκρινίζεται ότι όσα Δικαιολογητικά Έγγραφα φέρουν ημερομηνίες έκδοσης εντός της προθεσμίας των τριάντα (30) ημερολογιακών ημερών πριν από την αρχική Ημερομηνία Υποβολής, ήτοι από την 14η Απριλίου 2024 και μετά, θα γίνουν αποδεκτά από το Ταμείο. Στην περίπτωση αυτή θα πρέπει να συμπληρωθεί στην ένορκη βεβαίωση / υπεύθυνη δήλωση του Υποδείγματος 2 του Παραρτήματος Β η ακόλουθη φράση: «Όλες οι πληροφορίες, καταστάσεις, δηλώσεις, Δικαιολογητικά Έγγραφα και λοιπά συνοδευτικά έγγραφα, που έχουμε υποβάλει μαζί με την Εκδήλωση Ενδιαφέροντός μας, είναι αληθή, σε ισχύ, έγκυρα και ακριβή και δεν έχει επέλθει οποιαδήποτε αλλαγή από την ημερομηνία έκδοσής τους και δεν έχουμε αποκρύψει οποιαδήποτε πληροφορία σχετική με τις ως άνω πληροφορίες, καταστάσεις, δηλώσεις, Δικαιολογητικά Έγγραφα και λοιπά συνοδευτικά έγγραφα, τη Διαγωνιστική Διαδικασία και τη Συναλλαγή».
Περαιτέρω σημειώνεται ότι παρατείνεται αντίστοιχα η προθεσμία υποβολής διευκρινιστικών ερωτήσεων από πλευράς Ενδιαφερομένων, σύμφωνα με την παράγραφο 5.4 της Πρόσκλησης, ήτοι έως την 15η Μαΐου 2024 και έως τις 17:00.


Latest News

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών