Οκτώ μήνες μετά τη συμφωνία στρατηγικού χαρακτήρα με τη Foot Locker, ο όμιλος Fourlis, ανακοίνωσε την οριστική εξαγορά των δραστηριοτήτων της στην Ελλάδα και τη Ρουμανία, ενεργοποιώντας και με τη βούλα πλέον το νέο σχήμα αθλητικών ειδών στις δύο αγορές.

Η εξαγορά περιλαμβάνει τη μεταβίβαση έξι υφιστάμενων καταστημάτων της Foot Locker – τριών στην Ελλάδα και τριών στη Ρουμανία – και το ηλεκτρονικό κατάστημα στην Ελλάδα, τα οποία πλέον λειτουργούν υπό τη διαχείριση του ομίλου Fourlis.

Η Νοτιοανατολική Ευρώπη κρίνεται ως η ταχύτερα αναπτυσσόμενη περιοχή στην EMEA στο λιανικό εμπόριο αθλητικών ειδών

Η στρατηγική επιλογή της Ρουμανίας

Η Ρουμανία αποτελεί μία από τις πιο δυναμικές και αναπτυσσόμενες αγορές της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, με σημαντική αγοραστική δύναμη στις ηλικίες-κλειδιά για brands όπως η Foot Locker, δηλαδή κυρίως νέους και νεαρούς ενήλικες, η οποία διατηρεί ήδη φυσική παρουσία στην Ελλάδα και στη Ρουμανία, με υπάρχον δίκτυο καταστημάτων.

Ο όμιλος Fourlis προχώρησε στην εξαγορά αυτών των καταστημάτων, αναλαμβάνοντας τον πλήρη έλεγχο της δραστηριότητάς τους και στις δύο χώρες και σκοπεύει να ενισχύσει περαιτέρω την παρουσία στη ρουμανική αγορά μέσα από τη δημιουργία επιπλέον καταστημάτων, όπως και στις υπόλοιπες χώρες για τις οποίες έχει εξασφαλίσει δικαιώματα αδειοδότησης.

Σύμφωνα με πηγές της εταιρείας, η επιλογή του ομίλου Fourlis να επενδύσει και στη Ρουμανία έχει στρατηγική βάση: πρόκειται για χώρα όπου ο όμιλος έχει ήδη έντονο αποτύπωμα μέσω της Intersport με 37 φυσικά καταστήματα και 1 ηλεκτρονικό κατάστημα.

Αυτό σημαίνει πως υπάρχουν ήδη υποδομές, εμπειρία και τοπική γνώση που διευκολύνουν την επιχειρησιακή ενσωμάτωση και ανάπτυξη. Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι η ταυτόχρονη παρουσία της Foot Locker και της Intersport στη Ρουμανία επιτρέπει στον όμιλο να υλοποιήσει μια συμπληρωματική στρατηγική.

Τα δύο brands απευθύνονται σε διαφορετικά κοινά – με την Intersport να καλύπτει ένα ευρύ φάσμα αθλητικών αναγκών και τη Foot Locker να εστιάζει περισσότερο στο athleisure και sneaker lifestyle – και λειτουργούν ενισχυτικά το ένα για το άλλο. Έτσι, η ενίσχυση της παρουσίας στη ρουμανική αγορά ενισχύει τη στρατηγική επέκτασής μας και αποτελεί μια συνειδητή επιλογή με βάση την υπάρχουσα υποδομή και τη δυναμική του brand portfolio του oμίλου.

foot locker fourlis

Η επέκταση στη ΝΑ Ευρώπη

Ο όμιλος Fourlis έχει ήδη εξασφαλίσει δικαιώματα αδειοδότησης της Foot Locker σε συνολικά οκτώ χώρες, πέρα από την Ελλάδα, σε Ρουμανία, Βουλγαρία, Κύπρο, Σλοβενία, Κροατία, Βοσνία Ερζεγοβίνη και Μαυροβούνιο.

Η στρατηγική περιλαμβάνει σταδιακή ανάπτυξη φυσικών καταστημάτων, αλλά και ισχυρή παρουσία στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Ο στόχος δεν είναι μόνο αριθμητικός -περισσότερα από 100 καταστήματα, αλλά και λειτουργικός: πρώτον, επέκταση των δραστηριοτήτων του ομίλου στον κλάδο των αθλητικών ειδών και παράλληλα εισχώρηση σε νέες αγορές με σημαντική  προοπτική και δεύτερον, διαμόρφωση μιας ενιαίας, αναγνωρίσιμης εμπειρίας Foot Locker σε ολόκληρη την περιοχή.

Σύμφωνα με τα δεδομένα της αγοράς, η Νοτιοανατολική Ευρώπη κρίνεται ως η ταχύτερα αναπτυσσόμενη περιοχή στην EMEA στο λιανικό εμπόριο αθλητικών ειδών, σημειώνοντας ρυθμούς ανάπτυξης διψήφιων ποσοστών τα τελευταία 3 χρόνια, ενώ αναμένεται να αναπτυχθεί με υψηλούς ρυθμούς, προσεγγίζοντας τα 3,7 δισ. ευρώ μέχρι το 2026.

Η Foot Locker λειτουργεί ως ηγέτης στο athleisure και το sneaker culture

Το σχήμα με Foot Locker και Intersport

Η παρουσία των brands Foot Locker και Intersport στον όμιλο Fourlis δημιουργεί ένα συμπληρωματικό και στρατηγικά ισχυρό σχήμα στον χώρο των αθλητικών και lifestyle ειδών. Η Intersport είναι ο sports performance specialist του ομίλου προσφέροντας ένα ευρύ φάσμα αθλητικών ειδών, εξοπλισμού και ρουχισμού που καλύπτει τόσο καθημερινούς καταναλωτές όσο και πιο απαιτητικούς αθλούμενους. Έχει καθιερωθεί ως σημείο αναφοράς για όσους αναζητούν ποικιλία, αξιοπιστία και εξειδίκευση.

Η Foot Locker λειτουργεί ως ηγέτης στο athleisure και το sneaker culture, ανερχόμενες τάσεις παγκοσμίως. Δίνει ιδιαίτερη έμφαση στη γενιά Z, η οποία αποτελεί πλέον το μεγαλύτερο αγοραστικό κοινό στην αγορά των αθλητικών ειδών, συνεισφέροντας περίπου το 30% της συνολικής ζήτησης. Η στρατηγική τοποθέτηση της Foot Locker είναι εξαιρετικά σημαντική, καθώς η κατηγορία athleisure αντιπροσωπεύει σχεδόν το 50% της συνολικής αγοράς αθλητικών ειδών.

Το πολυκαναλικό αυτό μοντέλο λειτουργίας προσφέρει ευελιξία, διαφοροποίηση και ευρύτατη κάλυψη αναγκών, καθιστώντας το αθλητικό λιανεμπόριο έναν από τους βασικότερους πυλώνες ανάπτυξης του ομίλου. Η συνύπαρξη της Foot Locker με την Intersport, όχι απλώς ενισχύει το συνολικό αποτύπωμα του ομίλου στον χώρο, αλλά του δίνει και την ώθηση να επιταχύνει το πλάνο γεωγραφικής επέκτασης σε νέες αγορές της Νοτιοανατολικής Ευρώπης.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις
Cosmote Telekom: Αλλαγή εμπορικής ονομασίας μετά από 27 χρόνια
Επιχειρήσεις |

Η Cosmote γίνεται Cosmote Telekom - Η αλλαγή στο ιστορικό brand μετά από 27 χρόνια

«Μέσα από την Cosmote Telekom, θα μπορέσουμε να αξιοποιήσουμε ακόμα περισσότερο την τεχνογνωσία, τις καινοτομίες και τις διεθνείς συνεργασίες της Telekom», δήλωσε ο Κώστας Νεμπής, πρόεδρος και CEO του Ομίλου ΟΤΕ