Η κινεζική εταιρεία τεχνολογίας Baidu και η startup Pony.ai που υποστηρίζεται από την Toyota Motor ανακοίνωσαν την Παρασκευή ότι τους χορηγήθηκαν οι πρώτες άδειες για τη δοκιμή πλήρως αυτόνομων οχημάτων χωρίς την παρουσία χειριστών ασφαλείας στο Πεκίνο.
Η Baidu και η Pony.ai ανακοίνωσαν ότι θα ξεκινήσουν τη δοκιμή 10 οχημάτων χωρίς οδηγό η καθεμία σε ένα τεχνολογικό πάρκο που αναπτύχθηκε από την κυβέρνηση του Πεκίνου ως ένα βήμα προς τις εμπορικές υπηρεσίες robotaxi στην πρωτεύουσα της Κίνας.
Βρετανία: Η κυβέρνηση ενισχύει με 100 εκατ. στερλίνες την αυτόνομη οδήγηση
Να σημειωθεί ότι η Baidu, με έδρα το Πεκίνο, η οποία παράγει το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων της από τη μηχανή αναζήτησής της στο Διαδίκτυο, έχει επικεντρωθεί στις τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης τα τελευταία πέντε χρόνια, καθώς προσπαθεί να διαφοροποιηθεί από τον ανταγωνισμό.
Η εταιρεία άρχισε να χρεώνει τέλη για την υπηρεσία robotaxi Apollo Go εδώ και έναν χρόνο. Σύμφωνα με τις προβλέψεις της μια βόλτα με ρομποταξί θα κοστίζει τελικά περίπου το μισό σε σύγκριση με ένα επαγγελματικό αυτοκίνητο που κινείται από οδηγό. Η εταιρεία είπε ότι θα προσθέσει άλλα 200 ρομποταξί στο δίκτυό της σε όλη την Κίνα το επόμενο έτος.
Η Apollo Go, η οποία διαθέτει οχήματα αυτόνομης οδήγησης χωρίς παρουσία οδηγού ασφαλείας στις πόλεις Γουχάν και Τσονκίνγγκ παρέδωσε συνολικά 1,4 εκατομμύρια διαδρομές χωρίς οδηγό μέχρι το τέλος του τρίτου τριμήνου, σύμφωνα με την Baidu.
Η Rival Pony.ai, η οποία δραστηριοποιείται στην Κίνα και τις Ηνωμένες Πολιτείες, δοκιμάζει συστήματα αυτόνομης κίνησης στο Γκουανγκτζού όπου λειτουργεί υπηρεσία ταξί. Επίσης, δοκιμάζει οχήματα αυτόνομης οδήγησης στην Καλιφόρνια και την Αριζόνα, όπου χρησιμοποιεί οδηγούς ασφαλείας στα αυτοκίνητα ως προληπτικό μέτρο.
Θαμπώνει το σχέδιο σε άλλες χώρες πλην της Κίνας
Ενώ οι κινεζικές εταιρείες πιέζουν για την επέκταση των αυτόνομων οχημάτων, οι αυτοκινητοβιομηχανίες εκτός Κίνας έχουν αποσυρθεί από το φιλόδοξο χρονοδιάγραμμα διάθεσης τέτοιων οχημάτων καθώς εμφανίστηκαν εμπόδια από τις τοπικές ρυθμιστικέ αρχές.
Το σύστημα «Full Self Driving» της Tesla απαιτεί έναν άνθρωπο πίσω από το τιμόνι έτοιμο να αναλάβει τον έλεγχο, τρία χρόνια αφότου ο CEO της αυτοκινητοβιομηχανίας Ιλον Μασκ προέβλεψε ότι η εταιρεία ήταν σε καλό δρόμο για να παραδώσει έναν στόλο ενός εκατομμυρίου ρομποταξί.
Η Tesla βρίσκεται υπό ποινική έρευνα στις Ηνωμένες Πολιτείες για ισχυρισμούς ότι τα ηλεκτρικά οχήματα της εταιρείας μπορούν να κινούνται αυτόνομα.
Η Cruise, η μονάδα ρομποταξί της General Motors δήλωσε ότι σχεδιάζει να προσθέσει χιλιάδες αυτόνομα οχήματα το επόμενο έτος και να επεκτείνει τις υπηρεσίες της σε όλο το Σαν Φρανσίσκο και σε άλλες πόλεις των ΗΠΑ.
Οι ρυθμιστικές αρχές ασφάλειας αυτοκινήτων των ΗΠΑ δήλωσαν νωρίτερα αυτό το μήνα ότι είχαν ξεκινήσει έρευνα ασφάλειας για το σύστημα αυτόνομης οδήγησης που χρησιμοποιεί η Cruise μετά από περιστατικά όπου τα οχήματα φρέναραν ακατάλληλα ή ακινητοποιήθηκαν.
Τον Οκτώβριο, η Ford Motor και η Volkswagen έκλεισαν την κοινή τους startup αυτόνομης οδήγησης, Argo AI, αφού κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι η μαζική ανάπτυξη ενός εμπορικού συστήματος αυτόνομης κίνησης θα απαιτούσε περισσότερο χρόνο και χρήμα από τις εταιρείες σε σχέση με την αρχική τους εκτίμηση το 2019, χρονιά κατά την οποία ένωσαν τις δυνάμεις τους στο πεδίο αυτό.
Latest News
Γιατί είναι τόσο ακριβή η τεχνητή νοημοσύνη
Η Microsoft και η Google της Alphabet ανέφεραν αυξημένα έσοδα στο cloud
Καμία βιασύνη για την Apple - Πλησιάζει η ώρα της ΑΙ
H εταιρεία αναμένεται να αποκαλύψει τις νέες δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης στο ετήσιο συνέδριο λογισμικού της τον επόμενο μήνα, όπως και να αναθεωρήσει τις σειρές προϊόντων της με τσιπ έτοιμα για AI
Το 75% των οργανισμών αλλάζουν στρατηγικές για το ανθρώπινο δυναμικό λόγω Generative AI
Έρευνα της Deloitte για το Generative AI διαπιστώνει ότι η υιοθέτησή του προχωρά γρήγορα, αλλά το κλειδί για μεγαλύτερη πρόοδο είναι η πραγματοποίηση οργανωτικών αλλαγών
Στέλνουν στα δικαστήρια Microsoft - OpenAI 8 εκδότες εφημερίδων
Η ομάδα των οκτώ εκδοτών εφημερίδων διαφωνεί με το ChatGPT και τον ψηφιακό βοηθό Copilot της Microsoft
Ταραντίλης: Η τεχνητή νοημοσύνη απαιτεί εξειδίκευση
Ο κ. Ταραντίλης κατέθεσε μια σειρά προτάσεων προς την Πολιτεία για την παραγωγή, διακράτηση και προσέλκυση εξειδικευμένου προσωπικού στον τεχνολογικό τομέα
Πώς η AI μπορεί να αλλάξει την ασφάλεια στην οδήγηση
Η τεχνητή νοημοσύνη άρχισε δειλά - δειλά να μπαίνει στη ζωή μας τα τελευταία χρόνια
Οι Financial Times «εκπαιδεύουν» το OpenAI - Τι προβλέπει η συμφωνία
Η συμφωνία έρχεται καθώς η start-up αναζητά δεδομένα από αξιόπιστες πηγές για την εκπαίδευση των πιο πρόσφατων μοντέλων AI
Η Oracle επιχειρεί να ενισχύσει τις ικανότητές της για δημιουργική τεχνητή νοημοσύνη
Η Oracle εισάγει δυνατότητες παραγωγικής τεχνητής νοημοσύνης στην υποδομή και τις εφαρμογές της στο cloud για να συμπληρώσει την παραδοσιακή τεχνητή νοημοσύνη που είναι ήδη ενσωματωμένη σε αυτές
Οι αγορές ανησυχούν για το υψηλό κόστος της AI
Τι δείχνει η πτώση κατά 15% της μετοχής της Meta μετά τα πολύ καλά αποτελέσματα α’ τριμήνου
Η Σοφία, το διασημότερο ρομπότ στον πλανήτη, μιλά στο in για το μέλλον της ανθρωπότητας και τη… Σαντορίνη
Το ρομπότ Σοφία (σε άπταιστα Ελληνικά) κλήθηκε να απαντήσει σε σειρά ερωτήσεων του in και οι απαντήσεις της παρουσιάζουν πολύ μεγάλο ενδιαφέρον