O ινδικός βιομηχανικός όμιλος Tata Group σχεδιάζει τη δημιουργία γραμμής παραγωγής μπαταριών για χρήση σε ηλεκτροκίνητα οχήματα σε ευρωπαϊκό έδαφος σε μια προσπάθεια να επιταχύνει τη στροφή των βρετανικών brands που κατέχει προς την ηλεκτροκίνηση.
Βασικοί πελάτες της νέας γραμμής παραγωγής θα είναι οι Jaguar Land Rover και Tata Motors, ενώ όπως τόνισε ο οικονομικός διευθυντής της Tata Motors σε συνέντευξή του κατά την έκθεση India Auto Expo, «στόχος είναι να πουληθούν συγκροτήματα μπαταριών σε μια ευρύτερη αγορά».
Η Jaguar… όρμησε στους απολυμένους των Amazon και Twitter
Θα υπάρξουν… «πολλές επενδύσεις»
«Καλύπτουμε καλά τα σχέδια παραγωγής για μπαταρίες, αλλά θα χρειαστούμε κάποια χωρητικότητα κυψελών που θα έρθει στην Ευρώπη», ανέφερε χαρακτηριστικά στο Bloomberg ο P.B. Balaji.
Στην ίδια συνέντευξη το στέλεχος της Tata διευκρίνισε ότι η εταιρεία είναι σε φάση οριστικοποίησης των σχεδίων, τα οποία θα ανακοινωθούν σύντομα. Ωστόσο, αρνήθηκε να αποκαλύψει την τοποθεσία όπου θα δημιουργηθεί το εργοστάσιο παραγωγής αλλά και το χρονοδιάγραμμα της επένδυσης.
Το μόνο που είπε με μία δόση αινιγματικότητας ήταν ότι θα υπάρξουν «πολλές επενδύσεις».
Μπαίνουν στην… πρίζα τα «πράσινα» ταξί
Στο εργοστάσιο θα παράγονται δύο τύποι κυψελών – μία με λίθιο – φωσφορικό σίδηρο για τα ηλεκτροκίνητα της Tata Motors και νικέλιο – μαγγάνιο – κοβάλτιο για την ινδική αυτοκινητοβιομηχανία καθώς και την Jaguar Land Rover, είπε ο Balaji.
Επιθυμία για αλλαγή πλεύσης
Το σχέδιο αναμένεται να βοηθήσει την εταιρεία να ελέγξει καλύτερα κρίσιμα μέρη της εφοδιαστικής αλυσίδας, η οποία αντιμετώπισε προβλήματα παγκοσμίως κατά τη διάρκεια της πανδημίας του Covid. Η Tata Motors και η Jaguar Land Rover επωφελούνται από το γεγονός ότι αποτελούν μέρος ενός ευρύτερου οικοσυστήματος, δήλωσε ο CFO της εταιρείας.
Σημειώνεται ότι οι προοπτικές της αυτοκινητοβιομηχανίας του Ηνωμένου Βασιλείου πηγαίνουν από το κακό στο χειρότερο. Η Jaguar Land Rover εδρεύει στο Ηνωμένο Βασίλειο, όπου ο κλάδος έχει δυσκολευτεί στον απόηχο του Brexit και σε συνδυασμό με τη μετάβαση στα ηλεκτρικά.
Επιπλέον, η χώρα δεν κατάφερε να προσελκύσει πολλές επενδύσεις σε μεγάλης κλίμακας εγκαταστάσεις παραγωγής συγκροτημάτων μπαταριών, πέρα από αυτές που ανήκουν στον κινεζικό όμιλο Envision.
Latest News
Άνοιξε η όρεξη των επενδυτών για Crypto startup
Η χρηματοδότηση κατανεμήθηκε σε 518 συμφωνίες
JP Morgan: Μετά τον Ντίμον ποιος; - Τι λέει ο «στρατηγός» του κολοσσού για την διαδοχή του
«Νομίζω ότι όταν δεν μπορώ να φορέσω τη φανέλα και να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό, θα πρέπει να φύγω», ανέφερε ο CEO της JP Morgan
Γιατί «πικρίζει» το κακάο - Η νέα απειλή που θα αυξήσει την τιμή της σοκολάτας
Σε αναβρασμό παραγωγοί και καταναλωτές
Μειώνουν οι καταναλωτές τις δαπάνες τους; Εξαρτάται από ποιον CEO θα ρωτήσεις
Εταιρείες όπως η PepsiCo, μιλούν για έναν αδύναμο καταναλωτή χαμηλού εισοδήματος, ενώ η Delta Air Lines και η Chipotle Mexican Grill για πελάτες υψηλότερου εισοδήματος
Μια Ιαπωνία σε θέσεις εργασίας έχει ανάγκη η Ινδία
Τι προβλέπει η μελέτη της Natixis SA
Κάντο όπως ο Αρμάνι - Τα σχέδια και οι αντιθέσεις της Prada
Η Prada αποφάσισε να βελτιώσει το μερίδιο αγοράς της στις ΗΠΑ και να διατηρήσει την ισχυρή ανάπτυξή της στην Ασία - Ερωτηματικό για εξαγορές
Ο χρησμός της Ryanair: Ερχονται φθηνότερα εισιτήρια το καλοκαίρι
Οι τιμές θα είναι χαμηλότερες από ό,τι περιμέναμε, δήλωσε ο CEO της Ryanair Μάικλ Ο' Λίρι
Το αφεντικό της Prada αποκλείει εξαγορές: «Δεν θέλουμε νέους ανταγωνιστές»
Ο όμιλος Prada είναι από τους λίγους ιταλικούς οίκους μόδας που παραμένει οικογενειακή επιχείρηση και δεν έχει πωληθεί σε γαλλικούς ομίλους
Πώς ένα πάγκος καφέ εξελίχθηκε σε μονόκερο -Η απίστευτη ιστορία του Έντουαρντ Τιρτανάτα
Αν και ποτέ δεν του άρεσαν οι σπουδές, φαίνεται ότι είχε DNA επιχειρηματία
Λίρα... εκατό το Λονδίνο - Κρατά τα σκήπτρα των παγκόσμιων επενδύσεων
Στη δεύτερη θέση ακολουθεί το Παρίσι - Τι δείχνει έρευνα της ΕΥ