Ξεκινώντας το 2014, ως μια εταιρεία που είχε ως κύριο αντικείμενο τη διαχείριση ξενοδοχείων, η Zeus International Hotels & Resorts σε μία δεκαετία μεταμορφώθηκε σε έναν ξενοδοχειακό όμιλο με 17 ιδιόκτητες μονάδες, 4.000 δωμάτια και με διεθνή παρουσία σε Κύπρο, Ρουμανία και Ιταλία, ενώ συνεργάζεται επίσης με διεθνή brands όπως είναι η Wyndham, η Hilton και η Radisson.
Σήμερα, ο Όμιλος στα δέκα χρόνια λειτουργίας, παρουσιάζει την νέα εταιρική του ταυτότητα, μια στρατηγική κίνηση που σηματοδοτεί όπως σημειώνει, τη μετάβαση σε μια εποχή δυναμικής ανάπτυξης. Το rebranding αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την διεθνή εταιρεία branding Landor.
Οι σταθμοί της ανάπτυξης
Ο Διευθύνων Σύμβουλος και ιδρυτής του Ομίλου, Χάρης Σιγανός, έθεσε πριν δέκα χρόνια, τα θεμέλια ενός σχήματος που θα ξεπερνούσε όπως αποδείχθηκε στη συνέχεια τα όρια της απλής διαχείρισης.
Όλα αυτά τα χρόνια το δίκτυο του Ομίλου ενισχύονταν με πρώτο σταθμό το 2017, όταν η Zeus επεκτάθηκε στην ιταλική αγορά, στη συνέχεια στη Ρουμανία αλλά και την Κρήτη. Επόμενος σταθμός τον Ιανουάριο του 2024 και η εξαγορά δύο ξενοδοχειακών μονάδων που ανήκαν στην Prodea Investments, συγκεκριμένα το Dolce Milan Malpensa στο Μιλάνο και το Lazart Hotel by Wyndham στη Θεσσαλονίκη, καθώς και ενός κτιρίου γραφείων στην Αθήνα.
Το επενδυτικό σχέδιο της Zeus
Το Επενδυτικό Σχέδιο Ανάπτυξης της ZEUS Hotels & Resorts για τη διετία 2025-26 προβλέπει την ενίσχυση της παρουσίας του Ομίλου στην Ελλάδα με στρατηγικές εξαγορές, συμπεριλαμβανομένου του ZEUS Kassandra Lagoon στη Χαλκιδική, σε συνέχεια της επιτυχούς λειτουργίας του ZEUS Eleva Ajul, του ZEUS Eretria Resort στην Εύβοια και του ZEUS Piraeus Grand στο λιμάνι του Πειραιά.
Το σχέδιο επίσης περιλαμβάνει την ανάπτυξη του ZEUS Eleva Miraya και τη αναβάθμιση του πεντάστερου ξενοδοχείου ZEUS Eleva Mirabello Bay στη Κρήτη.
Τα αποτελέσματα του 2024
Η ανάπτυξη της Zeus αποτυπώνεται και στις χρηματοοικονομικές καταστάσεις των εταιρειών του ομίλου που ελέγχουν τα διάφορα ξενοδοχεία. Ενδεικτικά να αναφέρουμε ότι η Zeus Διεθνής Αστική Ξενοδοχειακή και Κατασκευαστική Εταιρεία, που διαχειρίζεται τα Wyndham Grand Athens και Wyndham Athens Residence, παρουσίασε το 2024 πωλήσεις ύψους 15.221.873 ευρώ, έναντι 13.719.247 ευρώ το 2023, αυξημένες κατά 1,5 εκατ. ευρώ. Τα καθαρά κέρδη μετά φόρων μειώθηκαν πάντως σε 222.249 ευρώ έναντι 399.633 ευρώ το 2023.
Η Seaside East Riviera Α.Ξ.Κ.Ε., που περιλαμβάνει μονάδες όπως το Athens Key, το Dolce Attica Riviera και το Ammos Resort Kos, κατέγραψε το 2024, πωλήσεις 18.160.696 ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση άνω των 2,6 εκατ. ευρώ σε σχέση με το 2023. Τα καθαρά κέρδη μετά φόρων ανήλθαν σε 1.781.371 ευρώ. Η αύξηση των ημερών λειτουργίας των ξενοδοχείων, σε συνδυασμό με την ανάκαμψη του τουρισμού, συνέβαλε στην ενίσχυση των συνολικών εσόδων.
Ανάλογη δυναμική παρουσίασε και η εταιρεία Τουριστικές και Ξενοδοχειακές Επιχειρήσεις Μιραμπέλλο, η οποία εμφάνισε το 2024 πωλήσεις 13.453.719 ευρώ έναντι 12.838.747 ευρώ στη χρήση 2023 και καθαρά κέρδη μετά φόρων 2.213.682 ευρώ. Για το 2025 οι προοπτικές είναι εξαιρετικά θετικές, καθώς οι προκρατήσεις εμφανίζουν αύξηση 51,8%, η μέση τιμή έχει ενισχυθεί κατά 16,5%, ενώ η ολοκλήρωση επενδύσεων όπως το νέο waterpark και τα πρόσθετα δωμάτια αναμένεται να οδηγήσουν σε αύξηση εσόδων της τάξης του 38%.
Η Madison Point Ξενοδοχειακές Επιχειρήσεις Α.Ε., που διαχειρίζεται το Lazart Hotel, σημείωσε άνοδο πωλήσεων στα 2.237.250 ευρώ, το 2024 αλλά κατέγραψε ζημία 214.285 ευρώ μετά φόρων λόγω αυξημένων χρηματοοικονομικών εξόδων και μειωμένων λοιπών εσόδων. Σημαντική εξέλιξη αποτελεί η απόκτηση νέας ξενοδοχειακής μονάδας στη Χανιώτη Χαλκιδικής, δυναμικότητας 88 δωματίων, η οποία θα ανακαινιστεί και θα λειτουργήσει από την επόμενη τουριστική περίοδο.
Παράλληλα, η ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΑΞΤΕ, που ελέγχει το Ajul Luxury Hotel & Spa Resort στην Αγία Παρασκευή Χαλκιδικής, κατέγραψε άνοδο εσόδων στα 5.919.637 ευρώ, με τα κέρδη να διαμορφώνονται σε 1.721.038 ευρώ, σημειώνοντας σημαντική βελτίωση έναντι του 2023.
Η Seaside Attica Riviera, μητρική εταιρεία πίσω από το Dolce by Wyndham Athens Attica Riviera στη Βραυρώνα, παρουσίασε αυξημένες πωλήσεις στα 3.218.530 ευρώ, έναντι 2.328.540 ευρώ στη χρήση 2023, ενώ τα καθαρά κέρδη διαμορφώθηκαν στα 23.232 ευρώ, καταγράφοντας επιστροφή σε θετικό πρόσημο προ φόρων.
Η νέα εταιρική δομή και οι επενδύσεις
Η νέα δομή του Ομίλου καθορίζει την ποικιλομορφία και το βάθος του χαρτοφυλακίου του.
Οι τρεις διακριτές κατηγορίες – ZEUS Flagship, ZEUS Eleva και ZEUS Essence – αντανακλούν διαφορετικές εκφράσεις της φιλοσοφίας του ομίλου όπως τις παρουσιάζει:
- ZEUS Flagship – Ξενοδοχεία σε τοποθεσίες πολιτιστικής, επιχειρηματικής ή τουριστικής σημασίας.
- ZEUS Eleva – Η premium συλλογή
- ZEUS Essence –Ξενοδοχεία που έχουν σχεδιαστεί για ταξιδιώτες που αναζητούν σύνδεση με τον προορισμό και τους ανθρώπους του
























![Βραχυχρόνια μίσθωση: Τα απανωτά ρεκόρ και η εικόνα του Οκτωβρίου [γραφήματα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/11/27_11_ot_mesh_diarkeia_EXO2.png)














