
Ενώ το παραγωγικό AI προωθείται με βήμα ταχύ από τις Big Tech, ο ύπνος.. παραμένει εμπόδιο καθώς είναι οι ώρες εκείνες της μέρας που παύει η ενασχόληση με τα ψηφιακά μέσα.
Σύμφωνα με δημοσίευμα του Business Insdider, οι μεγάλοι τεχνολογικοί κολοσσοί παράγουν όλο και περισσότερο προς κατανάλωση και ο ύπνος είναι το τελευταίο μεγάλο κομμάτι της μέρας μας που παραμένει (κυρίως) ελεύθερο από την ψηφιακή ενασχόληση. Μέχρι τώρα.
Κερδίζουν έδαφος οι Big Tech;
«Ενώ φαίνεται ότι όλοι μειώνουν τον ύπνο τους και αφιερώνουν περισσότερο χρόνο στις οθόνες τους, υπάρχει ένα όριο στο πόσο χρόνο μπορεί να περάσει κάποιος καταναλώνοντας ψηφιακό περιεχόμενο», έγραψαν οι αναλυτές του διαδικτύου της Bernstein σε μια πρόσφατη σημείωση προς τους επενδυτές.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις που αποτυπώνονται στο EMARKETER, σε περίπου 15 χρόνια, θα έχουν προστεθεί περίπου έξι ώρες την ημέρα σε «ψηφιακή κατανάλωση».
Στο διάγραμμα αποτυπώνεται ο εκτιμώμενος χρόνος που καταναλώνεται στα ψηφιακά μέσα, από το 2010 έως το 2026.
Πόσο πρέπει να κοιμόμαστε
Σύμφωνα με τους ειδικούς ο ύπνος κατά μέσο όρο πρέπει να είναι 8 ώρες τη νύχτα. Άρα, απομένουν δεκαέξι ώρες συνολικά από τις οποίες αφαιρείται και ένα οχτάωρο για άλλες δραστηριότητες, όπως το φαγητό, η άσκηση, το σεξ, η τουαλέτα και η συζήτηση με άλλους ανθρώπους στον πραγματικό κόσμο.
Ανταγωνιζόμαστε τον ύπνο, λέει ο συνιδρυτής του Netflix
Όσο η πίεση για ανταγωνιστικότητα των Big tech συνεχίζεται και αυξάνεται, ο ύπνος θα μπορούσε να γίνει το επόμενο σύνορο για τις μεγάλες τεχνολογικές εταιρείες.
Όπως είπε ο συνιδρυτής του Netflix, Reed Hastings, το 2017, «Ανταγωνιζόμαστε τον ύπνο.» Είναι δύσκολο να γνωρίζουμε ποια μορφή θα πάρουν τα νέα ψηφιακά μέσα τη νύχτα, αν και ήδη υπάρχουν τεχνολογίες παρακολούθησης του ύπνου και εφαρμογές που ισχυρίζονται ότι βοηθούν στην καλύτερη ποιότητα ύπνου μέσω διαλογισμού και ηρεμιστικών ήχων».
Ανταγωνίζονται τον ύπνο
Η εξέλιξη και παραγωγή του ψηφιακού περιεχομένου έχει συμβάλει στο να μπορούν να γίνονται παράλληλα διάφορες δραστηριότητες, που παλαιότερα θα ήταν χρονοβόρες
Παρόλα αυτά, ο αριθμός των ελεύθερων ωρών για να καταναλώσουμε ακόμα περισσότερα ψηφιακά μέσα μειώνεται. Καθώς ο όγκος του περιεχομένου εκτοξεύεται, μεγαλώνουν και οι επιλογές των χρηστών, κάτι που μπορεί να σημαίνει ότι κάποιες υπηρεσίες θα παρατηρούνται λιγότερο συχνά.
Για παράδειγμα, οι αναλυτές της Bernstein έγραψαν ότι η αυξανόμενη αλληλεπίδραση με δωρεάν βίντεο μέσω social media, μπορεί τελικά να μειώσει τα νούμερα των χρηστών των πληρωμένων υπηρεσιών βίντεο-ροής.
«Κάποια στιγμή, η πίτα σταματάει να μεγαλώνει και το κομμάτι αρχίζει να μικραίνει», έγραψαν οι αναλυτές της Bernstein.


Latest News

Η Boeing απειλεί να σταματήσει να κατασκευάζει αεροσκάφη για την Κίνα
Ο εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ-Κίνας επισκιάζει τα καλύτερα από τα αναμενόμενα οικονομικά αποτελέσματα της Boeing

Άνοδος της μετοχής της Alphabet λόγω της αύξησης των εσόδων το α' τρίμηνο
Η Alphabet είχε έσοδα 90,23 δισ. δολάρια έναντι προβλέψεων για έσοδα 89,12 δισ. δολαρίων, ενώ τα κέρδη ανά μετοχή ανήλθαν στα 2,81 δολάρια έναντι εκτιμήσεων για 2,01 δολάρια

Από «αόρατη» σύζυγος αντιπροέδρου... celebrity - Ποια είναι η δεύτερη κυρία των ΗΠΑ Ούσα Βανς
Ως δεύτερη κυρία, η Ούσα Βανς έχει κρατήσει χαμηλό προφίλ στην Ουάσιγκτον, αλλά έχει σχέδια

Πόσο πιο πλούσιες έγιναν οι 19 πλουσιότερες οικογένειες των ΗΠΑ πέρυσι
Οι πλουσιότεροι από τους πλούσιους στην Αμερική ελέγχουν τον πλούτο του έθνους σε επίπεδα ρεκόρ

100 ημέρες χάους και ελάχιστα αποτελέσματα από το DOGE του Μασκ
Αδηλο το μέλλον του υπουργείου αποτελεσματικότητας μετα την αποχώρηση Μασκ - Η κριτική για έλλειψη διαφάνειας και τα πενιχρά αποτελέσματα

Από τα τρένα στα... τανκς - Η ιστορική στροφή της Γερμανίας που γεννά ευκαιρίες
Τι αναφέρει δημοσίευμα των FT για τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει αυτό το διάστημα η μεγαλύτερη οικονομία της Ευρώπης

Τραμπ: Ο πόλεμος με την Fed και το βαθύ πλήγμα στην αγορά ομολόγων
Στο κάδρο η ανεξαρτησία της Fed που προστίθεται στις ανησυχίες των επενδυτών για το χρέος, τον εμπορικό πόλεμο και τους τριγμούς στο καθεστώς του ασφαλούς καταφυγίου

H μεγάλη αντεπίθεση της Volkswagen στην Κίνα
Τρία καινούργια μοντέλα σχεδιασμένα ειδικά για την κινεζική αγορά παρουσίασε η γερμανική εταιρεία στη Σανγκάη

Η Nestle παγώνει τις τιμές για να μη χάσει καταναλωτές
Οι δασμοί πυροδοτούν σενάρια ύφεσης και πτώσης της κατανάλωσης - Σε άνοδο τα προϊόντα private label
![Φιλίπ Λέιν [ΕΚΤ]: Οι δασμοί Τραμπ είναι απίθανο να οδηγήσουν σε ύφεση την ευρωζώνη](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/08/lane-ecb-600x432.jpg)
Λέιν: Οι δασμοί είναι απίθανο να οδηγήσουν σε ύφεση την ευρωζώνη
Ο Φιλίπ Λέιν εμφανίστηκε αισιόδοξος - Τι ανακοίνωσε για τα επιτόκια