Αύξηση της τάξης του 50% προέβλεψε ότι έρχεται για τον καφέ στο χέρι ο κ. Παναγιώτης Μονεμβασιώτης, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Βενέτη, σημειώνοντας ότι οι ανατιμήσεις είναι αναπόφευκτες, καθώς ενέργεια, πρώτες ύλες και περιβαλλοντικό τέλος ωθούν προς τα πάνω τις τιμές.
Διαβάστε επίσης: «Πικρός» καφές τον χειμώνα – Πόσο θα ακριβύνουν οι τιμές;
Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του νέου concept καταστήματος της εταιρείας «VENETI GREAT», που αναπτύσσεται στο ιστορικό κτίριο Μπάγκειον στην Ομόνοια, ο κ. Μονεμβασιώτης ανέφερε ότι η ενέργεια έχει αυξηθεί κατά 200%-300% στα καταστήματα εστίασης, οι πρώτες ύλες από 20% έως 40%, ενώ ιδιαίτερη μνεία έκανε στην εισφορά προστασίας του περιβάλλοντος από τα πλαστικά προϊόντα, η οποία μπαίνει στη ζωή των Ελλήνων από την 1η Ιανουαρίου 2022 και αφορά κυρίως στα μίας χρήσης πλαστικά ποτήρια και καπάκια του καφέ και τα φαγητοδοχεία (τάπερ) έτοιμων φαγητών στα σούπερ μάρκετ.
«Όταν θα αλλάξει το κυπελλάκι, το καπάκι, το καλαμάκι, το αναδευτηράκι και όλα τα υλικά συσκευασίας, τον καφέ από 1,80 θα τον παίρνετε 2,70 ευρώ, πληρώνοντας και εσείς την κλιματική αλλαγή», επεσήμανε χαρακτηριστικά.
Στο ερώτημα εάν έχουν γίνει ήδη ανατιμήσεις στα προϊόντα της, ο CEO της Βενέτης ότι είτε πως «η επιχείρηση είναι οικογενειακή και ευέλικτη και αποφάσισε ότι έως 31 Δεκεμβρίου δεν θα κάνει καμία ανατίμηση».
«Από τη στιγμή που περιμένουμε δύο ίσως και τρία κύματα ανατιμήσεων (σ.σ. αυξήσεις στην πρώτη ύλη του καφέ και στα υλικά συσκευασίας) και παρά τις πιέσεις των franchisees για ακόμα μεγαλύτερες τιμές, μετά από συνεννόηση και επαναδιαπραγμάτευση με τους προμηθευτές, αποφασίσαμε να πιεστούμε αφήνοντας ίδιες τις τιμές στα προϊόντα μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου 2021», τόνισε.
«Αυτό που συμβαίνει τους τελευταίους μήνες με τις αυξήσεις στις πρώτες ύλες ήταν και το τελειωτικό χτύπημα στην εστίαση, μετά την πανδημία και είναι κάτι που έχει άμεση συνέπεια στον καταναλωτή», πρόσθεσε.
Από τις αρχές της νέας χρονιάς άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο, να υπάρξουν αυξήσεις της τάξης του 5-8%.
Να σημειωθεί ότι από τον Σεπτέμβριο, ο καφές εσπρέσο σε πλαστικό ποτήρι σε πολλές αλυσίδες και μεμονωμένα καταστήματα κοστίζει πλέον από 1,80 έως 2,30 ευρώ όταν το καλοκαίρι η τιμή του κυμαινόταν από 1,50 έως 2 ευρώ, ενώ στον σερβιριζόμενο καφέ από τα 2,80 – 3 ευρώ οι τιμές έχουν ανέβει στα 3,30-3,70 ευρώ. Μάλιστα ανάλογα με την περιοχή ο σερβιριζόμενος καφές φτάνει και τα 4 ευρώ.
Latest News
Πώς «απαντούν» οι εισηγμένες στις αναταράξεις των επιτοκίων
Οι μεγάλοι όμιλοι λαμβάνουν μια σειρά από μέτρα, προκειμένου να μετριάσουν τις επιπτώσεις
Η απίστευτη ιστορία του πλουσιότερου ανθρώπου της Αργεντινής
Ο Galperin έχει εξελιχθεί σε μέγα σταρ της τεχνολογικής σκηνής της Λατινικής Αμερικής
Οι Έλληνες αμφισβητούν την κυριαρχία της Coca – Cola – Η «μάχη» των 400 εκατ. ευρώ
Οι επενδυτικές κινήσεις, οι συμμαχίες και οι νέοι παίκτες - Πώς τα αναψυκτικά περνούν κάτω από το «ραντάρ» του πληθωρισμού
Καταναλωτικά δάνεια, αντί για αποταμίευση προτιμούν οι Έλληνες
Οι καταθέσεις επιβραδύνονται, τα δάνεια μέσω εμπόρων αφορούν κυρίως αγορές αυτοκινήτων, τηλεοράσεων και κινητών
Οι influencers... σε απόγνωση – Τι συμβαίνει με την πίτα των 21 δισ.
Σύμφωνα με το Business Insider, οι συμφωνίες και οι διαφημίσεις με προσωπικότητες επιρροής είναι γεμάτες από ανήθικες επιχειρηματικές πρακτικές
Και χειμώνα και καλοκαίρι - Ο freddo espresso δεν επηρεάζεται από την εποχικότητα
Πώς φτάσαμε σήμερα 7 στους 10 καταναλωτές να προτιμούν freddo espresso καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς, ανεξάρτητα από την εποχικότητα
Στασινόπουλος, Σκλαβενίτης, Κόκκαλης και Μέγιερ αλλάζουν τον Ταύρο
Ποια είναι τα οκτώ έργα που μεταμορφώνουν τον Ταύρο – Τα κτίρια που αλλάζουν χρήση
Τα σχέδια των ελληνικών τραπεζών για ανάπτυξη στο εξωτερικό
Οι κινήσεις Eurobank, Alpha Bank, Εθνικής Τράπεζας και Πειραιώς
O Μπάιντεν στρώνει το χαλί… σε Τιτάνα και Ελληνικά Καλώδια
Πακέτο κινήτρων 120 εκατ. δολ. στις δύο ελληνικές βιομηχανίες για επενδύσεις στις ΗΠΑ
Η 15ετία που τα άλλαξε όλα στα τραπεζικά καταστήματα
Νέα πρότυπα λειτουργίας και εξυπηρέτηση των πελατών με τη συμβολή της τεχνολογίας