![ΕΛΣΤΑΤ: Αύξηση 1% στη δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου τον Ιανουάριο [γραφήματα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/aktoploia.jpg)
Αύξηση 1% στη δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου τον Ιανουάριο, σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ.
Η Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛΣΤΑΤ) ανακοινώνει τη Δύναμη του Ελληνικού Εμπορικού Στόλου (πλοία 100 ΚΟΧ1 και άνω) για τον μήνα Ιανουάριο 2025.
Ειδικότερα:
Η Δύναμη του Ελληνικού Εμπορικού Στόλου τον μήνα Ιανουάριο 2025, σε σύγκριση με την αντίστοιχη του Ιανουαρίου 2024, παρουσίασε αύξηση κατά 1,0%. Μείωση κατά 0,2% σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση του Ιανουαρίου έτους 2024 προς τον Ιανουάριο 2023.
Η Ολική Χωρητικότητα του Ελληνικού Εμπορικού Στόλου, από πλοία 100 ΚΟΧ και άνω, παρουσίασε μείωση κατά 2,3% τον μήνα Ιανουάριο 2025 σε σύγκριση με την αντίστοιχη χωρητικότητα του Ιανουαρίου 2024. Μείωση 4,1% είχε σημειωθεί και κατά την αντίστοιχη σύγκριση του Ιανουαρίου του έτους 2024 προς τον Ιανουάριο 2023.

Αργούντα εμπορικά πλοία
Παράλληλα, η Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛΣΤΑΤ) ανακοίνωσε στοιχεία για τα αργούντα εμπορικά πλοία 100 ΚΟΧ (Κόροι Ολικής Χωρητικότητας) και άνω σε ελληνικούς λιμένες. Αναλυτικότερα:
– Τα πλοία, τα οποία κατά τον Δεκέμβριο του έτους 2024 βρίσκονταν σε κατάσταση αργίας ανήλθαν σε 54, εκ των οποίων 28 είχαν ελληνική σημαία και 26 ξένη.
-Ο συνολικός αριθμός των αργούντων πλοίων αυξήθηκε κατά 45,9% και η ολική χωρητικότητά τους αυξήθηκε κατά 55,7%, κατά τον μήνα Δεκέμβριο του έτους 2024 σε σχέση με τον Δεκέμβριο του έτους 2023. Κατά την αντίστοιχη σύγκριση του έτους 2023 προς το 2022, είχε παρατηρηθεί μείωση στον αριθμό των αργούντων πλοίων κατά 28,8% και μείωση της ολικής χωρητικότητάς τους κατά 24,5%.
-Ο αριθμός των αργούντων πλοίων 100 ΚΟΧ και άνω, με ελληνική σημαία σε λιμένες του εσωτερικού αυξήθηκε κατά 55,6% και η ολική χωρητικότητά τους αυξήθηκε κατά 529,8% κατά τον μήνα Δεκέμβριο του έτους 2024 σε σχέση με τον Δεκέμβριο του έτους 2023. Κατά την αντίστοιχη σύγκριση του έτους 2023 προς το 2022, είχε παρατηρηθεί μείωση του αριθμού των αργούντων πλοίων με ελληνική σημαία κατά 14,3% και μείωση της ολικής χωρητικότητάς τους κατά 5,3%


Latest News

Η μεγάλη ανατροπή στην κορυφή των λιμανιών της Ευρώπης -Η θέση του Πειραιά
Ο Πειραιάς ανακάμπτει από την αναστάτωση που έφεραν τα γεγονότα στην Ερυθρά Θάλασσα

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες