Ιπτάμενα ταξί: Μια λύση 200 δολαρίων για την κόλαση των μετακινήσεων του Μαϊάμι

Ο δισεκατομμυριούχος Στίβεν Ρος θα συνεργαστεί με την Archer Aviation για να βοηθήσει στην κατασκευή ενός δικτύου εξέδρων από/προσγείωσης για έναν στόλο ιπτάμενων οχημάτων στη Νότια Φλόριντα

Ιπτάμενα ταξί: Μια λύση 200 δολαρίων για την κόλαση των μετακινήσεων του Μαϊάμι

Η κυκλοφοριακή συμφόρηση στην ευρύτερη περιοχή του Μαϊάμι κάνει την Λεωφόρο Κηφισού σε ώρα αιχμής να φαντάζει εκδρομή αναψυχής. Όμως, ο μεγιστάνας ακινήτων Στίβεν Ρος πιστεύει ότι βρήκε έναν τρόπο να μειώσει την κυκλοφοριακή συμφόρηση μεταξύ του Μαϊάμι και της αυτοκρατορίας ακινήτων του στο Γουέστ Παλμ Μπιτς: δημιουργεί εταιρεία ιπτάμενων ταξί.

Ο δισεκατομμυριούχος κατασκευαστής συμφώνησε να συνεργαστεί με την Archer Aviation για να βοηθήσει στην κατασκευή ενός δικτύου εξεδρών από/προσγείωσης με σταθμούς φόρτισης ιπτάμενων ηλεκτρικών οχημάτων για την τροφοδοσία ενός στόλου ιπτάμενων οχημάτων που μοιάζουν με μικρά αεροπλάνα με έλικα.

Μια απλή διαδρομή από το Μαϊάμι, στο γραφείο έως τις κατοικίες του Ρος στο Γουέστ Παλμ θα κόστιζε έως και 200 ​​δολάρια και θα διαρκούσε περίπου 30 λεπτά.

Τα λεγόμενα vertiports θα εξυπηρετούσαν το ιδιωτικό γήπεδο γκολφ του Ρος στο Hobe Sound και το Hard Rock Stadium στο Μαϊάμι. Το δίκτυο αεροταξί θα συνδεόταν επίσης με αεροδρόμια στο Μαϊάμι, το Φορτ Λόντερντεϊλ και το Παλμ Μπιτς, μεταξύ άλλων τοποθεσιών.

Archer Aviation Midnight

Πτήσεις από το 2026

Επειδή η νότια Φλόριντα έχει αρκετούς ακμάζοντες πληθυσμιακούς κόμβους διάσπαρτους σε όλη την περιοχή, «πιστεύουμε ότι η Νότια Φλόριντα είναι ένα από τα καλύτερα μέρη στη χώρα για να γίνει αυτό», δήλωσε στην Wall Street Journal ο Άνταμ Γκόλντσταϊν, διευθύνων σύμβουλος και ιδρυτής της Archer Aviation.

Η εταιρεία εδρεύει στο Σαν Χοσέ της Καλιφόρνια, όπου έχει ολοκληρώσει δοκιμαστικές πτήσεις. Η εταιρεία σχεδιάζει επίσης να κατασκευάσει δίκτυα αεροταξί στο Άμπου Ντάμπι και λέει ότι στοχεύει στη Νέα Υόρκη και το Λος Άντζελες.

Η συνεργασία του Ρος με την Archer Aviation είναι μια από τις προσπάθειές του να αντιμετωπίσει ένα αναδυόμενο πρόβλημα που σχετίζεται με την ταχεία ανάπτυξη της Νότιας Φλόριντα: το κυκλοφοριακό. Ο Ρος βλέπει το αεροταξί ως τρόπο να μειώσει τον χρόνο μετακίνησης προς το Μαϊάμι για τους ενοικιαστές του σε πύργους γραφείων και διαμερίσματα στο Γουέστ Παλμ.

Η υπηρεσία ιπτάμενων ταξί θα απευθύνεται αρχικά σε εταιρικά στελέχη και στον πλούσιο πληθυσμό που έχει αυξηθεί σημαντικά στη Νότια Φλόριντα. Αλλά το κόστος αυτών των ταξιδιών θα είναι ανταγωνιστικό με ορισμένες υπάρχουσες μεταφορές, είπε ο Γκόλντσταϊν.

Μια διαδρομή με αυτοκίνητο Uber Black, για παράδειγμα, από το Μαϊάμι στο Γουέστ Παλμ θα κόστιζε περίπου 230 δολάρια και τα αεροταξί στοχεύουν να φτάσουν σε μια περίπου ισοδύναμη τιμή. Αλλά μια διαδρομή με αυτοκίνητο από το Μαϊάμι στο κέντρο του Γουέστ Παλμ θα μπορούσε να διαρκέσει περίπου δύο ώρες κατά την ώρα αιχμής, ενώ το αεροταξί θα χρειαζόταν λιγότερο από το μισό χρόνο.

Η υπηρεσία τρένων Brightline εκτελεί δρομολόγια από το Μαϊάμι στο Γουέστ Παλμ σε λίγο περισσότερο από μία ώρα και κοστίζει μόλις 20 δολάρια για απλή μετάβαση. Ο Γκόλντσταϊν είπε ότι ελπίζει να μειώσει το κόστος των αεροταξί με την πάροδο του χρόνου και να κάνει την υπηρεσία ευρύτερα διαθέσιμη.

Στίβεν Ρος

Ιπτάμενα ταξί: Αθόρυβα και ασφαλή

Τα ηλεκτρικά αεροσκάφη κάθετης απογείωσης και προσγείωσης της Archer Aviation, ή eVTOL, απογειώνονται και προσγειώνονται κάθετα και έχουν σχεδιαστεί για να μεταφέρουν έως και τέσσερις επιβάτες συν έναν πιλότο. Η τεχνολογία είναι πιο αθόρυβη από ελικόπτερο και έχει σχεδιαστεί να είναι πολύ ασφαλέστερη. Αντί για μία έλικα, για παράδειγμα, το αεροσκάφος έχει 12, οπότε αν κάποια χαλάσει, το αεροσκάφος και ο πιλότος μπορούν να συνεχίσουν να πετούν.

Το όχημα Midnight της Archer έχει σχεδιαστεί για ταξίδια περίπου 35 έως 80 χιλιομέτρων, με μέγιστη (διαφημιζόμενη) εμβέλεια 160 χιλιομέτρων. Τον Αύγουστο, η εταιρεία ολοκλήρωσε τη μεγαλύτερη πτήση της μέχρι σήμερα, 83 χιλιομέτρων με ταχύτητες έως και 200 χιλιόμετρα την ώρα, η οποία διήρκεσε περίπου 31 λεπτά.

Ενώ είναι τεχνικά εφικτό, ένα ταξίδι 85 χιλιομέτρων χωρίς στάση από το Μαϊάμι στο Παλμ Μπιτς είναι μεγαλύτερο από τα σύντομα αστικά ταξίδια τα οποία στοχεύει η εταιρεία επί του παρόντος.

Μικρότερα ταξίδια μεταξύ Μαϊάμι και Φορτ Λόντερντεϊλ, και στη συνέχεια μέχρι το Παλμ Μπιτς, είναι πιο πιθανό στην αρχή, αλλά η εταιρεία σχεδιάζει να επεκτείνει την πλήρη διαδρομή. Ο θυελλώδης καιρός, που είναι χαρακτηριστικός στη Νότια Φλόριντα, ιδιαίτερα το καλοκαίρι και τους πρώτους φθινοπωρινούς μήνες, θα είναι επίσης ένας παράγοντας, καθώς αυτά τα οχήματα, όπως τα ελικόπτερα, περιορίζονται από ισχυρούς ανέμους, έντονες βροχοπτώσεις ή κεραυνούς.

Οι ελλείψεις στην Ομοσπονδιακή Διοίκηση Αεροπορίας λόγω υποστελεχωμένων εγκαταστάσεων ελέγχου κυκλοφορίας θα επηρεάσουν επίσης την ανάπτυξη αυτής της τεχνολογίας.

Ο πρόεδρος Τραμπ υπέγραψε ένα εκτελεστικό διάταγμα το καλοκαίρι για την επιτάχυνση ανάπτυξης των eVTOL και θα δώσει προτεραιότητα σε πέντε πόλεις σε όλη τη χώρα για την εφαρμογή της τεχνολογίας, τις οποίες θα επιλέξει το υπουργείο Μεταφορών την άνοιξη.

OT Originals
Περισσότερα από Τεχνολογία

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθυντής Σύνταξης: Χρήστος Κολώνας

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Μέτοχος: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο