
Μια «επιθετική» ώθηση στην αμερικανική αγορά υλοποιεί η γαλλική μάρκα αθλητικών ειδών Lacoste, στο πλαίσιο των σχεδίων του επικεφαλής Τιερί Γκιμέρ, να αυξήσει τις συνολικές ετήσιες πωλήσεις κατά ένα τέταρτο στα 4 δισ. ευρώ.
Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας που είναι γνωστή για τα ρούχα τένις και το χαρακτηριστικό λογότυπο με τον κροκόδειλο, έχει θέσει ως στόχο να διπλασιάσει τις πωλήσεις της επιχείρησης στις ΗΠΑ από 400 εκατ. δολάρια ανοίγοντας νέα καταστήματα, μεταξύ άλλων στην Πέμπτη Λεωφόρο της Νέας Υόρκης, και προχωρώντας σε συμφωνίες με μεγάλες αλυσίδες.
«Οι ΗΠΑ είναι η μεγαλύτερη αγορά αθλητικών ειδών και παπουτσιών στον κόσμο, γι’ αυτό και σχεδιάζουμε μια πολύ επιθετική στρατηγική εκεί τα επόμενα χρόνια», τόνισε ο Γκιμπέρ στους Financial Times.
«Υπάρχει επίσης το γεγονός ότι το τένις και το γκολφ – στα οποία έχουμε ισχυρή παρουσία- γίνονται και πάλι πολύ μοντέρνα στις ΗΠΑ», πρόσθεσε. Η Lacoste έχει ως πρεσβευτή της τον κάτοχο του ρεκόρ Grand Slam στο τένις ανδρών, Novak Djokovic, ενώ διατηρεί και συνεργασίες με τουρνουά όπως το γαλλικό και το Miami Open.
Η Lacoste εμπνεύστηκε από την επιτυχία του ισπανικού ομίλου γρήγορης μόδας Zara καθώς και της Nike κατά την περίοδο πριν από το 2017
Από τα απλό πόλο μπλουζάκι, στα premium Lacoste
Η ιδιωτική εταιρεία Lacoste, που ιδρύθηκε πριν από 90 και πλέον χρόνια από τον τενίστα René «Κροκόδειλο» Lacoste, υπό τον Γκιμπέρ, έχει καταφέρει να αναδυθεί από μια δεκαετή στροφή που τη μετέτρεψε από προμηθευτή πόλο σε χαμηλές τιμές, σε μια πιο premium μάρκα αθλητικών και casual ενδυμάτων.
Οι πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 8% σε περίπου 3 δισ. ευρώ πέρυσι, γεγονός που τη βάζει σε τροχιά να φτάσει τα 4 δισ. ευρώ σε πωλήσεις μεταξύ 2028 και 2030.
«Νομίζω ότι μπορούμε να διατηρήσουμε έναν ρυθμό ανάπτυξης της τάξης του 5-10%, ανάλογα με τις συνθήκες της αγοράς, που θα μας οδηγήσει σε αυτό το ποσοστό τα επόμενα χρόνια», πρόσθεσε ο CEO, ο οποίος στο παρελθόν εργάστηκε για τον γαλλικό όμιλο πολυτελείας PPR – που τώρα έχει εξελιχθεί σε Kering – και διηύθυνε τη λιανική εταιρεία ψυχαγωγίας και ηλεκτρονικών ειδών Fnac.
Η Lacoste είναι η μεγαλύτερη ετικέτα της ελβετικής MF Brands, η οποία ελέγχεται από την οικογένεια και στην οποία ανήκουν επίσης η Gant και η The Kooples.
Τι έκανε ο Γκιμπέρ
Για να ταρακουνήσει τη Lacoste, ο Γκιμπέρ εμπνεύστηκε από την επιτυχία του ισπανικού ομίλου γρήγορης μόδας Zara καθώς και της Nike κατά την περίοδο πριν από το 2017 – όταν τοποθετήθηκε στο premium άκρο της αγοράς πριν αντιμετωπίσει δυσκολίες.
Η Lacoste αγόρασε πίσω τις άδειες για τα παπούτσια της, τα δερμάτινα είδη και τα εσώρουχα και ανέκτησε τον έλεγχο των δικτύων διανομής της, περνώντας σε ένα ποσοστό 70% των πωλήσεων στα δικά της καταστήματα λιανικής και 30% μέσω χονδρεμπόρων, από την αντίστροφη αναλογία που ίσχυε προηγουμένως, προκειμένου να ελέγχει καλύτερα την εικόνα της μάρκας και την τιμολόγηση.
Οι επενδύσεις κεφαλαίου διπλασιάστηκαν σε 100 έως 150 εκατ. ευρώ ετησίως, με ώθηση στην ψηφιακή τεχνολογία, καθώς έσπευδε να καλύψει την απόσταση από τους ανταγωνιστές. Επίσης, επεκτάθηκε στη γυναικεία ένδυση και έφερε νέους διευθυντές σχεδιασμού -χαρακτηριστική είναι η περίπτωση της Pelagia Kolotouros-, με αποκορύφωμα την επιστροφή της στην παρουσίαση συλλογών στην Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού το 2024.
Και στο βάθος, ξενοδοχείο
Πλέον ο Γκιμπέρ φιλοδοξεί να κινηθεί στον τομέα της φιλοξενίας, καθώς όλο και περισσότεροι καταναλωτές εστιάζουν τις δαπάνες τους σε εμπειρίες και όχι σε φυσικά αγαθά – κάτι που έχουν ήδη αντιληφθεί πολυτελείς μάρκες, όπως η Louis Vuitton και η Dior. Δεν είναι τυχαίο ότι και ο όμιλος Zara άνοιξε το πρώτο του cafe.
«Στο μέλλον, μπορώ να δω ένα Hotel Lacoste, το οποίο θα ηγείται του αθλητισμού και της ευεξίας», τόνισε ο Γκιμπέρ, κάνοντας λόγο για πολλές δυνατότητες.
Ο Γκιμπέρ έγινε, εξάλλου, διευθύνων σύμβουλος της MF Brands το 2021 και μοιράζει το χρόνο του μεταξύ των δύο ρόλων. Ο ίδιος δήλωσε ότι η μητρική εταιρεία εξακολουθεί να εξετάζει το ενδεχόμενο εξαγορών στον τομέα της premium λιανικής πώλησης που έχει έσοδα της τάξης των 500 εκατ. ευρώ.


Latest News

Η Boeing απειλεί να σταματήσει να κατασκευάζει αεροσκάφη για την Κίνα
Ο εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ-Κίνας επισκιάζει τα καλύτερα από τα αναμενόμενα οικονομικά αποτελέσματα της Boeing

Άνοδος της μετοχής της Alphabet λόγω της αύξησης των εσόδων το α' τρίμηνο
Η Alphabet είχε έσοδα 90,23 δισ. δολάρια έναντι προβλέψεων για έσοδα 89,12 δισ. δολαρίων, ενώ τα κέρδη ανά μετοχή ανήλθαν στα 2,81 δολάρια έναντι εκτιμήσεων για 2,01 δολάρια

Από «αόρατη» σύζυγος αντιπροέδρου... celebrity - Ποια είναι η δεύτερη κυρία των ΗΠΑ Ούσα Βανς
Ως δεύτερη κυρία, η Ούσα Βανς έχει κρατήσει χαμηλό προφίλ στην Ουάσιγκτον, αλλά έχει σχέδια

Πόσο πιο πλούσιες έγιναν οι 19 πλουσιότερες οικογένειες των ΗΠΑ πέρυσι
Οι πλουσιότεροι από τους πλούσιους στην Αμερική ελέγχουν τον πλούτο του έθνους σε επίπεδα ρεκόρ

100 ημέρες χάους και ελάχιστα αποτελέσματα από το DOGE του Μασκ
Αδηλο το μέλλον του υπουργείου αποτελεσματικότητας μετα την αποχώρηση Μασκ - Η κριτική για έλλειψη διαφάνειας και τα πενιχρά αποτελέσματα

Από τα τρένα στα... τανκς - Η ιστορική στροφή της Γερμανίας που γεννά ευκαιρίες
Τι αναφέρει δημοσίευμα των FT για τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει αυτό το διάστημα η μεγαλύτερη οικονομία της Ευρώπης

Τραμπ: Ο πόλεμος με την Fed και το βαθύ πλήγμα στην αγορά ομολόγων
Στο κάδρο η ανεξαρτησία της Fed που προστίθεται στις ανησυχίες των επενδυτών για το χρέος, τον εμπορικό πόλεμο και τους τριγμούς στο καθεστώς του ασφαλούς καταφυγίου

H μεγάλη αντεπίθεση της Volkswagen στην Κίνα
Τρία καινούργια μοντέλα σχεδιασμένα ειδικά για την κινεζική αγορά παρουσίασε η γερμανική εταιρεία στη Σανγκάη

Η Nestle παγώνει τις τιμές για να μη χάσει καταναλωτές
Οι δασμοί πυροδοτούν σενάρια ύφεσης και πτώσης της κατανάλωσης - Σε άνοδο τα προϊόντα private label
![Φιλίπ Λέιν [ΕΚΤ]: Οι δασμοί Τραμπ είναι απίθανο να οδηγήσουν σε ύφεση την ευρωζώνη](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/08/lane-ecb-600x432.jpg)
Λέιν: Οι δασμοί είναι απίθανο να οδηγήσουν σε ύφεση την ευρωζώνη
Ο Φιλίπ Λέιν εμφανίστηκε αισιόδοξος - Τι ανακοίνωσε για τα επιτόκια