Επιλέγουν περισσότερα του ενός σούπερ μάρκετ για τις αγορές τους.
Εχουν αυξήσει τις επισκέψεις τους σε σχέση με παλιότερα ενώ ταυτόχρονα έχουν μειώσει τη μέση δαπάνη ανά επίσκεψη στο σουπερ μάρκετ στα 47,5 από 60 ευρώ που ήταν πέρυσι, με το μηναίο καλάθι να έχει πλέον διαμορφωθεί στα 255 εύρω, στα χαμηλότερα επίπεδα της τελευταίας δεκαετίας.
Η πανδημική κρίση και τα προβλήματα που προκάλεσε στην καθημερινότητα των ελλήνων καταναλωτών σε συνδυασμό με την ανασφάλεια που υπάρχει, αλλά και οι μεγάλες ανατιμήσεις σε βασικά προϊόντα και την ενέργεια είχαν και συνεχίζουν να έχουν σημαντική επίπτωση στον τρόπο που συμπεριφέρονται οι έλληνες καταναλωτές όταν ψωνίζουν στα σουπερ μάρκετ.
Διαβάστε επίσης: Σούπερ μάρκετ: Οι ανατιμήσεις σώζουν τον τζίρο των αλυσίδων
Πλέον ο προγραμματισμός των αγορών για να φθάσει το διαθέσιμο εισόδημα αποτελεί σημαντικό παράγοντα στις επιλογές, ενώ την επισκεψιμότητα καθορίζουν οι κίνδυνοι που οι καταναλωτές θεωρούν ότι έχει προκαλέσει η πανδημία, οδηγώντας αρκετούς στις ηλεκτρονικές αγορές και άλλους σε σύντομες αλλά συχνότερες επισκέψεις στα καταστήματα.
Τα στοιχεία αυτά αποκαλύπτει η ετήσια έρευνα καταναλωτικής συμπεριφοράς που διεξήχθη από το Εργαστήριο Μάρκετινγκ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών υπό την επιστημονική ευθύνη του διευθυντή του ερευνητικού εργαστηρίου καθηγητή Γεωργίου Μπάλτα και παρουσιάζουν κατ’ αποκλειστικότητα σήμερα «ΤΑ ΝΕΑ Σαββατοκύριακο».
Η έρευνα που συντονίζει ο καθηγητής Γεώργιος Μπάλτας έγινε τηλεφωνικά σε δείγμα 1500 νοικοκυριών με τυχαία δειγματοληψία και με χρήση δομημένου ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου και ειδικού λογισμικού.
Φέτος έδειξε σημαντικές αλλαγές τόσο αναφορικά με τις επιλογές όσο και με τις προσδοκίες για το 2022 των καταναλωτών σε σχέση με τα οικονομικά, αλλά και τις αγορές τους, ενώ ανέδειξε την πρόθεσή τους για αγορές ελληνικών προϊόντων και ένα καταναλωτικό κίνημα «Made in Greece», καθώς εκτιμούν ότι με τις επιλογές τους μπορούν να στηρίξουν την ελληνική παραγωγή και να βοηθήσουν στη μείωση της ανεργίας, την ίδια ώρα μάλιστα που πιστεύουν ότι τα ελληνικά προϊόντα έχουν καλύτερη ποιότητα και ασφάλεια.
Latest News
Πώς «απαντούν» οι εισηγμένες στις αναταράξεις των επιτοκίων
Οι μεγάλοι όμιλοι λαμβάνουν μια σειρά από μέτρα, προκειμένου να μετριάσουν τις επιπτώσεις
Η απίστευτη ιστορία του πλουσιότερου ανθρώπου της Αργεντινής
Ο Galperin έχει εξελιχθεί σε μέγα σταρ της τεχνολογικής σκηνής της Λατινικής Αμερικής
Οι Έλληνες αμφισβητούν την κυριαρχία της Coca – Cola – Η «μάχη» των 400 εκατ. ευρώ
Οι επενδυτικές κινήσεις, οι συμμαχίες και οι νέοι παίκτες - Πώς τα αναψυκτικά περνούν κάτω από το «ραντάρ» του πληθωρισμού
Καταναλωτικά δάνεια, αντί για αποταμίευση προτιμούν οι Έλληνες
Οι καταθέσεις επιβραδύνονται, τα δάνεια μέσω εμπόρων αφορούν κυρίως αγορές αυτοκινήτων, τηλεοράσεων και κινητών
Οι influencers... σε απόγνωση – Τι συμβαίνει με την πίτα των 21 δισ.
Σύμφωνα με το Business Insider, οι συμφωνίες και οι διαφημίσεις με προσωπικότητες επιρροής είναι γεμάτες από ανήθικες επιχειρηματικές πρακτικές
Και χειμώνα και καλοκαίρι - Ο freddo espresso δεν επηρεάζεται από την εποχικότητα
Πώς φτάσαμε σήμερα 7 στους 10 καταναλωτές να προτιμούν freddo espresso καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς, ανεξάρτητα από την εποχικότητα
Στασινόπουλος, Σκλαβενίτης, Κόκκαλης και Μέγιερ αλλάζουν τον Ταύρο
Ποια είναι τα οκτώ έργα που μεταμορφώνουν τον Ταύρο – Τα κτίρια που αλλάζουν χρήση
Τα σχέδια των ελληνικών τραπεζών για ανάπτυξη στο εξωτερικό
Οι κινήσεις Eurobank, Alpha Bank, Εθνικής Τράπεζας και Πειραιώς
O Μπάιντεν στρώνει το χαλί… σε Τιτάνα και Ελληνικά Καλώδια
Πακέτο κινήτρων 120 εκατ. δολ. στις δύο ελληνικές βιομηχανίες για επενδύσεις στις ΗΠΑ
Η 15ετία που τα άλλαξε όλα στα τραπεζικά καταστήματα
Νέα πρότυπα λειτουργίας και εξυπηρέτηση των πελατών με τη συμβολή της τεχνολογίας