Τις δυσκολίες που εντοπίστηκαν κατά τη δρομολόγηση του πρώτου πλοίου μεταφοράς υγροποιημένου υδρογόνου (LH2), καταγράφει έκθεση του Australian Transport Safety Bureau, η οποία αναφέρει πως προέκυψε ένα ζήτημα ασφάλειας στο παρθενικό ταξίδι του «Susio Frontier».
Όπως τονίζεται, υπήρξε αστοχία μιας ηλεκτρομαγνητικής βαλβίδας, η οποία οδήγησε στη διάδοση της φλόγας από τον εξαερισμό της μονάδας καύσης αερίου του «Suiso Frontier» στο λιμάνι του Χάστινγκς.
Και η Γερμανία στο σχέδιο για μεσογειακό αγωγό υδρογόνου
Μετά τη φόρτωση του «LH2» και ενώ το πλοίο ήταν ακόμα ελλιμενισμένο, παρουσιάστηκε δυσλειτουργία του εξοπλισμού ελέγχου αερίου. Ένας εργαζόμενος στο πλοίο παρατήρησε μια κίτρινη φλόγα αερίου από τον εξαερισμό στο κατάστρωμα του πλοίου, ενώ όπως επισημαίνεται δεν υπήρξε πυρκαγιά ή έκρηξη, ούτε τραυματισμοί ή ζημιές.
Ελεγχοι ασφαλείας
Σύμφωνα με τον επικεφαλής της ATSB, Ανγκους Μίτσελ, «οι αυτοματοποιημένοι έλεγχοι ασφαλείας που προορίζονταν να ανιχνεύσουν πιθανή δυσλειτουργία και να αποτρέψουν ένα τέτοιο περιστατικό δεν ήταν αποτελεσματικοί».
Στο πλαίσιο αυτό, η κατασκευάστρια εταιρεία της μονάδας καύσης αερίου «Saacke», τοποθέτησε ειδικούς διακόπτες. Επιπλέον, η λογική ελέγχου του συστήματος έχει προγραμματιστεί ώστε να σταματά τη μονάδα εάν εντοπιστεί σφάλμα.
«Η έρευνα του ATSB υπογραμμίζει τη σημασία της διασφάλισης ότι τα αυτοματοποιημένα λειτουργικά συστήματα του πλοίου είναι εξοπλισμένα με ελέγχους ασφαλείας για την αποφυγή επικίνδυνων συνεπειών σε περίπτωση δυσλειτουργίας», είπε ο Μίτσελ.
Το πρώτο πλοίο μεταφοράς υγροποιημένου υδρογόνου στον κόσμο αναχώρησε από την Ιαπωνία για να παραλάβει το πρώτο του φορτίο υγροποιημένου υδρογόνου από την Αυστραλία πέρυσι, σύμφωνα με δήλωση της Kawasaki Heavy Industries Ltd. Το πιλοτικό πρόγραμμα 500 εκατ. δολαρίων Αυστραλίας (362 εκατ. δολάρια), υπό την ηγεσία της ιαπωνικής Kawasaki και με την υποστήριξη της ιαπωνικής και της αυστραλιανής κυβέρνησης, ξεκίνησε νστα μέσα Ιανουαρίου του 2022.
Στόχος της Kawasaki είναι να συνεχίσει την επιτυχία της ως σημαντικού παραγωγού δεξαμενόπλοιων υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) και στο υδρογόνο, στον δρόμο για την απανθρακοποίηση στην ενέργεια, ισχυροποιώντας τη θέση της χώρας στη χρήση πράσινης ενέργειας.
Latest News
Χρειαζόμαστε ένα Bretton Woods για το κλίμα του πλανήτη
Πρόταση για να αναλάβει η Παγκόσμια Τράπεζα ρόλο συντονιστή για την απανθρακοποίηση των οικονομιών και τις περιβαλλοντικές προκλήσεις του 21ου αιώνα
Το βακτήριο που τρώει άνθρακα και κάνει τους ρύπους, μπλουζάκια
Όταν ο άνθρακας αποκτά νέα πράσινη ζωή
Ο Απρίλιος 10ος συνεχόμενος μήνας με θερμοκρασίες πάνω από τα φυσιολογικά
Συναγερμός για την αύξηση των πυρκαγιών
Οι έξι πληγές του Αιγαίου
Η Μεσόγειος Θάλασσα μπορεί να αποτελεί πόλο έλξης για έλληνες και ξένους επισκέπτες, αλλά αντιμετωπίζει υπαρκτούς κινδύνους που απειλούν το μέλλον της
Ποια είναι η startup – ηγέτης στην πράσινη ενέργεια – Πάνω από 1 δισ. ευρώ η αξία της
Η εταιρεία έχει υπό ανάπτυξη ένα χαρτοφυλάκιο έργων άνω του 1,2GW παραγωγής ενέργειας και 900ΜW αποθήκευσης - Τα επενδυτικά σχέδια
Εκτίναξη 20% της μετοχής της κινεζικής Nio - Διπλασίασε τις παραδόσεις EV
Η Nio ανακοίνωσε ότι παρέδωσε 15.620 οχήματα τον Απρίλιο, σημειώνοντας αύξηση 134,6% σε ετήσια βάση
Έρχεται η πρώτη Δημοπρασία Εγγυήσεων Προέλευσης από τον ΔΑΠΕΕΠ - Πότε θα γίνει, ποιους αφορά
Tα ειδικά χαρακτηριστικά των προϊόντων διαφοροποιούνται και διακρίνονται ως προς την πηγή της Ανανεώσιμης Ενέργειας και την θέση του Σταθμού παραγωγής
Με «πράσινο» look τα εμπορικά της Lamda στο ΧΑ – Πώς αλλάζουν «The Mall Athens» και «Golden Hall»
Σε εξέλιξη τα έργα ενεργειακής αναβάθμισης και δημιουργίας χώρων πρασίνου τα εμπορικά κέντρα της Lamda
Κλιματική αλλαγή: «Καμπανάκι» ειδικών για δραματικές συνέπειες στο κοντινό μέλλον
Περιοχές στον πλανήτη θα βρίσκονται σύντομα σε δυσμενή θέση, με τα ζώα να αποτελούν τα πρώτα θύματα δραματικών αλλαγών
Η Sunlight φορτίζει μπαταρίες… για επιδοτήσεις 3 δισ. – Η μάχη για εργοστάσια στην Ε.Ε.
Ο επόμενος στόχος του CEO Λάμπρου Μπίσαλα μετά το άλμα των πωλήσεων άνω του 1 δισ. ευρώ