
Μπροστά στην πρόκληση της ανάπτυξης βρίσκονται οι ελληνικές αλυσίδες ένδυσης, που βλέπουν τον ανταγωνισμό από πολυεθνικές και πλατφόρμες να εντείνεται, αλλά και τις αγοραστικές δυνατότητες των πελατών τους να στενεύουν επικίνδυνα.
Παρ’ όλα αυτά επενδύουν συστηματικά στη διεύρυνση του δικτύου τους με καταστήματα εταιρικά ή και franchise, στον εκσυγχρονισμό των προϊόντων τους και τον τρόπο προβολής τους προς το δυναιμκό κοινό, αλλά και στην επέκταση σε άλλες αγορές, κίνηση που ενισχύσει σημαντικά την εξωστρέφειά τους.
Λιανικό εμπόριο: Η μόδα επιστρέφει στο κέντρο της Αθήνας
Νέα σημεία εντός κι εκτός Ελλάδας για την Funky Buddha
Επέκταση στο εξωτερικό με εφαλτήριο τη Ρουμανία, δρομολογεί η Funky Buddha, ενώ έχει προγραμματίσει το άνοιγμα ακόμη δύο σημείων μέσω franchise και ενός ακόμη εταιρικού όπως και την περαιτέρω ενίσχυση της παρουσίας σε Κύπρο και Ουγγαρία.
Με εφόδιο τη σημαντική αύξηση πωλήσεων το 2023 κατά 15,8%, αγγίζοντας τα 39,34 εκατ. ευρώ, έναντι 34,03 εκατ. ευρώ το προηγούμενο έτος, η ALTEX, εταιρεία της επιχειρηματικής οικογένειας Αλεξίου, που αναπτύσσει το εμπορικό σήμα, συνεχίζει την δυναμική της ανάπτυξη έχοντας ήδη εκκινήσει την λειτουργία 2 νέων εταιρικών καταστημάτων στο Golden Hall και στην Ρόδο.
Επίσης, η εταιρεία επεξεργάζεται τη σύσταση θυγατρικής στη Ρουμανία ώστε να λανσάρει τη μάρκα Funky Buddha στην τοπική αγορά με το ίδιο επιχειρησιακό μοντέλο, δηλαδή ανάπτυξη δικτύου λιανικής, e-commerce και χονδρική πώληση.
Ταυτόχρονα, η εταιρεία συνεχίζει να υλοποιεί το φιλόδοξο πλάνο επενδύσεων που άπτονται στον ψηφιακό μετασχηματισμό της, εκμεταλλευόμενη τις δράσεις του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, έχοντας υποβάλλει επιλέξιμες επενδύσεις άνω των 2 εκατ. ευρώ προς επιδότηση. Ήδη, το πλάνο αυτό έχει υλοποιηθεί κατά το ήμισυ και η πρόβλεψη είναι ότι θα υλοποιηθεί πλήρως μέχρι το τέλος του 2026.
Δύο σήματα, μια φιλοσοφία ανάπτυξης για BSB-Lynne
Για την B&F ABEE της οικογένειας Μπιθαρά, σκοπός από το 1997 όταν και δημιουργήθηκε, παραμένει η επέκταση του δικτύου στην εγχώρια αγορά με έναρξη νέων καταστημάτων σε καίρια εμπορικά σημεία.
Για έναν όμιλο με κύκλο εργασιών που το 2023 ανήλθε σε ευρώ 101,25 εκ. έναντι ευρώ 93,32 εκ. της προηγούμενης χρήσης σημειώνοντας αύξηση 8,5%, σημαντική θεωρείται και η συνεχής εξωστρέφεια της εταιρίας με επέκταση σε νέες αγορές.
Στην κατεύθυνση αυτή έχει επεκταθεί με πωλήσεις, σε συνεργασία με αποκλειστικό αντιπρόσωπο, στην ιταλική, στην ισπανική, στη γαλλική, στη γερμανική, στην αυστριακή αγορά, καθώς και στην αγορά των χωρών της Benelux, αγορές ιδιαίτερα απαιτητικές λόγω της έμφασης που οι εν λόγω χώρες αποδίδουν στο ρούχο και στο υψηλό design.
Εκτός των άλλων, στα σχέδια της εταιρείας περιλαμβάνονται αγορές όπως αυτές των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, της Αιγύπτου και της Ασίας. Αγορές δηλαδή που η κρίση δεν έχει πλήξει όσο την Ευρώπη.
Με τη μέθοδο του franchising η διοίκηση της εταιρείας σχεδιάζει να ενισχύει την παρουσία της διεθνώς με επενδύσεις σε αγορές όπως οι χώρες της κεντρικής και νότιας Ευρώπης, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, η Αίγυπτος και χώρες της Ασίας.
Έμφαση, δίνεται και στην ανάπτυξη του δικτύου χονδρικής, η οποία ενισχύεται με νέες συνεργασίες. Στα σχέδια της διοίκησης της εταιρίας είναι παράλληλα η ανάπτυξή της και στην εγχώρια αγορά, μέσω της
επέκτασης του δικτύου σε περιοχές όπου μέχρι πρότινος δεν υπήρχε παρουσία των brands.
Εξαγορές και ανάπτυξη δικτύου για την Intrafashion
Μετά τη συμφωνία αποκλειστικής αντιπροσώπευσης και εμπορικής ανάπτυξης με τον διεθνώς αναπτυσσόμενο ιταλικό όμιλο ένδυσης Teddy για τα brands Terranova και Calliope το Μάιο, ο όμιλος συμφερόντων του Δημήτρη Ματεμτζή, Intrafashion, επεκτάθηκε στο χώρο των αξεσουάρ, προχωρώντας στην εξαγορά της Axel Accessories.
Ο όμιλος με ναυαρχίδα το σήμα της Pink Fashion, εμφάνισε το 2023 τζίρο 40,17 εκατ. ευρώ με την εταιρεία να επισημαίνει στην οικονομική της έκθεση πως «η χρήση 2023 παρουσίασε σημαντική αύξηση κύκλου εργασιών έναντι του 2022 (+12.9%), η οποία -δεδομένης της συνολικής πορείας του κλάδου στην ελληνική αγορά -οδήγησε σε βελτίωση των μεριδίων αγοράς του brand».
Σε επίπεδο κερδοφορίας προ φόρων, η εταιρεία είχε κέρδη 4,1 εκατ. ευρώ από 2,5 εκατ. ευρώ το 2022.
Η Pink Woman αυτή την στιγμή διατηρεί το μεγαλύτερο δίκτυο φυσικών καταστημάτων -με 120 σημεία- από όλα τα ελληνικά brands και μια σταθερή παρουσία στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
Σύμφωνα με το πλάνο ανάπτυξης, στόχος είναι η διοίκηση να επενδύσει για κάθε σήμα της στη διεύρυνση δικτού, όπως και δημιουργία συλλογών και προϊόντων προϊόντος, στη βελτίωση παρουσίας στην αγορά, στην αύξηση διαφημιστικής δαπάνης για να γίνει πιο στοχευμένη και φυσικά στην ανάπτυξη στο εξωτερικό.


Latest News

Ανοίγει η πλατφόρμα για επιδοτήσεις ρεύματος σε 1 εκατ. επιχειρήσεις - Αναλυτικά οι όροι και οι προϋποθέσεις
Ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Σταύρος Παπασταύρου ξεκαθάρισε πως εκτός επιδοτήσεων θα μείνουν όσες επιχειρήσεις έχουν προβεί διαπιστωμένα σε ρευματοκλοπή

«Ταύρος» για τις ελληνικές τράπεζες η JP Morgan - Υψηλότερες τιμές στόχους για Alpha, Εθνική
Η JP Morgan προχώρησε σε αύξηση των εκτιμήσεων για την κερδοφορία του τραπεζικού κλάδου

Μείωση τζίρου και κερδών για τον Όμιλο ΒΙΟΚΑΡΠΕΤ το 2024 - Οι προοπτικές για το 2025
Το 2024 αποτέλεσε μια χρονιά προκλήσεων για τη ΒΙΟΚΑΡΠΕΤ, καθώς ολοκληρώθηκε η μεταφορά της παραγωγικής διαδικασίας της θυγατρικής «ΕΞΑΛΚΟ Α.Ε. ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ»

Το στοίχημα της Lavipharm με την κάνναβη – Προς νέες εξαγορές και επενδύσεις
Τι ανέφερε η διοίκηση της Lavipharm για την πορεία της εταιρείας στην Ένωση Θεσμικών Επενδυτών – Τι μέρισμα θα προτείνει στους μετόχους

Γιατί τελικά οι Έλληνες αγαπούν τις πολωνικές αλυσίδες - Η «μάχη» Pepco-Sinsay στην ελληνική αγορά
Ποιο είναι το προφίλ του Έλληνα καταναλωτή, που εδώ και τρία χρόνια έχει δώσει ώθηση σε Pepco και Sinsay

Τι φέρνει το «T» δίπλα στην Cosmote – Οι συνέργειες που… ξεκλειδώνουν
H «νέα» Cosmote Telekom αναμένεται να έχει ως προίκα τις δεκάδες διεθνείς συνεργασίες που κουβαλά το brand Telekom, σαν διεθνής τηλεπικοινωνιακός πάροχος

Revoil: Το μέρισμα για το 2024 – Από 6 Μαΐου η καταβολή του
Από τη Τρίτη 29 Απριλίου 2025 οι μετοχές θα διαπραγματεύονται χωρίς το δικαίωμα είσπραξης μερίσματος

Καρέλιας: Αύξηση στα κέρδη - Πρόταση για μέρισμα 14 ευρώ
Βασικός παράγοντας για τα αποτελέσματα ήταν η πορεία των σημάτων στις διεθνείς αγορές

Η Cosmote γίνεται Cosmote Telekom - Η αλλαγή στο ιστορικό brand μετά από 27 χρόνια
«Μέσα από την Cosmote Telekom, θα μπορέσουμε να αξιοποιήσουμε ακόμα περισσότερο την τεχνογνωσία, τις καινοτομίες και τις διεθνείς συνεργασίες της Telekom», δήλωσε ο Κώστας Νεμπής, πρόεδρος και CEO του Ομίλου ΟΤΕ

Νέα πραγματικότητα στη διαχείριση απορριμμάτων - Η επένδυση της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ στη Μεσσηνία
Με τη ΜΕΑ στην Καλλιρρόη Μεσσηνίας εφαρμόζεται ενιαίο, βιώσιμο σύστημα διαχείρισης αστικών στερεών αποβλήτων στην Πελοπόννησο