Στην πρώτη του επένδυση στην μετά Chipita εποχή προχώρησε ο Σπύρος Θεοδωρόπουλος, καθώς από κοινού με την Μαίρη Χατζάκου εξαγόρασαν το 43% της ΜΕΒΓΑΛ, το οποίο κατέχει η CVC Capital Partners μέσω της Δέλτα θυγατρική της Vivartia.
Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του «Οικονομικού Ταχυδρόμου», το ποσοστό που κατείχε το αμερικάνικο fund CVC «μοιράστηκε» ακριβώς στη μέση μεταξύ των Σπ. Θεοδωρόπουλος και Μ. Χατζάκου, οι οποίοι κατέχουν πλέον από 21,5%.
Υπενθυμίζεται πως η οικογένεια Χατζάκου διατηρεί ήδη ποσοστό 43% στη μακεδονική γαλακτοβιομηχανία, κάτι που σημαίνει ότι με την εξαγορά του επιπλέον 21,5% θα καταστεί κυρίαρχη στη ΜΕΒΓΑΛ, ενώ σημαντικό ποσοστό θα έχει και ο Σπ. Θεοδωρόπουλος.
Το τίμημα της εξαγοράς του 43% από τη CVC εκτιμάται ότι κινήθηκε σε υψηλότερα επίπεδα σε σχέση με την τελευταία αποτίμηση που είχε πραγματοποιήσει η Deloitte για την ΜΕΒΛΑΛ.
Πριν τη συμφωνία εξαγοράς, για την οποία απομένει να μπουν και τυπικά οι τελικές υπογραφές, η CVC είχε κάνει πρόταση προς την οικογένεια Χατζάκου για την απόκτηση του δικού της 43%, ωστόσο απορρίφθηκε ως μη ικανοποιητική.
Το 2020 η ΜΕΒΓΑΛ έκλεισε με άνοδο τζίρου 3% στα 117 εκατ. ευρώ, ενώ το επενδυτικό της πλάνο για την 5ετία ανέρχεται σε 20 εκατ. ευρώ και μεταξύ άλλων περιλαμβάνει τη δημιουργία νέας γραμμής παραγωγής στον κλάδο της τυροκόμησης.
Latest News
Πώς «απαντούν» οι εισηγμένες στις αναταράξεις των επιτοκίων
Οι μεγάλοι όμιλοι λαμβάνουν μια σειρά από μέτρα, προκειμένου να μετριάσουν τις επιπτώσεις
Η απίστευτη ιστορία του πλουσιότερου ανθρώπου της Αργεντινής
Ο Galperin έχει εξελιχθεί σε μέγα σταρ της τεχνολογικής σκηνής της Λατινικής Αμερικής
Οι Έλληνες αμφισβητούν την κυριαρχία της Coca – Cola – Η «μάχη» των 400 εκατ. ευρώ
Οι επενδυτικές κινήσεις, οι συμμαχίες και οι νέοι παίκτες - Πώς τα αναψυκτικά περνούν κάτω από το «ραντάρ» του πληθωρισμού
Καταναλωτικά δάνεια, αντί για αποταμίευση προτιμούν οι Έλληνες
Οι καταθέσεις επιβραδύνονται, τα δάνεια μέσω εμπόρων αφορούν κυρίως αγορές αυτοκινήτων, τηλεοράσεων και κινητών
Οι influencers... σε απόγνωση – Τι συμβαίνει με την πίτα των 21 δισ.
Σύμφωνα με το Business Insider, οι συμφωνίες και οι διαφημίσεις με προσωπικότητες επιρροής είναι γεμάτες από ανήθικες επιχειρηματικές πρακτικές
Και χειμώνα και καλοκαίρι - Ο freddo espresso δεν επηρεάζεται από την εποχικότητα
Πώς φτάσαμε σήμερα 7 στους 10 καταναλωτές να προτιμούν freddo espresso καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς, ανεξάρτητα από την εποχικότητα
Στασινόπουλος, Σκλαβενίτης, Κόκκαλης και Μέγιερ αλλάζουν τον Ταύρο
Ποια είναι τα οκτώ έργα που μεταμορφώνουν τον Ταύρο – Τα κτίρια που αλλάζουν χρήση
Τα σχέδια των ελληνικών τραπεζών για ανάπτυξη στο εξωτερικό
Οι κινήσεις Eurobank, Alpha Bank, Εθνικής Τράπεζας και Πειραιώς
O Μπάιντεν στρώνει το χαλί… σε Τιτάνα και Ελληνικά Καλώδια
Πακέτο κινήτρων 120 εκατ. δολ. στις δύο ελληνικές βιομηχανίες για επενδύσεις στις ΗΠΑ
Η 15ετία που τα άλλαξε όλα στα τραπεζικά καταστήματα
Νέα πρότυπα λειτουργίας και εξυπηρέτηση των πελατών με τη συμβολή της τεχνολογίας