Με ενιαίο εισιτήριο θα γίνονται οι μεταφορές του επιβατικού κοινού σε ΟΑΣΘ και Μετρό Θεσσαλονίκης, όπως γνωστοποίησε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Νίκος Ταχιάος, ο οποίος επισκέπτεται τη Θεσσαλονίκη μαζί με την υφυπουργό Χριστίνα Αλεξοπούλου. Ο κ. Ταχιάος επανέλαβε ότι το Μετρό Θεσσαλονίκης θα λειτουργήσει εντός του 2024 και θα αλλάξει αυτομάτως «την ατζέντα της πόλης», ενώ η κα. Αλεξοπούλου δεσμεύτηκε για επίλυση των συγκοινωνιακών προβλημάτων που χρονίζουν στην πόλη, προαναγγέλλοντας επίσκεψη του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Χρήστου Σταϊκούρα την επόμενη εβδομάδα.
Μετρό Θεσσαλονίκης: Στην εταιρεία THEMA η λειτουργία και η συντήρηση
Οι δύο υφυπουργοί πραγματοποιούν επίσκεψη στην πόλη και το πρωί του Σαββάτου συναντήθηκαν με τον υφυπουργό Εσωτερικών, αρμόδιο για θέματα Μακεδονίας – Θράκης, Στάθη Κωνσταντινίδη, με τον οποίο συζήτησαν για τα μεγάλα έργα που βρίσκονται σε εξέλιξη στη Βόρεια Ελλάδα, ενώ ακολούθως επιθεώρησαν την εκτέλεση των εργασιών στους σταθμούς Βενιζέλου και Φλέμινγκ τού Μετρό Θεσσαλονίκης. Στη συνέχεια, προήδρευσαν σε ευρεία σύσκεψη, στο Αμαξοστάσιο του Μετρό Θεσσαλονίκης, με τη συμμετοχή εκπροσώπων των διοικήσεων της Ελληνικό Μετρό ΑΕ, του ΟΑΣΘ και του ΟΣΕΘ.
«Δουλεύουμε ως ομάδα»
«Εντολή από τον πρωθυπουργό ήταν η κυβέρνηση να δουλέψει ως ομάδα. Και φυσικά στο υπουργείο όπου προΐσταται ο Χρήστος Σταϊκούρας υπάρχει ακριβώς αυτή η αίσθηση της ομάδας», είπε σε δηλώσεις του ο κ. Ταχιάος (αρμόδιος για θέματα Υποδομών) και πρόσθεσε: «Βρισκόμαστε εδώ μαζί με την υφυπουργό κα. Αλεξοπούλου ακριβώς για να μπορέσουμε να συντονίσουμε τη συνεργασία ενός μέσου, όπως το Μετρό».
Ο ίδιος γνωστοποίησε ότι το Μετρό όταν ξεκινήσει θα έχει ενιαίο εισιτήριο με τον ΟΑΣΘ και κατά συνέπεια είναι παρά πολύ βασικό «να λύσουμε όλα αυτά τα ζητήματα». Τόνισε δε, ότι Μετρό της Θεσσαλονίκης «έχει μπει ήδη στις ράγες» και πρόσθεσε ότι την περασμένη Δευτέρα η «Ελληνικό Μετρό ΑΕ» έστειλε στο Ελεγκτικό Συνέδριο τη σύμβαση με την εταιρεία λειτουργίας του Μετρό Θεσσαλονίκης. «Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι πολύ σύντομα στο έργο μπαίνει ένας ακόμη παίκτης. Ο παίκτης της εταιρείας λειτουργίας, ο οποίος θα είναι αυτός που τελικά θα αποδώσει στην πόλη προς εμπορική λειτουργία το έργο», σημείωσε.
«Να πάψει η μεμψιμοιρία»
«Εκείνο που πρέπει να καταλάβουν οι Θεσσαλονικείς και το λέω κι ως Θεσσαλονικιός» συνέχισε ο κ. Ταχιάος «είναι ότι η λειτουργία του Μετρό αυτόματα αλλάζει και την ατζέντα της πόλης. Πρέπει να πάψει η γκρίνια, η μεμψιμοιρία. Η ατζέντα της πόλης χρειάζεται μια ανανέωση και νομίζω ότι το υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών είναι εδώ ακριβώς για να μπορέσει να συμβάλλει σε αυτή την ανακατεύθυνση των προτεραιοτήτων της Θεσσαλονίκης».
Χρ. Αλεξοπούλου: «Εθνικής στρατηγικής η σημασία των μεταφορών»
Από την πλευρά της, η κα. Αλεξοπούλου τόνισε ότι μεταφορές είναι εθνικής στρατηγικής σημασίας για ολόκληρη τη χώρα και δεσμεύτηκε ότι η πολιτική ηγεσία του υπουργείου θα βρεθεί δίπλα στους πολίτες της Θεσσαλονίκης, τονίζοντας ότι επιβάλλεται να αναβαθμιστεί η καθημερινότητά τους μέσα από τις αστικές συγκοινωνίες. Προς την κατεύθυνση αυτή, η αρμόδια υφυπουργός για θέματα Μεταφορών, μίλησε για ένα «ολιστικό πρόγραμμα», με συνεργασία όλων των φορέων προκειμένου να επιτευχθεί το επιθυμητό αποτέλεσμα. «Επιβάλλεται κάθε μέσο αστικής συγκοινωνίας να πρέπει να συνεργάζεται με το άλλο, έτσι ώστε να έχουμε ένα σχέδιο που θα επιφέρει το επιθυμητό αποτέλεσμα των πολιτών.
Η κα. Αλεξοπούλου ανακοίνωσε ότι την ερχόμενη εβδομάδα θα επισκεφθεί τη Θεσσαλονίκη ο κ. Σταϊκούρας, όπου θα βρεθούν στο επίκεντρο τα ζητήματα που απασχολούν την πόλη σε μία προσπάθεια εξεύρεσης λύσεων «σε θέματα που χρονίζουν και επιβάλλεται να επιλυθούν πολύ σύντομα».
Ερωτηθείσα για το ταξίδι που έκανε με το τρένο από την Αθήνα προς τη Θεσσαλονίκη η κα. Αλεξοπούλου απάντησε ως εξής: «Υπάρχουν ζητήματα λειτουργίας, για παράδειγμα δεν λειτουργούσε πολύ καλά ο κλιματισμός. Είμαστε εδώ για να δώσουμε όλες τις λύσεις».
«Η Β. Ελλάδα στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος»
Στα έργα που υλοποιούνται στη Βόρεια Ελλάδα, αναφέρθηκε ο υφυπουργός Εσωτερικών Στάθης Κωνσταντινίδης. «Όπως είπε και ο πρωθυπουργός, η Βόρεια Ελλάδα είναι στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος. Γνωρίζετε όλοι ότι είναι ήδη σε διάφορα στάδια υλοποίησης σημαντικά έργα. Το Μέτρο είναι ένα από τα σημαντικά έργα για τη Θεσσαλονίκη. Είχαμε συνηθίσει να λέμε σε αυτή την πόλη ότι “όλα είναι κάτω”- όλα είναι στην Αθήνα. Οι ρόλοι αντιστρέφονται. Κάποια στιγμή θα λέμε ότι ισότιμα η Βόρεια Ελλάδα και η Θεσσαλονίκη έχει πετύχει τους στόχους της και ικανοποιεί τις ανάγκες των πολιτών. Είμαστε πολύ κοντά σε αυτόν τον στόχο», είπε ο κ. Κωνσταντινίδης, καλωσορίζοντας του δύο υφυπουργούς, με τους οποίους, όπως είπε, θα έχουμε πολύ στενή συνεργασία.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Latest News
Ρέθυμνο: Παρουσιάστηκε η μελέτη κατασκευής του φράγματος του Πλατύ ποταμού
Το φράγμα αφορά στον ποταμό Πλατύ που βρίσκεται στον Δήμο Αμαρίου του νομού Ρεθύμνου
Στις ράγες ο διαγωνισμός για το Επιχειρηματικό Πάρκο στον Δήμο Φυλής
Το Επιχειρηματικό Πάρκο θα αποτελέσει ένα σύγχρονο, πράσινο και καινοτόμο εθνικό κέντρο μεταφορών και logistics
«Προχωρά το έργο του διασυνοριακού άξονα Ελλάδας – Βουλγαρίας»
Τα έργα του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών στην Περιφερειακή Ενότητα Ξάνθης
Σε ποσοστό 42% έχει ολοκληρωθεί ο αυτοκινητόδρομος Πατρών – Πύργου
Συνάντηση εργασίας της υφυπουργού Υποδομών & Μεταφορών με τον δήμαρχο Πάτρας
«Φωτιά» στο Μαρούσι με 100.000 τ.μ. νέων γραφείων – Ποιοι μετακομίζουν
Επενδύσεις εκατομμυρίων στον κόμβο Κηφισίας – Ποια project βρίσκονται σε εξέλιξη - Οι νέοι χρήστες
ΑΒΑΞ: Μήνυμα σταθερής ανάπτυξης από τη διοίκηση – Τι ειπώθηκε στην τηλεδιάσκεψη με τους αναλυτές
Το υψηλό ανεκτέλεστο έργων, η βελτίωση των καθαρών κερδών και η αναλογία ιδιωτικών – δημοσίων έργων τα ατού της ΑΒΑΞ, σύμφωνα με τη διοίκηση
Ξεκίνησαν οι εργασίες για το πράσινο κτίριο του ΤΕΕ – Από ΤΕΡΝΑ και Dimand
Στο Δαχτυλίδι Αμαρουσίου βρίσκεται το νέο ακίνητο. Η συνολική ανάπτυξη, συμπεριλαμβανομένων των υπογείων ανέρχεται στα 24.857,60τ.μ.
Με τα μέγιστα επίπεδα ασφαλείας οι σήραγγες Κατερίνης - Πότε παραδίδεται το ρεύμα προς Αθήνα
Το έργο είναι συνολικού ύψους 20 εκατ. ευρώ και γίνεται με χρηματοδότηση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών
Πήραν «φωτιά» τα εργοτάξια στη Θεσσαλονίκη - Το Μετρό, το Flyover και η ΔΕΘ
Η προόδος εργασιών και τα χρονοδιαγράμματα
Με 340 χιλιάδες επιβάτες καθημερινά η Γραμμή 4 του Μετρό- Πότε ολοκληρώνεται
Δύο μηχανήματα διάνοιξης σηράγγων σε λειτουργία για τη νέα γραμμή - Κάθε μετροπόντικας σκάβει σε ημερήσια βάση 15 μέτρα