Την ημερομηνία για την κατάθεση των δεσμευτικών προσφορών στον διαγωνισμό για την υπο-παραχώρηση του δικαιώματος κατασκευής, λειτουργίας, διαχείρισης, συντήρησης και εκμετάλλευσης της μαρίνας μεγάλων σκαφών (τύπου mega yacht) στην Κέρκυρα, όρισε το ΤΑΙΠΕΔ.
ΤΑΙΠΕΔ: Επιλέχθηκαν 4 σχήματα για τη Μαρίνα Μεγάλων Σκαφών στην Κέρκυρα
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, ως ημερομηνία υποβολής των δεσμευτικών προσφορών ορίσθηκε η η Τρίτη, 13 Ιουνίου 2023.
Αναλυτικότερα:
«Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει ότι δημοσιεύτηκε Κοινή Απόφαση των Υπουργών Οικονομικών και Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής με την οποία καθορίζεται το αντισταθμιστικό/ανταποδοτικό τέλος υπέρ του Οργανισμού Λιμένος Κέρκυρας Α.Ε. (ΟΛΚΕ) σε ποσοστό 2% επί των ετήσιων ακαθάριστων εσόδων του Υπο-Παραχωρησιούχου, υπό τους γενικούς περιορισμούς της Ευρωπαϊκής Επιτροπής περί κρατικών ενισχύσεων.
Συνεπεία των ανωτέρω, ορίζεται η Τρίτη, 13 Ιουνίου 2023 ως η ημέρα υποβολής δεσμευτικών προσφορών».
Το σχέδιο
Ένα πλωτό νησί όπως στο Ντουμπάι συζητείται να δημιουργηθεί στην Κέρκυρα, ωστόσο το project είναι σε αρχικό στάδιο.
Το σχέδιο προβλέπει τη δημιουργία μαρίνας ελλιμενισμού για mega yacht, ενώ η κατασκευή θα ενώνεται με την παραλία με ειδικά διαμορφωμένη γέφυρα. Ειδικότερα, πρόκειται για επένδυση ύψους άνω των 270 εκατ. ευρώ για τη δημιουργία μαρίνας δυναμικότητας 105 θέσεων ελλιμενισμού για mega yacht (έως και 80 μέτρα) στην νότια Κέρκυρα.
Με τον διάλογο να έχει ήδη ανοίξει διατυπώνονται πολλές σκέψεις υπέρ ή κατά της ιδέας.
Υπάρχουν φανατικοί υποστηρικτές, αλλά και φανατικοί πολέμιοι τέτοιων σχεδίων. Η τουριστική ανάπτυξη και οι επενδύσεις που θα γίνουν είναι τα βασικά επιχειρήματα των οπαδών της σκέψης να κατασκευαστεί το τεχνητό νησί. Κάτι τέτοιο προφανώς θα δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας. Από την άλλη υπάρχει το επιχείρημα ότι η Κέρκυρα και τουριστικά αναπτυγμένη είναι, και προικισμένη με άπειρο φυσικό κάλλος είναι, συνεπώς και μπορεί να μην έχει ανάγκη από τέτοιες ιδέες. Επίσης υπογραμμίζεται η άποψη ότι το Ντουμπάι δεν έχει φυσικά κάλλη να επιδείξει, τουλάχιστον όσα η Κέρκυρα, οπότε χρειάζεται τέτοιες υπερβολές.
Latest News
Ξεκινούν οι αιτήσεις για ερευνητικά έργα μέσω ΕΣΠΑ - Ποιους αφορά
Αφορούν το Πρόγραμμα «Ανταγωνιστικότητα»
Απόφαση – «πιλότος» από ΣτΕ για φρένο στα μπόνους δόμησης κτιρίων
Ξεκινά «γαϊτανάκι» αναστολών έκδοσης οικοδομικών αδειών που κάνουν χρήση των «μπόνους» δόμησης από δήμους της Αττικής
Μύθοι και αλήθειες για την ακρίβεια των πολυεθνικών
Γιατί στην Ελλάδα όλα είναι ακριβότερα; Τα «παιχνίδια» των πολυεθνικών με τις τιμές και οι στρεβλώσεις της ελληνικής αγοράς
Burnout εργαζομένων και φουλ οι μηχανές για 6ημερη εργασία – Η Ελλάδα αλλάζει πίστα και παίζει με τη «φωτιά»
Ενώ στην Ευρώπη συζητούν το μοντέλο της τετραήμερης εργασία με τις ίδιες απολαβές, στην Ελλάδα από την 1η Ιουλίου αλλάζουμε level με την κυβέρνηση να νομοθετεί την εξαήμερη εργασία
Πού μπορείτε να κερδίσετε τα περισσότερα για την ίδια εργασία; – Πού βρίσκεται η Ελλάδα;
Πώς συγκρίνονται οι καθαροί μισθοί σε όλη την Ευρώπη για ορισμένες από τις πιο περιζήτητες θέσεις εργασίας;
ΟΟΣΑ: Σταθερή η ανεργία - Μειώθηκε αλλά παραμένει 3η υψηλότερη στην Ελλάδα
Μεγάλο το χάσμα μεταξύ ανδρών και γυναικών στην Ελλάδα
Με τροπολογία το «πάγωμα» επιτοκίου στις ρυθμίσεις χρεών των φορολογουμένων
Η τροπολογία για τα επιτόκια θα έχει αναδρομικότητα από τις αρχές του Απριλίου, οπότε και έγινε η σχετική ανακοίνωση της Τράπεζας της Ελλάδος
Χαμηλότερα οι επιχειρηματικές προσδοκίες στη βιομηχανία - Τι εκτιμά το ΙΟΒΕ
Ηπια επιδείνωση των προβλέψεων της παραγωγής, των παραγγελιών και της ζήτησης
Παρέμβαση Κομισιόν για τις τιμές των πολυεθνικών ζητά ο Μητσοτάκης
Όπως τόνισε ο πρωθυπουργός «η Ευρώπη έχει τη δυνατότητα κανονιστικής παρέμβασης, μια χώρα μεμονωμένα είναι δύσκολο να βάλει πλαίσιο σε πολυεθνικές»
Μανιφέστο ΣΕΒ για τις ευρωεκλογές – Τι ζητά για γραφειοκρατία, εργασία και βιομηχανία
Τι αναφέρεται σε ειδική έκδοση του ΣΕΒ για τις Ευρωεκλογές 2024 και τις προτάσεις και τις προτεραιότητες της ελληνικής επιχειρηματικής κοινότητας