· Και διαψεύδονται όσοι μιλούσαν για ένα παροδικό φαινόμενο που θα «ξεθυμάνει» μόλις τελειώσει η πανδημία.
· Δεν είναι τυχαίο πως αρκετές εταιρείες εξακολουθούν να εφαρμόζουν το σύστημα της εξ αποστάσεως εργασίας.
· Άσχετα εάν κάποιες από αυτές έχουν πληρώσει ένα «σκασμό λεφτά» για να μεταφερθούν σε μεγαλύτερα και πιο σύγχρονα γραφεία.
· Οι εργαζόμενοι, όπως λέει άνθρωπος που γνωρίζει ζητάνε αυτή την ευελιξία.
· Να μπορούν δηλαδή κάποιες ημέρες της εβδομάδας να δουλεύουν από το σπίτι.
· Ανάλογες «απαιτήσεις» μαθαίνουμε πως έχουν όσοι ψάχνουν για δουλειά.
· Στέλεχος μεγάλης εταιρείες μας λέει πως η δεύτερη ερώτηση που κάνουν, μετά τα χρήματα του μισθού είναι εάν προσφέρουν τη δυνατότητα τηλεργασίας!
· Κάποιοι μάλιστα, -κυρίως αυτοί που διαθέτουν προσόντα- το θέτουν ως προϋπόθεση για να αποδεχθούν τη θέση…
· Είναι προφανές πως οι εργασιακές ανάγκες έχουν αλλάξει. Και οι εργοδότες ακολουθούν.
· Με τέτοια έλλειψη ταλέντων δεν θα μπορούσαν να κάνουν διαφορετικά.
————————–
Ο «αμερικάνικος αετός» ακόμη ψάχνεται…
· Τεκτονικές αλλαγές συντελούνται το τελευταίο διάστημα στο εμπόριο.
· Διάσημα brands διεθνών οίκων αλλάζουν χέρια, ανατρέποντας τις μέχρι πρότινος ισορροπίες.
· Ενδεικτικές είναι οι περιπτώσεις της Nike, της Levi’s και της L’ Oreal που πέρασαν σε νέο αντιπρόσωπο. Και μάλιστα ύστερα από αρκετά χρόνια…
· Υπάρχει ωστόσο μια μάρκα, όπως μαθαίνουμε, που ακόμη αναζητά συνεργάτη επί ελληνικού εδάφους.
· Ο λόγος για την American Eagle, τα δικαιώματα της οποίας ανήκαν μέχρι πρότινος στον όμιλο Notos.
· Μετά την διακοπή της συνεργασίας των δυο πλευρών στις αρχές του έτους, η αμερικάνικη μάρκα νεανικής ένδυσης δεν έχει βρει ακόμη νέο συνεργάτη.
· Στην πιάτσα λέγεται πως πηγή του κακού είναι οι αυστηροί όροι πληρωμών που επιβάλλει.
· Οι ανατροπές πάντως είναι συνηθισμένες στο εμπόριο. Κάποιες φορές θα κερδίσεις, κάποιες θα χάσεις…
· Απλά πρέπει να φροντίσεις να χάνεις λιγότερες φορές, απ’ όσες κερδίζεις…
————————–
Οι καλύτεροι πελάτες του γιώτινγκ και η μαύρη τρύπα…
· Με «ούριο άνεμο» ξεκινάει η καλοκαιρινή σεζόν για το επαγγελματικό γιώτινγκ.
· Οι κρατήσεις μετά την… κοιλιά που έκαναν στα τέλη Μαρτίου ανέκαμψαν δυναμικά.
· Οι Αμερικανοί παραμένουν οι καλύτερους πελάτες, κλείνοντας πακέτα διακοπών για την χώρα μας.
· Μάλιστα, φέτος όπως λένε άνθρωποι που γνωρίζουν, η ζήτηση είναι αισθητά βελτιωμένη.
· Ως άλλοι… θαλασσόλυκοι ετοιμάζονται να διασχίσουν τις ελληνικές θάλασσες και να δέσουν στα πανέμορφα νησιά του Αιγαίου μας.
· Το «πηδάλιο» θα πιάσουν και αρκετοί Γερμανοί αλλά και πολλοί βορειοευρωπαίοι που αρέσκονται σε τέτοιου είδους διακοπές.
· Το ερώτημα βεβαίως που απασχολεί τον κλάδο είναι κατά πόσον η αυξημένη κίνηση από την Δύση θα καλύψει τις απώλειες από την Ρωσία και την Ουκρανία.
· Δυο εθνικότητες που έδωσαν σημαντική ώθηση στις ναυλώσεις πριν τον πόλεμο.
· Για αυτό και αρκετοί στον κλάδο θεωρούν πως δύσκολα θα πιάσουμε τα επίπεδα του 2019, τη χρονιά ρεκόρ για τον ελληνικό τουρισμό.
· «Εάν είμαστε στο 70% με 80% θα πρέπει να ανοίξουμε σαμπάνιες», σημειώνουν με νόημα.
——————————
Τι καινούριο ψάχνει ο Φουρλής…
· Ανοιχτή σε νέες δραστηριότητες εμφανίζεται η Fourlis.
· Πριν καλά καλά στεγνώσει το μελάνι από τη συμφωνία με την Holland & Barrett, η εταιρεία του Βασίλη Φουρλή δεν αποκλείει την επέκταση σε καινούργιες κατηγορίες.
· Προφανώς και συμμερίζεται τη λογική «πέτρα που κυλάει δεν χορταριάζει…».
· Άλλωστε στην αρένα του επιχειρείν, η στασιμότητα ισοδυναμεί με καταστροφή.
· Καλά πληροφορημένες πηγές μας λένε πως πάντοτε εξετάζονται διάφορα project, επισημαίνοντας ωστόσο πως δεν υπάρχει κάτι στην παρούσα φάση.
· Η όποια κίνηση, λένε, θα γίνει από το 2024 και έπειτα εφ’ όσον βέβαια προκύψει η κατάλληλη ευκαιρία.
· Στο μεταξύ, η εταιρεία συνεχίζει την ανοδική της πορεία. Μάλιστα, λέγεται πως έκλεισε το πρώτο τρίμηνο με διψήφια αύξηση πωλήσεων αλλά και σημαντικά κέρδη.
· Καταλυτικό ρόλο έπαιξαν η επάρκεια εμπορεύματος αλλά και οι περισσότερες εκπτώσεις που αναγκάστηκε να κάνει λόγω της πίεσης που δέχονται τα εισοδήματα.
· Θυμίζουμε πως η έλλειψη στοκ την περίοδο του κορονοϊού ταλάνισε αρκετά όχι μόνο την εταιρεία, αλλά ολόκληρο το λιανεμπόριο.
· Με διψήφια άνοδο πωλήσεων, μαθαίνουμε έκλεισε και ο Απρίλιος, με τα καταστήματα ΙΚΕΑ και Intersport να δίνουν τον τόνο…
Latest News
Η ώρα της κρίσης για την Folli Follie, η «απόβαση» των σκαφάτων και όλα τα λεφτά τον Ιούνιο
Όλα τα βλέμματα στην Φρανκφούρτη
Οι «αλεξιπτωτιστές» που χαλάνε την πιάτσα και η νέα συμμαχία στα σούπερ μάρκετ
Αντίστροφη μέτρηση για την «αντι – ΕΣΕ»…
Πόσο μέρισμα θα δώσει η Εθνική, νέο «Καστελόριζο» στην Αθήνα και ποιο φράγμα έσπασε η Coca Cola
Το 30% των κερδών θέλει να μοιράσει η Εθνική…
Tι ψάχνει ο Dallara του PSI στην Alpha Bank, τα bonus στην Motor Oil και οι ψίθυροι για placement έκπληξη
Ο Dallara του PSI χτυπάει… δυο φορές
Τα «δώρα» της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ στους μετόχους, η Πειραιώς στο μικροσκόπιο των JPMorgan – ΑΧΙΑ και ένας Τιτάνας με τα όλα του
Πάνω από 1 δισ. τα λειτουργικά κέρδη της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ την επόμενη τριετία
Γιατί «έπεσαν κεφάλια» στον ΟΛΠ, το δίπολο Aegean – ΔΑΑ και τα «Αστέρια» κάνουν comeback
Οι… καρατομήσεις (;) και το στοίχημα των «νέων» στον ΟΛΠ
Το «μεγάλο ξεκαθάρισμα» στον ΟΛΠ, οι πρωταγωνιστές του Απριλίου και τα βέλη των ξενοδόχων
«Έσπασε το φράγμα» των 100 δισ. το ΧΑ
Ποιοι μοιράζουν χρήμα στη Λ. Αθηνών και το πάρτι στην… πληροφορική
Ώρα μερισμάτων στην Λ. Αθηνών
Γιατί ο Μυτιληναίος πάει Λονδίνο, ο «χρησμός» για την Πειραιώς και το «colpo grosso» της EpsilonNet
Ο Μυτιληναίος θα παίζει σε… διπλό ταμπλό
Τα «στοιχήματα» της Πειραιώς, ο Μασούτης ντύνεται Κάλχας και η «ζαριά» για το Καζίνο Πάρνηθας
Η Coca Cola τρέχει παράλληλα με το «ράλι» στο ταμπλό