Συνεχίζονται και τον Ιούλιο οι εργασίες βελτίωσης του παρεχόμενου επιπέδου οδικής ασφάλειας στην παραλιακή λεωφόρο Βάρκιζας-Σουνίου από την Περιφέρεια Αττικής, στη βάση σχετικής μελέτης με στόχο την άρση επικινδυνοτήτων, που έχει υλοποιήσει ο Αναπτυξιακός Οργανισμός της Περιφέρειας «Νέα Μητροπολιτική Αττική».
Περιφέρεια Αττικής: Δράσεις για την προώθηση οίνου σε Ιαπωνία και Ν. Κορέα
Με την ολοκλήρωση της εκτέλεση των συγκεκριμένων εργασιών, στόχος είναι η μείωση των τροχαίων ατυχημάτων σε ποσοστό άνω του 40%.
Ειδικότερα οι εργασίες που υλοποιούνται ενισχύουν την οδική ασφάλεια με συστήματα αναχαίτισης οχημάτων και συστήματα απορρόφησης ενέργειας πρόσκρουσης. Μέχρι στιγμής έχει αυξηθεί ο βαθμός αντιολησθηρότητας και πρόσφυσης με το νέο ασφαλτοτάπητα ενώ έχει ενισχυθεί ήδη η οριζόντια και η κάθετη σήμανση με νέες διαγραμμίσεις και νέες πινακίδες ΚΟΚ .
Επισημαίνεται πως για πρώτη φορά στην Αττική τοποθετούνται ειδικά αντανακλαστικά πτερύγια στον άξονα της οδού για να περιοριστεί η παραβατικότητα και ενέργειες, όπως το παράνομο προσπέρασμα που αποτελεί βασική αιτία πρόκλησης τροχαίων ατυχημάτων στο συγκεκριμένο σημείο.
Αξίζει να σημειωθεί πως οι επεμβάσεις αφορούν εργασίες μικρής κλίμακας που υλοποιούνται γρήγορα, με μικρό κόστος και κυρίως χωρίς απαλλοτριώσεις. Εκτελούνται σε τμήμα του άξονα Ε.Ο. 91 Βάρκιζα – Σούνιο, μήκους 1.100 μ και συγκεκριμένα στο οδικό τμήμα με αρχή τις “Τρύπες Καραμανλή” και τέλος τον σηματοδοτούμενο κόμβο Λουμπάρδας.
Με τη μελέτη καθορίστηκαν οι απαιτούμενες βραχυπρόθεσμες επεμβάσεις στις 20 θέσεις Μ.Ο.Α. (Μειωμένης Οδικής Ασφάλειας) .
Μέσα στο μήνα Ιούλιο θα γίνουν οι εξής εργασίες :
- Βελτίωση και συμπλήρωση κατακόρυφης σήμανσης
- Βελτίωση και συμπλήρωση οριζόντιας σήμανσης (“μάτια γάτας” σε 4 γραμμές. ανακλαστικά πτερύγια στον άξονα)
- Εγκατάσταση Συστημάτων Αναχαίτισης Οχημάτων εντός και μετά τα τούνελ, στην κεντρική νησίδα και στις δεξιές οριογραμμές
- Εγκατάσταση Συστημάτων Απορρόφησης Ενέργειας Πρόσκρουσης πριν και μετά τα τούνελ, στην κεντρική νησίδα
- Κατασκευή παράπλευρης νησίδας διαχωρισμού του parking από το οδόστρωμα κυκλοφορίας
- Η μελέτη, μεταξύ άλλων, θα προβλέπει τον δομικό διαχωρισμό των ρευμάτων κυκλοφορίας, την κατασκευή round abouts, παραδρόμων, πεζοδρόμων, κ.λπ.
Ο περιφερειάρχης Αττικής Γιώργος Πατούλης δήλωσε:
«Πρώτη μας μέριμνα η προστασία της ζωής των πολιτών. Η παραλιακή λεωφόρος Βάρκιζας-Σουνίου μετά από χρόνια εκσυγχρονίζεται και γίνεται ασφαλής. Θα συνεχίσουμε να επενδύουμε προς αυτή την κατεύθυνση με στοχευμένα έργα και καινοτόμες παρεμβάσεις».
Latest News
Ρέθυμνο: Παρουσιάστηκε η μελέτη κατασκευής του φράγματος του Πλατύ ποταμού
Το φράγμα αφορά στον ποταμό Πλατύ που βρίσκεται στον Δήμο Αμαρίου του νομού Ρεθύμνου
Στις ράγες ο διαγωνισμός για το Επιχειρηματικό Πάρκο στον Δήμο Φυλής
Το Επιχειρηματικό Πάρκο θα αποτελέσει ένα σύγχρονο, πράσινο και καινοτόμο εθνικό κέντρο μεταφορών και logistics
«Προχωρά το έργο του διασυνοριακού άξονα Ελλάδας – Βουλγαρίας»
Τα έργα του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών στην Περιφερειακή Ενότητα Ξάνθης
Σε ποσοστό 42% έχει ολοκληρωθεί ο αυτοκινητόδρομος Πατρών – Πύργου
Συνάντηση εργασίας της υφυπουργού Υποδομών & Μεταφορών με τον δήμαρχο Πάτρας
«Φωτιά» στο Μαρούσι με 100.000 τ.μ. νέων γραφείων – Ποιοι μετακομίζουν
Επενδύσεις εκατομμυρίων στον κόμβο Κηφισίας – Ποια project βρίσκονται σε εξέλιξη - Οι νέοι χρήστες
ΑΒΑΞ: Μήνυμα σταθερής ανάπτυξης από τη διοίκηση – Τι ειπώθηκε στην τηλεδιάσκεψη με τους αναλυτές
Το υψηλό ανεκτέλεστο έργων, η βελτίωση των καθαρών κερδών και η αναλογία ιδιωτικών – δημοσίων έργων τα ατού της ΑΒΑΞ, σύμφωνα με τη διοίκηση
Ξεκίνησαν οι εργασίες για το πράσινο κτίριο του ΤΕΕ – Από ΤΕΡΝΑ και Dimand
Στο Δαχτυλίδι Αμαρουσίου βρίσκεται το νέο ακίνητο. Η συνολική ανάπτυξη, συμπεριλαμβανομένων των υπογείων ανέρχεται στα 24.857,60τ.μ.
Με τα μέγιστα επίπεδα ασφαλείας οι σήραγγες Κατερίνης - Πότε παραδίδεται το ρεύμα προς Αθήνα
Το έργο είναι συνολικού ύψους 20 εκατ. ευρώ και γίνεται με χρηματοδότηση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών
Πήραν «φωτιά» τα εργοτάξια στη Θεσσαλονίκη - Το Μετρό, το Flyover και η ΔΕΘ
Η προόδος εργασιών και τα χρονοδιαγράμματα
Με 340 χιλιάδες επιβάτες καθημερινά η Γραμμή 4 του Μετρό- Πότε ολοκληρώνεται
Δύο μηχανήματα διάνοιξης σηράγγων σε λειτουργία για τη νέα γραμμή - Κάθε μετροπόντικας σκάβει σε ημερήσια βάση 15 μέτρα