Με το βλέμμα στραμμένο στη διεύρυνση του δικτύου της και τη διατήρηση χαμηλών τιμών, η Aldi ετοιμάζεται για τη μεγαλύτερη επενδυτική της κίνηση στη Βρετανία.
Η γερμανική εκπτωτική αλυσίδα ανακοίνωσε ότι θα διαθέσει £1,6 δισ. μέσα στα επόμενα δύο χρόνια, αναφέρει σε ρεπορτάζ του το Reuters, με στόχο να φέρει τις τιμές της πιο κοντά σε εκατομμύρια καταναλωτές που συνεχίζουν να πιέζονται από το αυξημένο κόστος ζωής.
Aldi: Ιστορική επένδυση σε δύσκολες συνθήκες
Παρά τη μείωση κερδών κατά 21% το 2024, η Aldi UK δεν φρενάρει την ανάπτυξή της.
Τα λειτουργικά κέρδη περιορίστηκαν στις £435,5 εκατ., λόγω εκπτώσεων, επενδύσεων σε υποδομές και αυξήσεων στους μισθούς του προσωπικού.
Ωστόσο, η εταιρεία δηλώνει αποφασισμένη να επενδύσει σε νέα καταστήματα, ενισχύοντας την παρουσία της στη βρετανική αγορά.
Στρατηγική επέκταση
Η Aldi UK, που ανήκει στον όμιλο Aldi Süd, διαθέτει σήμερα 1.060 καταστήματα. Στα άμεσα σχέδιά της είναι 21 νέα σημεία μέσα στο επόμενο τρίμηνο και συνολικά 80 επιπλέον μέσα σε δύο χρόνια.
Στα άμεσα σχέδιά της είναι 21 νέα σημεία μέσα στο επόμενο τρίμηνο και συνολικά 80 επιπλέον μέσα σε δύο χρόνια
Ο μακροπρόθεσμος στόχος της είναι να φτάσει τα 1.500 καταστήματα, διεκδικώντας ακόμη μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς από την Asda και πλησιάζοντας τους «μεγάλους» του κλάδου, Tesco και Sainsbury’s.
Νούμερα που ξεχωρίζουν
Τα στοιχεία δείχνουν ότι οι πωλήσεις της αλυσίδας στο Ηνωμένο Βασίλειο αυξήθηκαν κατά 4,8% στο δωδεκάμηνο ως τις 10 Αυγούστου, ανεβάζοντας το μερίδιο αγοράς στο 10,8% — μόλις μία μονάδα πίσω από την Asda.
Συνολικά, οι ετήσιες πωλήσεις της Aldi UK έφτασαν τις £18,1 δισ., καθιστώντας τη για πρώτη φορά τρίτο μεγαλύτερο λιανέμπορο τροφίμων στη χώρα.
«Χωρίς κόλπα, μόνο χαμηλές τιμές»
«Οι καταναλωτές δυσκολεύονται ακόμα και γι’ αυτό εμείς μένουμε πιστοί σε αυτό που ξέρουμε καλύτερα: ποιοτικά προϊόντα σε τιμές που δεν νικιούνται», δήλωσε ο Giles Hurley, CEO της Aldi UK & Ireland. «Δεν κάνουμε παιχνίδια με πόντους, κάρτες ή προσφορές-δόλωμα. Μόνο σταθερές χαμηλές τιμές που εμπιστεύεται ο κόσμος».
Στόχος: παντού ένα Aldi
Από το πρώτο κατάστημα στο Ηνωμένο Βασίλειο πριν από 35 χρόνια, η Aldi έχει φτάσει σε σχεδόν 800 πόλεις και κωμοπόλεις.
Όμως, εκατοντάδες περιοχές παραμένουν χωρίς παρουσία της αλυσίδας. Η νέα επένδυση ύψους £1,6 δισ. στοχεύει ακριβώς σε αυτό: να καλυφθεί η ζήτηση και να φτάσουν τα χαμηλά της τιμολόγια σε εκατομμύρια ακόμη νοικοκυριά.