
Οι μεγαλύτερες αεροπορικές εταιρείες παγκοσμίως μειώνουν τις υπηρεσίες τους και, σε ορισμένες περιπτώσεις, αποσύρονται εντελώς από την Κίνα, καθώς τα μακρύτερα δρομολόγια προς την Ασία μετά το κλείσιμο του ρωσικού εναέριου χώρου έχουν αυξήσει το λειτουργικό κόστος. Την ίδια ώρα, η ζήτηση παραμένει χαμηλή.
Η Virgin Atlantic και η Scandinavian Airlines, για παράδειγμα, αποσύρονται εντελώς από την Κίνα, όπως δείχνουν οι ιστότοποι των εταιρειών, σύμφωνα με το CNBC. Η Virgin Atlantic σταμάτησε όλες τις πτήσεις προς το Χονγκ Κονγκ -και έκλεισε το γραφείο της εκεί- το 2022, τερματίζοντας την 30ετή παρουσία της αεροπορικής εταιρείας στον ασιατικό οικονομικό κόμβο.
Ρεκόρ buybacks στα χρηματιστήρια της Κίνας – Αυξάνονται τα μερίσματα
Μια έκθεση από τον ιστότοπο ταξιδιωτικών ειδήσεων Skift δείχνει ότι επτά μεγάλες αεροπορικές εταιρείες έχουν αποσυρθεί από τη χώρα τους τελευταίους τέσσερις μήνες. Ο Τζον Γκραντ, επικεφαλής αναλυτής της εταιρείας πληροφοριών αεροπορίας OAG, δήλωσε ότι η κατάσταση «θα γίνει πιο έντονη, πριν βελτιωθεί».
Η British Airlines έχει υποβαθμίσει σταθερά το μέγεθος των αεροσκαφών που πετάει στην Κίνα, δήλωσε ο Γκραντ. Δρομολόγια που πετούσαν με Boeing 747 jumbo jets, αντικαταστάθηκαν από B777 και τελικά ακόμη μικρότερα B787, είπε.

Πηγή: Skift, CNBC
Μετά την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία, η ΕΕ και το Ηνωμένο Βασίλειο, μαζί με άλλα δυτικά κράτη, επέβαλαν γενική απαγόρευση πτήσεων στα ρωσικά αεροσκάφη. Η Ρωσία απάντησε με τον ίδιο τρόπο κλείνοντας τον εναέριο χώρο της, αναγκάζοντας πολλούς ευρωπαϊκούς αερομεταφορείς να πετάξουν μακρύτερα δρομολόγια για να φτάσουν στην Ασία.
Οι μακρύτερες πτήσεις απαιτούν περισσότερα καύσιμα, τα οποία καθιστούν τις πτήσεις ακριβότερες. Οι κινεζικές αεροπορικές εταιρείες, ωστόσο, δεν υπόκεινται στις απαγορεύσεις του ρωσικού εναέριου χώρου, οπότε μπορούν να πετάξουν τα ίδια δρομολόγια προς την Ευρώπη ταχύτερα και φθηνότερα από τις ευρωπαϊκές αντίστοιχες εταιρείες.
Επιπλέον, «οι αεροπορικές εταιρείες αναγκάστηκαν να λειτουργούν με τετραμελή πληρώματα πτήσεων λόγω των παρατεταμένων ωρών, ενώ, σε ορισμένες περιπτώσεις, θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν ένα πλήρωμα δύο ή τριών ατόμων», δήλωσε ο Γκραντ. «Όταν τα πληρώματα πτήσης είναι λίγα και οι ώρες περιορισμένες, αυτό είναι ένα έξοδο».
Μεταφέρουν αεροπλάνα από την Κίνα σε περιοχές με μεγαλύτερη ζήτηση
Ο Γκραντ δήλωσε ότι οι ευρωπαϊκοί αερομεταφορείς έχουν βρει καλύτερες χρήσεις για τα αεροσκάφη που είχαν αναπτυχθεί στην Κίνα. Για παράδειγμα, όταν η British Airlines εγκατέλειψε το δρομολόγιό της στο Πεκίνο, διέθεσε τα αεροπλάνα στο Κέιπ Τάουν, είπε. Οι «συντελεστές πληρότητας» αυξήθηκαν από 55% στο δρομολόγιο του Πεκίνου, σε 90% στις υπηρεσίες του Κέιπ Τάουν, είπε.
Καθώς οι μεγαλύτεροι αερομεταφορείς αποσύρονται από την Κίνα, ορισμένοι προσθέτουν χωρητικότητα σε άλλα μέρη της Ασίας, δείχνοντας ότι το πρόβλημα του ρωσικού εναέριου χώρου δεν είναι από μόνο του πρόβλημα.
Η ζήτηση από και προς την Κίνα είναι ένα άλλο σημαντικό ζήτημα, δήλωσε ο Γκραντ. Τα οικονομικά προβλήματα της χώρας ανατρέπουν τα εξερχόμενα ταξίδια, ενώ το ισχνό διεθνές ενδιαφέρον για επίσκεψη στην Κίνα μειώνει τις εισερχόμενες αφίξεις.
Το 2019, πριν από την πανδημία, η Κίνα υποδέχθηκε περίπου 49,1 εκατομμύρια ταξιδιώτες, ενώ περίπου 17,25 εκατομμύρια ξένοι είχαν φτάσει στην Κίνα φέτος μέχρι τον Ιούλιο, σύμφωνα με την κινεζική κυβέρνηση.


Latest News

Η Boeing απειλεί να σταματήσει να κατασκευάζει αεροσκάφη για την Κίνα
Ο εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ-Κίνας επισκιάζει τα καλύτερα από τα αναμενόμενα οικονομικά αποτελέσματα της Boeing

Άνοδος της μετοχής της Alphabet λόγω της αύξησης των εσόδων το α' τρίμηνο
Η Alphabet είχε έσοδα 90,23 δισ. δολάρια έναντι προβλέψεων για έσοδα 89,12 δισ. δολαρίων, ενώ τα κέρδη ανά μετοχή ανήλθαν στα 2,81 δολάρια έναντι εκτιμήσεων για 2,01 δολάρια

Από «αόρατη» σύζυγος αντιπροέδρου... celebrity - Ποια είναι η δεύτερη κυρία των ΗΠΑ Ούσα Βανς
Ως δεύτερη κυρία, η Ούσα Βανς έχει κρατήσει χαμηλό προφίλ στην Ουάσιγκτον, αλλά έχει σχέδια

Πόσο πιο πλούσιες έγιναν οι 19 πλουσιότερες οικογένειες των ΗΠΑ πέρυσι
Οι πλουσιότεροι από τους πλούσιους στην Αμερική ελέγχουν τον πλούτο του έθνους σε επίπεδα ρεκόρ

100 ημέρες χάους και ελάχιστα αποτελέσματα από το DOGE του Μασκ
Αδηλο το μέλλον του υπουργείου αποτελεσματικότητας μετα την αποχώρηση Μασκ - Η κριτική για έλλειψη διαφάνειας και τα πενιχρά αποτελέσματα

Από τα τρένα στα... τανκς - Η ιστορική στροφή της Γερμανίας που γεννά ευκαιρίες
Τι αναφέρει δημοσίευμα των FT για τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει αυτό το διάστημα η μεγαλύτερη οικονομία της Ευρώπης

Τραμπ: Ο πόλεμος με την Fed και το βαθύ πλήγμα στην αγορά ομολόγων
Στο κάδρο η ανεξαρτησία της Fed που προστίθεται στις ανησυχίες των επενδυτών για το χρέος, τον εμπορικό πόλεμο και τους τριγμούς στο καθεστώς του ασφαλούς καταφυγίου

H μεγάλη αντεπίθεση της Volkswagen στην Κίνα
Τρία καινούργια μοντέλα σχεδιασμένα ειδικά για την κινεζική αγορά παρουσίασε η γερμανική εταιρεία στη Σανγκάη

Η Nestle παγώνει τις τιμές για να μη χάσει καταναλωτές
Οι δασμοί πυροδοτούν σενάρια ύφεσης και πτώσης της κατανάλωσης - Σε άνοδο τα προϊόντα private label
![Φιλίπ Λέιν [ΕΚΤ]: Οι δασμοί Τραμπ είναι απίθανο να οδηγήσουν σε ύφεση την ευρωζώνη](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/08/lane-ecb-600x432.jpg)
Λέιν: Οι δασμοί είναι απίθανο να οδηγήσουν σε ύφεση την ευρωζώνη
Ο Φιλίπ Λέιν εμφανίστηκε αισιόδοξος - Τι ανακοίνωσε για τα επιτόκια