Forever 21: Νέα εποχή χωρίς φυσικά καταστήματα στις ΗΠΑ

Επανεκκίνηση για την Forever 21 στις ΗΠΑ , με νέες συνεργασίες στο ηλεκτρονικό και χονδρικό εμπόριο

Forever 21: Νέα εποχή χωρίς φυσικά καταστήματα στις ΗΠΑ

Η Forever 21, ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα ονόματα της fast-fashion σκηνής, επιστρέφει στο προσκήνιο στις Ηνωμένες Πολιτείες με εντελώς νέα στρατηγική.

Μετά τη χρεοκοπία του αμερικανικού της φορέα νωρίτερα φέτος, η μητρική Authentic Brands Group ανακοίνωσε ότι η εταιρεία θα συνεχίσει αποκλειστικά μέσω e-commerce και συνεργασιών χονδρικής, αφήνοντας οριστικά πίσω της το κεφάλαιο των φυσικών καταστημάτων.

Νέοι στρατηγικοί συνεργάτες για την Forever 21

Η Unique Brands θα αναλάβει τη διαχείριση του ηλεκτρονικού εμπορίου και του χονδρικού εμπορίου ανδρικών συλλογών, αναφέρει το Retail Dive.

Η Mark Edwards Apparel θα έχει πλέον τον έλεγχο της γυναικείας χονδρικής, ενώ η Kidz Concepts θα διαχειρίζεται τη σειρά παιδικών ρούχων της Forever 21.

Με αυτές τις κινήσεις, η εταιρεία εξασφαλίζει τη συνέχιση της παρουσίας της στην αγορά, έστω και χωρίς φυσική παρουσία στις ΗΠΑ.

Το τέλος μιας εποχής

Η πτώχευση που κατατέθηκε τον Μάρτιο –η δεύτερη από το 2019– οδήγησε στο οριστικό κλείσιμο όλων των αμερικανικών καταστημάτων της Forever 21.

Ωστόσο, η εταιρεία εξακολουθεί να δραστηριοποιείται σε διεθνές επίπεδο, διατηρώντας σημεία πώλησης και pop-up events σε ξένες αγορές.

Το νέο όραμα

Σύμφωνα με τον Jarrod Weber, παγκόσμιο πρόεδρο της Authentic Brands Group, η νέα εποχή της Forever 21 επικεντρώνεται στο ψηφιακό εμπόριο και στις νέες γενιές καταναλωτών.

«Με τους κατάλληλους συνεργάτες στον χώρο του e-commerce και της νεανικής μόδας, στοχεύουμε σε μακροχρόνια επιτυχία, προσφέροντας προσιτή και γρήγορη μόδα μέσα από τα κανάλια που εμπιστεύεται η νεολαία», σημείωσε.

Προκλήσεις στον ψηφιακό στίβο

Παρά τη νέα αρχή, η Forever 21 συνεχίζει να αντιμετωπίζει ισχυρό ανταγωνισμό από γίγαντες όπως η Shein και η Temu, που κυριαρχούν στην online αγορά με χαμηλές τιμές και γρήγορη διανομή.

Μάλιστα, το 2023 είχε προχωρήσει σε συνεργασία με τη Shein, αλλά δεν κατάφερε να ανταγωνιστεί την επιθετική πολιτική τιμών της κινεζικής πλατφόρμας.

Το τίμημα μιας εξαγοράς

Η Authentic Brands, μαζί με τις Simon Property Group και Brookfield, είχε αποκτήσει τη Forever 21 το 2020 έναντι 81 εκατομμυρίων δολαρίων.

Ωστόσο, ο CEO της Authentic, Jamie Salter, παραδέχτηκε αργότερα ότι αυτή η εξαγορά αποτέλεσε «το μεγαλύτερο λάθος» της καριέρας του.

OT Originals
Περισσότερα από World

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθυντής Σύνταξης: Χρήστος Κολώνας

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο