YSE Beauty: Βάζει πλώρη για τα Sephora το brand της Gen X

Η YSE Beauty της Molly Sims, ολοκλήρωσε έναν γύρο χρηματοδότησης Σειράς Α ύψους 15 εκατ. δολαρίων

YSE Beauty: Βάζει πλώρη για τα Sephora το brand της Gen X

Στην επέκτασή της σε όλες τις ΗΠΑ ποντάρει η YSE Beauty μέσα από το δίκτυο της αλυσίδας Sephora, έχοντας εξασφαλίσει σημαντική χρηματοδότηση ύψους 15 εκατ. δολαρίων με στόχο να αποτελέσει ακόμη έναν παίκτη στη δυναμική αγορά ομορφιάς.

Η χρηματοδότηση, με επικεφαλής την Silas Capital, με τη συμμετοχή της L Catterton -το fund συγχωνεύθηκε με το family office του Bernard Arnault και την LVMH το 2016 για να δημιουργήσει την L Catterton- και των υφιστάμενων επενδυτών Willow Growth Partners και Halogen Ventures, θα χρησιμοποιηθεί και για την επιτάχυνση της ανάπτυξης της YSE Beauty στην πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου απευθείας στον καταναλωτή.

Η διαφορά της YSE Beauty

«Η προσιτή, αλλά και έγκυρη φωνή της Molly Sims υπήρξε βασικός μοχλός στην οικοδόμηση της πιστής και αφοσιωμένης κοινότητας που υποστηρίζει την δυναμική για την YSE Beauty», δήλωσε στο Fashion Network ο Brian Thorne, συνεργάτης της Silas Capital, κάνοντας λόγο για ένα brand που απευθύνεται στοχευμένα σε ένα δύσκολο κοινό.

«Αξιοποιώντας το εσωτερικό δίκτυο δερματολόγων, αισθητικών και μακιγιέρ της, έχει επιμεληθεί μια σειρά από πολυλειτουργικά προϊόντα περιποίησης δέρματος που συναντούν το μακιγιάζ, τα οποία απευθύνονται σε έναν υποεξυπηρετούμενο πελάτη της Gen Χ που απαιτεί ομορφιά με γνώμονα τα αποτελέσματα. Επενδύουμε στο επόμενο κεφάλαιο του brand, υποστηρίζοντας τόσο την εντυπωσιακή δυναμική του ηλεκτρονικού εμπορίου της μάρκας, όσο και την ταχεία κλιμάκωση της χονδρικής επέκτασής της με τη Sephora».

Το brand της Gen X

Η YSE Beauty, που ιδρύθηκε το 2023, απευθύνεται σε γυναίκες ηλικίας 35 ετών και άνω που αναζητούν απλοποιημένες, αποτελεσματικές λύσεις περιποίησης δέρματος.

Η μάρκα εμπνεύστηκε από την προσωπική εμπειρία της Molly Sims με την υπερμελάγχρωση και την επιθυμία της να αντιμετωπίσει αυτό που είδε ως κενό στην αγορά για κλινικά υποστηριζόμενα προϊόντα σχεδιασμένα για ώριμο δέρμα.

Το 2025, η YSE Beauty ανέφερε αύξηση εσόδων 120% και αναμένει να επιτύχει ανάπτυξη άνω του 80% το 2026.

Η εταιρεία προβλέπει υπερδιπλασιασμό της επιχειρηματικής της δραστηριότητας στα Sephora, ενώ παράλληλα συνεχίζει να κλιμακώνει το e-shop της, ανεβάζοντας τα προβλεπόμενα έσοδα σε σχεδόν 30 εκατομμύρια δολάρια το επόμενο έτος.

«Υπάρχει τόσο μεγάλη συνέργεια μεταξύ της μάρκας μας, των μαρκών στο χαρτοφυλάκιο της Silas και της βαθιάς στρατηγικής γνώσης της L Catterton για την κατηγορία. Και οι δύο εταιρείες κατανοούν βαθιά το είδος των γυναικών στις οποίες απευθυνόμαστε… τι φοράει, τι εκτιμά και πώς κινείται στον κόσμο», διευκρίνισε η Sims.

«Αυτή η συνεργασία δεν είναι απλώς στρατηγική – είναι μια κοινή φιλοσοφία και μια αμοιβαία κατανόηση του τι θα μας τροφοδοτήσει και πού θέλουμε να πάμε τη μάρκα στη συνέχεια».

Ενώ και η επιλογή του δικτύου των Sephora μόνο τυχαία δεν είναι, καθώς η μεγαλύτερη αλυσίδα ομορφιάς είναι μέρος του ομίλου LVMH, που συμμετέχει και στον επενδυτικό βραχίονα L Catterton.

OT Originals
Περισσότερα από World

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθυντής Σύνταξης: Χρήστος Κολώνας

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Μέτοχος: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο