
Το σλόγκαν της αλυσίδας φαστ φουντ KFC «να θες να γλείφεις τα δάκτυλά σου» αναφέρεται συνήθως στο κοτόπουλο, αλλά αποκτά διαφορετικό νόημα στη νεότερη εκδοχή του, όπως φαίνεται από τα νέα που έρχονται από τις Ηνωμένες Πολιτείες.
Η σάλτσα και τα ντιπ πρωταγωνιστούν στο «Saucy», ένα πρωτότυπο κατάστημα που εγκαινιάζεται την Παρασκευή στο Ορλάντο των ΗΠΑ. Το εστιατόριο, που διαφοροποιείται σε εμφάνιση από το γνωστό κόκκινο της αλυσίδας, επικεντρώνεται γύρω από 11 νέα dips και φιλέτο κοτόπουλου – και τα δύο αγαπημένα των καταναλωτών που ανήκουν στη γενιία Gen-Z και που λαχταρούν να απολαμβάνουν γεύσεις και κοτόπουλο χωρίς κόκαλα.
Το λανσάρισμα του Saucy έρχεται εν μέσω δύσκολων καιρών για την αλυσίδα KFC, η οποία έχει καταγράψει αρκετά συνεχόμενα τρίμηνα πτώσης για τα εστιατόριά της στις ΗΠΑ

Πτωτική πορεία για τα KFC
Το λανσάρισμα του Saucy έρχεται εν μέσω δύσκολων καιρών για την αλυσίδα που ανήκει στην Yum Brands, η οποία έχει καταγράψει αρκετά συνεχόμενα τρίμηνα πτώσης για τα εστιατόριά της στις ΗΠΑ.
Οι προσπάθειες της KFC για γεύματα σε συμφέρουσες τιμές και προσφορές περιορισμένου χρόνου δεν έχουν απήχηση στους καταναλωτές, με αποτέλεσμα η αλυσίδα φαστ φουντ να αγωνίζεται ενάντια στις πιο μοντέρνες αλυσίδες εστιατορίων που εστιάζουν στο κοτόπουλο, όπως η Wingstop και η Raising Cane’s.
First in the world!
Saucy by @KFC
Opening soon on Alafaya Trail near Curry Ford Road – Orlando, Florida, USA
Nothing yet online – still under construction. pic.twitter.com/cmqcmKtAwN— Keith W. Tyras (@keithtyras) December 15, 2024
Με το Saucy, η ιδέα ήταν να εκσυγχρονιστεί το σλόγκαν «finger lickin’ good» και να επικεντρωθεί σε ένα από τα πιο «εμβληματικά προϊόντα», τα οποία είναι οι προσφορές του, σύμφωνα με τον Κριστόφ Πόιριερ, επικεφαλής σχεδιασμού της KFC.
«Χτίζοντας σε αυτό το εκσυγχρονισμένο σλόγκαν καταλήξαμε σε ένα νέο όραμα, το οποίο είναι πολλές σάλτσες, πολύ χρώμα και πολλά ποτά», είπε ο Πόιρερ στο CNN, προσθέτοντας ότι «στοχεύει συγκεκριμένα στην Gen. Ζ».
Οι προσφορές είναι ελκυστικές για τους νεότερους που τρώνε περισσότερο εν κινήσει και μπορούν να προσαρμοστούν γενναιόδωρα, είπε ο Πόιρερ. Μια έρευνα στα μενού των εστιατορίων από την Technomic Ignite, μια συμβουλευτική εταιρεία τροφίμων, δείχνει ότι η διαθεσιμότητα σε προσφορές κοτόπουλου έχει αυξηθεί περισσότερο από 5% τα τελευταία πέντε χρόνια.
Εστιάζοντας σε 11 μπαχαρικά και βότανα στο τηγανητό κοτόπουλο, το κατάστημα Saucy κάνει το ντεμπούτο του εστιάζοντας σε διάφορες ποκιλίες από σάλτσες, που κυμαίνονται από πικάντικες, συμπεριλαμβανομένου ενός ράντσο πέστο jalapeño και μουστάρδας με μέλι κρεόλ, έως γλυκές, όπως teriyaki και ταϊλανδέζικες γλυκιές και πικάντικες σάλτσες.
Οι σάλτσες έχουν γίνει «βασικός μοχλός» καινοτομίας σε όλη τη βιομηχανία γρήγορης εστίασης, είπε ο R.J. Hottovy, επικεφαλής της έρευνας ανάλυσης στην Placer.ai, προσθέτοντας ότι η Saucy θα πρέπει «να βοηθήσει την KFC να εκσυγχρονίσει το brand της και να ευθυγραμμιστεί με τις τρέχουσες τάσεις της βιομηχανίας».
Το Saucy σερβίρει επίσης ένα περιορισμένο μενού σε σύγκριση με τα άλλα κλασικά καταστήματα της KFC, εστιάζοντας σε μερικά σάντουιτς, αλλά και σε νέα επιδόρπια, φρουτώδη ποτά και συνοδευτικά, όπως ψημένα ψωμάκια, πατάτες και λαχανοσαλάτα, που συγκαταλέγονται επίσης στο μενού.
Η εσωτερική διαρρύθμιση του καταστήματος διαθέτει περίπτερα για παραγγελία, καθίσματα και τραπέζια με έντονα χρώματα και χώρο για ζωντανή ψυχαγωγία με το εξωτερικό να καλύπτεται σε ροζ χρώμα με ένα φωτεινό λογότυπο Saucy που περιλαμβάνει μια μικρή αναφορά ότι είναι μάρκα της KFC.
Το Saucy ξεκινά την πορεία του ως ένα και μοναδικό κατάστημα, αλλά ενδέχεται να επεκταθεί και σε άλλες περιοχές στο μέλλον, εάν το concept βρει ανταπόκριση στους καταναλωτές.


Latest News

Topshop, η επιστροφή - Πώς θα ανακάμψει η Asos τη βασική της μάρκα
Φυσική παρουσία και ηλεκτρονικό κατάστημα ετοιμάζει η βρετανική Asos για την Topshop
ΗΠΑ: Μικρή αύξηση των αιτήσεων για επιδόματα ανεργίας
Η αγορά εργασίας παραμένει σταθερή

Μειωμένο το guidance της P&G για το 2025 καθώς υποχωρεί η ζήτηση
Εξαιτίας της συρρίκνωσης των εισοδημάτων, μειώνεται η ζήτηση και εταιρείες όπως η P&G αναθεωρούν τις προβλέψεις τους - Προς τα κάτω

Η Ισπανία ακυρώνει την αγορά πυρομαχικών από το Ισραήλ κάτω κάτω από εσωτερική πολιτική πίεση
Η αγορά, αξίας 6,6 εκατομμυρίων ευρώ, προκάλεσε πολιτικές αντιδράσεις εντός του κυβερνητικού συνασπισμού στην Ισπανία

Γκρεμίστηκαν οι μετοχές της Kering - Προβλήματα για την Gucci
Η πτώση των πωλήσεων της Gucci και το τέταρτο τρίμηνο έδειξε ότι η αισθητική της αναμόρφωση εξακολουθεί να αντιμετωπίζει δυσκολίες

Χαμηλώνει τον πήχη για τα κέρδη η PepsiCo, ελέω Τραμπ
O κολοσσός τροφίμων PepsiCo ανακοίνωσε ότι «λαμβάνει μέτρα» προκειμένου να βελτιώσει τις επιδόσεις της στη Βόρεια Αμερική

Οι ασκήσεις ισορροπίας του Τόκιο με την Ουάσιγκτον και το Πεκίνο - Όχι στην οικονομική πίεση της Κίνας
Η Κίνα είναι ο μεγαλύτερος εμπορικός εταίρος της Ιαπωνίας ενώ οι ΗΠΑ ο επίσημος σύμμαχος ασφαλείας της

Μήνυση από δώδεκα πολιτείες κατά της κυβέρνησης Τραμπ για τους δασμούς
Οι δασμοί Τραμπ θα έπρεπε να θεωρούνται παράνομοι, σύμφωνα με την αγωγή, που θέλει να εμποδίσει την εφαρμογή τους, υποστηρίζοντας ότι έχουν ήδη προκαλέσει σημαντική οικονομική ζημία

Η Κίνα διαψεύδει ότι γίνονται συνομιλίες με τις ΗΠΑ - Ζητά να ανακαλέσει η Ουάσινγκτον τους μονομερείς δασμούς
Εάν οι ΗΠΑ θέλουν πραγματικά να επιλύσουν το πρόβλημα... θα πρέπει να ακυρώσουν όλα τα μονομερή μέτρα για την Κίνα, είπε ο εκπρόσωπος του υπουργείου Εμπορίου της Κίνας

Μπρουνό Λε Μερ: Να αναλάβει η ΕΕ μέρους του δημοσίου χρέους των κρατών-μελών
Τι προτείνει ο πρώην υπουργός Οικονομικών της Γαλλίας, Μπρουνό Λε Μερ