Το πρώτο ηλεκτρονικό κατάστημα με το δικό της εμπορικό σήμα, στο οποίο θα είναι διαθέσιμα όλα τα προϊόντα της, σχεδιάζει η αμερικανική πολυεθνική υψηλής τεχνολογίας HP στη χώρα μας, με τον managing director της εταιρείας για Ελλάδα και Κύπρο, Νίκο Χρηστάκη, να σαλπίζει «επίθεση», με στόχο τη σημαντική διεύρυνση του εμπορικού «αποτυπώματος» της HP στην ελληνική αγορά computing.
Το πρώτο ψηφιακό κατάστημα της HP στην Ελλάδα αναμένεται να λειτουργήσει μέχρι τα τέλη του 2023, ενώ εντός του 2024 η εταιρεία θα αποκτήσει και το πρώτο της φυσικό κατάστημα επί ελληνικού εδάφους.
Κατά τη διάρκεια ενημερωτικής συνάντησης με δημοσιογράφους ο κ. Χρηστάκης επεσήμανε πως το κατάστημα εκτός από το να πουλάει τα προϊόντα της HP θα είναι κατά βάση μία «βιτρίνα» ή ένας χώρος που ο καταναλωτής θα μπορεί να δει και να επεξεργαστεί τα προϊόντα.
Την ίδια ώρα, όπως εξηγούσε ο ίδιος, η HP θα επιχειρήσει να έχει ακόμα πιο εμφατική παρουσία στα marketplaces, τα οποία και θα χρησιμοποιήσει ως «εργαλεία» για την προώθηση αποκλειστικών προσφορών.
Ενδεχομένως μέσα στα επόμενα έτη να ενεργοποιηθεί και στην Ελλάδα υπηρεσία leasing hardware. Κάτι που σε πρώτη φάση θα ξεκινήσει απ’ το Β2Β και αργότερα θα επεκταθεί και στη λιανική, στον καταναλωτή.
Συνεργασία με ελληνική startup
Επιπλέον, η HP Hellas αναμένεται μέσα στους επόμενους μήνες να ανακοινώσει την συνεργασία της με μια ελληνική startup, την οποία θα βοηθήσει με τέτοιο τρόπο ώστε το προϊόν της να ακολουθήσει το δρόμο της εμπορικής εκμετάλλευσης.
Οι τομείς ενδιαφέροντος της HP για το ελληνικό οικοσύστημα αφορούν τον χώρο του computing, του printing, της ψηφιακής ασφάλειας, του Edge Computing, του cloud, του 3D printing και των υλικών τρισδιάστατης εκτύπωσης.
Υποχωρεί η αγορά τεχνολογίας
Σημειώνεται ότι η εγχώρια αγορά των ειδών τεχνολογίας, που απευθύνονται σε καταναλωτές, είχε ξεκινήσει ήδη από τα τέλη του 2022 να κινείται με αρνητικούς ρυθμούς, μια τάση που συνεχίζεται και κατά τους πρώτους μήνες του 2023.
Κι αυτό γιατί κατά τη διάρκεια της πανδημίας αρκετοί καταναλωτές έσπευσαν να προμηθευτούν προϊόντα τεχνολογίας μαζικά, αξιοποιώντας παράλληλα και τη συγκυρία των επιδοτήσεων (vouchers) που ίσχυαν για εκπαιδευτικούς και φοιτητές μέσω των οποίων αγοράστηκαν περισσότερες από 800.000 συσκευές, όπως laptops και tablets.
Latest News
Πώς «απαντούν» οι εισηγμένες στις αναταράξεις των επιτοκίων
Οι μεγάλοι όμιλοι λαμβάνουν μια σειρά από μέτρα, προκειμένου να μετριάσουν τις επιπτώσεις
Η απίστευτη ιστορία του πλουσιότερου ανθρώπου της Αργεντινής
Ο Galperin έχει εξελιχθεί σε μέγα σταρ της τεχνολογικής σκηνής της Λατινικής Αμερικής
Οι Έλληνες αμφισβητούν την κυριαρχία της Coca – Cola – Η «μάχη» των 400 εκατ. ευρώ
Οι επενδυτικές κινήσεις, οι συμμαχίες και οι νέοι παίκτες - Πώς τα αναψυκτικά περνούν κάτω από το «ραντάρ» του πληθωρισμού
Καταναλωτικά δάνεια, αντί για αποταμίευση προτιμούν οι Έλληνες
Οι καταθέσεις επιβραδύνονται, τα δάνεια μέσω εμπόρων αφορούν κυρίως αγορές αυτοκινήτων, τηλεοράσεων και κινητών
Οι influencers... σε απόγνωση – Τι συμβαίνει με την πίτα των 21 δισ.
Σύμφωνα με το Business Insider, οι συμφωνίες και οι διαφημίσεις με προσωπικότητες επιρροής είναι γεμάτες από ανήθικες επιχειρηματικές πρακτικές
Και χειμώνα και καλοκαίρι - Ο freddo espresso δεν επηρεάζεται από την εποχικότητα
Πώς φτάσαμε σήμερα 7 στους 10 καταναλωτές να προτιμούν freddo espresso καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς, ανεξάρτητα από την εποχικότητα
Στασινόπουλος, Σκλαβενίτης, Κόκκαλης και Μέγιερ αλλάζουν τον Ταύρο
Ποια είναι τα οκτώ έργα που μεταμορφώνουν τον Ταύρο – Τα κτίρια που αλλάζουν χρήση
Τα σχέδια των ελληνικών τραπεζών για ανάπτυξη στο εξωτερικό
Οι κινήσεις Eurobank, Alpha Bank, Εθνικής Τράπεζας και Πειραιώς
O Μπάιντεν στρώνει το χαλί… σε Τιτάνα και Ελληνικά Καλώδια
Πακέτο κινήτρων 120 εκατ. δολ. στις δύο ελληνικές βιομηχανίες για επενδύσεις στις ΗΠΑ
Η 15ετία που τα άλλαξε όλα στα τραπεζικά καταστήματα
Νέα πρότυπα λειτουργίας και εξυπηρέτηση των πελατών με τη συμβολή της τεχνολογίας