Το σχήμα που αποτελείται από τις εταιρείες D MARINAS HELLAS ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Α.Ε. – ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ, ως προτιμητέο επενδυτή για την παραχώρηση του δικαιώματος χρήσης και εκμετάλλευσης της μαρίνας Πύλου για 40 έτη, ανακήρυξε σήμερα Πέμπτη το ΤΑΙΠΕΔ. Η απόφαση αυτή ελήφθη κατόπιν συνεδρίασης του διοικητικού συμβουλίου του Ταμείου.
Handelsblatt: «Γκάζι» στις ιδιωτικοποιήσεις για την Ελλάδα – Το παράδειγμα της Καλαμάτας
Η συνολική αξία της συμφωνίας για την αξιοποίηση της Μαρίνας Πύλου ανέρχεται σε 1,5 εκατ. ευρώ και περιλαμβάνει εφάπαξ καταβλητέο ποσό 550.000 ευρώ κατά την έναρξη της παραχώρησης συν ποσοστό επί των ετήσιων ακαθάριστων εσόδων της μαρίνας. Eκτιμάται ότι ο νέος παραχωρησιούχος θα υλοποιήσει τα επόμενα έτη επενδύσεις της τάξεως των 15 εκατ. ευρώ για την αναβάθμιση των υποδομών και της επιχειρησιακής ικανότητας της Μαρίνας Πύλου.
Ο φάκελος του διαγωνισμού θα υποβληθεί στο Ελεγκτικό Συνέδριο για προσυμβατικό έλεγχο, ενώ τα κείμενα της συναλλαγής θα υπογραφούν μετά την έγκριση του Ανώτατου Δικαστηρίου.
Η μαρίνα Πύλου βρίσκεται στο κεντρικό και βορειανατολικό τμήμα της παραλιακής ζώνης της πόλης της Πύλου, με δυνατότητα ελλιμενισμού περίπου 130 τουριστικών σκαφών με μήκος από οκτώ (8) έως 30 μέτρα.
Latest News
«Πράσινο φως» σε τρία έργα υποδομών στο λιμάνι του Λαυρίου άνω των 30 εκατ. ευρώ
Ένα από τα έργα αφορά στην τοποθέτηση πλωτών λιμενοβραχιόνων και πλωτών προβλητών στον Τομέα Τουριστικών Σκαφών
Προχωρά η αξιοποίηση του λιμανιού του Λαυρίου
Έως τις 14 Μαΐου η υποβολή εκδήλωσης ενδιαφέροντος - Άνοδος στους επιβάτες κρουαζιέρας και ακτοπλοΐας
Ξεκινούν τα έργα αναβάθμισης του λιμένα Αλεξανδρούπολης
Εκδόθηκε η απόφαση που ξεκλειδώνει το project
Στο λιμάνι της Πάτρας (;) η εφοδιαστική βάση για τις γεωτρήσεις σε Κρήτη και Ιόνιο
Τι δηλώνει στον ΟΤ ο CEO του Οργανισμού Λιμένος Πατρών Π. Αναστασόπουλος
Πόσο έχουν «πληγώσει» οι Χούθι το λιμάνι του Πειραιά
Οι επιθέσεις των Χούθι σε εμπορικά πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα διαμόρφωσαν νέα δεδομένα για τα μεγάλα λιμάνια της Ευρώπης
Νέα πτώση στη διακίνηση containers καταγράφεται στον Πειραιά
Το πρώτο δίμηνο του 2024 η διακίνηση containers στους δυο προβλήτες της ΣΕΠ στον Πειραιά μειώθηκε κατά 8,9% έναντι του 2023
Νέο ρεκόρ στις αφίξεις κρουαζιέρας το 2024
Κάθε ιστορικό προηγούμενο ξεπέρασε το 2023 με 7.003.150 επιβάτες, ενώ φέτος οι εκτιμήσεις τούς εκτινάσσουν πάνω από τα 8 εκατ.