
Δυο νέες σύγχρονες μονάδες προστέθηκαν στο στόλο των ρυμουλκών της χώρας μας το τελευταίο διάστημα σύμφωνα με την Ελληνική Ένωση Πλοιοκτητών Ρυμουλκών, Ναυαγοσωστικών, Αντιρρυπαντικών και Πλοίων Υποστήριξης Υπεράκτιων Εγκαταστάσεων.
Η ένωση των Ρυμουλκών με ανακοίνωση της αναφέρει ότι η εταιρεία μέλος της ΜΑΡΣ, απέκτησε πρόσφατα δεύτερο σύγχρονο ρυμουλκό που θεωρείται το δεύτερο ισχυρότερο σε ελκτική δύναμη στην Ελλάδα. Να σημειωθεί ότι το συγκεκριμένο ρυμουλκό διαθέτει εξειδικευμένο εξοπλισμό για την ασφαλή εκτέλεση ρυμουλκήσεων σε εγκαταστάσεις μεταφοράς και αποθήκευσης υγραερίου, σύμφωνα με τα πρότυπα της Διεθνούς Ένωσης Διαχειριστών Πλοίων και Εγκαταστάσεων Αερίου (SIGTTO). Επίσης μία ακόμη εταιρεία η SVS απέκτησε πολύ πρόσφατα νεότευκτο ρυμουλκό SVSI.
Ο Πρόεδρος της Ένωσης κ. Παύλος Ξηραδάκης τόνισε μεταξύ άλλων ότι η αγορά των νέων ρυμουλκών αποτελεί συνέχεια μια σειράς επενδύσεων που έχουν πραγματοποιηθεί στο πλαίσιο του εκσυγχρονισμού του κλάδου μας.
«Είναι σημαντικό ότι με αφορμή το Π.Δ. 83/2022 έχουμε πλέον στην Ελλάδα σύγχρονα ρυμουλκά που ποτέ μέχρι τώρα δεν υπήρξαν στην χώρα μας» τονίζει ο κ. Ξηραδάκης και προσθέτει ότι «με βάση τη νέα νομοθεσία, έγιναν επενδύσεις από το σύνολο των εταιρειών ρυμούλκησης, και όχι από μια μόνο εταιρεία. Είναι σημαντικό το γεγονός ότι ο αριθμός των απασχολούμενων ρυμουλκών αυξήθηκε με αποτέλεσμα να αυξάνονται οι θέσεις εργασίες. Είναι σημαντικό ότι σύγχρονα ρυμουλκά υπάρχουν πλέον στα περισσότερα λιμάνια και όχι μόνο στα μεγάλα, αυξάνοντας έτσι την ασφάλεια στις λιμενικές εγκαταστάσεις και τα πλοία που εξυπηρετούνται σε αυτές. Είναι σημαντικό ότι πλέον οι ναυτικοί μπορούν να εργάζονται με ασφάλεια μέσα στα ρυμουλκά και όχι να κινδυνεύουν». Κλείνοντας ο κ. Ξηραδάκης υπογραμμίζει «ότι ο δρόμος του εκσυγχρονισμού και της ασφάλειας στον κλάδο των ρυμουλκών αποτελεί μια πραγματικότητα. Η επί δεκαετίες απαράδεκτη, ακόμη και επικίνδυνη, παροχή υπηρεσιών ρυμούλκησης, προς όφελος συντεχνιακών συμφερόντων, έχει περάσει ανεπιστρεπτί. Η προσπάθεια που συνεχίζουν να καταβάλουν τα συμφέροντα αυτά προκειμένου κατ’ ουσίαν να καταργήσουν το ΠΔ 83/2022 και τη νέα εποχή στις ρυμουλκήσεις που αυτό έφερε, επαναφέροντας συνθήκες Μεσαίωνα στον χώρο μας, είναι καταδικασμένη σε οικτρή αποτυχία. Εξάλλου, τα ίδια τα γεγονότα, σε κάθε επίπεδο, τους διαψεύδουν πλέον καθημερινά».


Latest News

Η μεγάλη ανατροπή στην κορυφή των λιμανιών της Ευρώπης -Η θέση του Πειραιά
Ο Πειραιάς ανακάμπτει από την αναστάτωση που έφεραν τα γεγονότα στην Ερυθρά Θάλασσα

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες