Χρίστος Δήμας: Ο σχεδιασμός για τον ΒΟΑΚ είναι από την Κίσσαμο μέχρι τη Σητεία – Τι είπε για διόδια

Ο Χρίστος Δήμας επεσήμανε πως υπάρχουν διαφορετικές φάσεις ωρίμανσης ανά τμήματα

Χρίστος Δήμας: Ο σχεδιασμός για τον ΒΟΑΚ είναι από την Κίσσαμο μέχρι τη Σητεία – Τι είπε για διόδια

«Ο σχεδιασμός της κυβέρνησης για τον ΒΟΑΚ είναι από την Κίσσαμο μέχρι τη Σητεία», δήλωσε σήμερα, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρίστος Δήμας, παρουσιάζοντας τα βασικά σημεία της σύμβασης παραχώρησης που αφορά στην κατασκευή του μεγαλύτερου τμήματος του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ), από το Ηράκλειο μέχρι τα Χανιά, με δυνατότητα επέκτασης μέχρι την Κίσσαμο, κατά τη συζήτηση στο πλαίσιο της διαδικασίας κύρωσης της σχετικής σύμβασης.

Ο Χρίστος Δήμας επεσήμανε πως υπάρχουν διαφορετικές φάσεις ωρίμανσης ανά τμήματα. Ειδικότερα, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών υπενθύμισε ότι ήδη εκτελούνται έργα στις Περιφερειακές ενότητες Ηρακλείου και Λασιθίου, από τον Άγιο Νικόλαο μέχρι τη Νεάπολη, στο τμήμα του δημόσιου έργου και από τη Νεάπολη μέχρι τη Χερσόνησο, μέσω ΣΔΙΤ.

Όσον αφορά στα επόμενα στάδια προόδου του έργου, ο κ. Δήμας συμπλήρωσε: «Στις 9 Μαΐου υπογράψαμε τη σύμβαση παραχώρησης για το κεντρικό τμήμα του ΒΟΑΚ, το Χανιά – Ηράκλειο, τα 157 χλμ. Μετά ακολουθεί το κομμάτι της προαίρεσης από τα Χανιά μέχρι την Κίσσαμο. Έπειτα, ξεκινώντας από τον Άγιο Νικόλαο φτάνοντας μέχρι την Παχιά Άμμο, στο ανατολικό κομμάτι του νησιού, έχουν σχεδόν ολοκληρωθεί οι μελέτες που απαιτούνται, ενώ από την Παχιά Άμμο μέχρι τη Σητεία, θα χρηματοδοτήσουμε τις μελέτες από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα».

Διόδια

Όσον αφορά στο θέμα των διοδίων, ο κ. Δήμας συμπλήρωσε ότι ο στόχος είναι, προφανώς, ο ΒΟΑΚ από την Κίσσαμο μέχρι τη Σητεία, αλλά δεν μπορούμε να έχουμε και όλο το οδικό δίκτυο και να μην υπάρχουν διόδια.

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών ενημέρωσε την Επιτροπή για το περιεχόμενο της σύμβασης παραχώρησης, επισημαίνοντας ότι το τμήμα Χανιά – Ηράκλειο ή/και Κίσσαμος – Ηράκλειο είναι το κρισιμότερο του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης, με τη μεγαλύτερη κυκλοφορία και σύνδεση των κυριότερων λιμένων και αεροδρομίων της Κρήτης.

Μεταξύ άλλων, ο κ. Δήμας είπε ότι το Δημόσιο δικαιούται να ζητήσει από τον Παραχωρησιούχο να εκτελέσει Πρόδρομες Εργασίες στο Έργο ώστε να επιταχυνθεί η κατασκευή του, εκφράζοντας την πρόθεση του Υπουργείου στις Πρόδρομες Εργασίες να εκτελεστούν άμεσα και έργα Οδικής Ασφάλειας, προκειμένου να μετριαστούν τα ατυχήματα στον υφιστάμενο άξονα.

«Για να φτάσουμε, σήμερα, στην κύρωση της Σύμβασης στο Κοινοβούλιο έχουν συμβάλει πολλοί άνθρωποι διαχρονικά», τόνισε ο κ. Δήμας και συμπλήρωσε: «Τα έργα είναι με τα χρήματα του Έλληνα φορολογούμενου. Είναι συλλογικές προσπάθειες και είμαι βέβαιος, ακόμα και αν υπάρχουν διαφορετικές αντιλήψεις, ότι στο τέλος, οι περισσότεροι σε αυτή την αίθουσα συμφωνούμε ότι είναι πραγματικά μεγάλη ανάγκη να προχωρήσουμε στα έργα κατασκευής του ΒΟΑΚ».

OT Originals

Περισσότερα από Κατασκευές

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο